Ile sie ten bobr bedzie musial nakrasc....

Data: 2010-07-01 04:29:48
Autor: DJ MC Donald Musk
Ile sie ten bobr bedzie musial nakrasc....
5 dzieci, pewnie jakies wnuki a dla kazdego wlasny dom, samochod,
dobra praca, pewnie ktores zegluje to mu jacht trzeba bedzie kupic a
moze ktores jest pasjonatem lotnictwa to trzeba bedzie hrabioski rod
wyposazyc we wlasny samolot!
Wet nie bedzie zadnych (co juz zapowiada) bo mozna posmarowac i weta
nie bedzie!

Data: 2010-07-01 13:35:08
Autor: he®sk
Ile sie ten bobr bedzie musial nakrasc....
On Thu, 1 Jul 2010 04:29:48 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

[...]

sadzisz, ze prezes pis jako stary kawaler nie bedzie bezkosztowy?  tak dla przypomnienia, corka s.p. lecha wciaz mieszka w palacu
 pod zyrandolem. i co ty na to ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:42:06
Autor: DJ MC Donald Musk

<irat...@gmail.com> wrote:
> [...]

sadzisz, ze prezes pis jako stary kawaler nie bedzie bezkosztowy?
 tak dla przypomnienia, corka s.p. lecha wciaz mieszka w palacu

pilnuje by POwcy sreber rodu kaczynskich nie ukradli?

Data: 2010-07-01 13:46:21
Autor: he®sk
Ile sie ten bobr bedzie musial nakrasc....
On Thu, 1 Jul 2010 04:42:06 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> sadzisz, ze prezes pis jako stary kawaler nie bedzie bezkosztowy?
>  tak dla przypomnienia, corka s.p. lecha wciaz mieszka w palacu
>  pod zyrandolem. i co ty na to ?

pilnuje by POwcy sreber rodu kaczynskich nie ukradli?

 sadzisz, ze kaczynscy mieli jakies srebra ? --

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:56:49
Autor: DJ MC Donald Musk

<irat...@gmail.com> wrote:
> pilnuje by POwcy sreber rodu kaczynskich nie ukradli?

 sadzisz, ze kaczynscy mieli jakies srebra ?

--

jestem przekonany, ze mieli jakas ladna zastawe. Prezydent lubil np.
wino i raczej z musztardowek go nie pil.

Ile sie ten bobr bedzie musial nakrasc....