Ile sezonów nauki?

Data: 2012-04-24 09:44:42
Autor: Piotr Klimek
Ile sezonów nauki?
Dnia (Mon, 23 Apr 2012 11:45:24 +0200) ktos podajacy sie za WW
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam

Chce kopić ciężki motocykl.
Przejażdżki weekendowe ze znajomymi po okolicy (spełnienie marzeń z dzieciństwa).
Wiem, że powinno się zacząć od lekkiego motocykla.
Moje doświadczenia na jednośladach, to rower i skuter - 50 cm2.

Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki motocykl?
Wiem, że trudno to dokładnie ocenić, dlatego proszę o szacunkowa wielkość.

Przejrzałem Twój wątek i moja rada jest taka, żebyś poszedł na kurs a jak
już zdasz egzamin to przejdź się po dilerach w Twoim mieście i pojeździj
różnymi motocyklami w ramach jazd testowych. Będziesz mógł sobie wyrobić
zdanie na temat tego czym w przyszłości chcesz jeździć. Jeden sezon na
czymś lżejszym też na pewno nie zawadzi.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Ile sezonów nauki?