Ile sezonów nauki?

Data: 2012-04-23 14:18:16
Autor: Grzybol
Ile sezonów nauki?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
news:jn38c5$kgb$1node2.news.atman.pl...
Witam
Chce kopić ciężki motocykl.
Przejażdżki weekendowe ze znajomymi po okolicy (spełnienie marzeń z dzieciństwa).
Wiem, że powinno się zacząć od lekkiego motocykla.
Moje doświadczenia na jednośladach, to rower i skuter - 50 cm2.
Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki motocykl?
Wiem, że trudno to dokładnie ocenić, dlatego proszę o szacunkowa wielkość.
Pozdrawiam
WW

Pytania tego typu śmieszą mnie. Jakby Ci tu 20 facetów napisął ze musisz jezdzic 5 sezonow zanim kupisz maszynę która Ci się podoba, to byś się zastosował? Jakbyś chciał zerżnąć laskę, która Ci się podoba a kilku kumpli by Ci powiedziało, że najlepiej będzie to zrobić za rok, to oczywiście czekałbyć ten rok? Kurwa, podoba Ci sie jakis sprzet, masz pieniadze (jesli masz a nie tylko fantazje) to se kurwa kup i sie nikogo o nic nie pytaj. Średnio rozgarnięta małpa poradzi sobie z każdym motocyklem produkowanym dla ludzi. Kwestia tylko wyczucia go, przejechania się, dopasowania. Miałem w życiu ponad 30 samochodów i drugie tyle motocykli. Nigdy kurwa nie pytałem sie nikogo czy mam sobie kupic taki czy sraki. Ani ile sezonow musze jezdzic najpierw na rowerze zanim wsiąde na motocykl. Idz kurwa do sklepu i se kup!

--
Grzybol

Data: 2012-04-24 14:43:27
Autor: Szymon Machel

[...]