Ile sie traci

Data: 2009-11-02 16:52:55
Autor: marjan
Ile sie traci
J.F. pisze:

Tak do dyskusji - ile sie traci czasu, jak sie przestrzega przepisow.

Trasa od wrocka pod warszawe,  a dokladniej porownanie od obwodnicy od obwodnicy olesnicy do obwodnicy Mszczonowa.
dk8, gdzie najpierw jest kawalek ekspresowki bezkolizyjnej, potem przecietna droga krajowa, potem wiocha za wiocha, potem znow przecietna, a na koniec kolizyjna ekspresowka z FR.

Jako ze trafilem na mocny opad deszczu przechodzacy  nawet w snieg pojechalem "jak inni", no moze ciut troche szybciej, bo szalec sie balem.
efekt  - 4:04.

Dokladnie ten sam odcinek w dobrej pogodzie i nie oszczedzajac silnika, aczkolwiek bez szalenstw [opinia wlasna, nie policjanta] ... 3:04.
na 272 km.

Hm, troche mnie zszokowalo. No coz, gdyby nie ten deszcz to chyba bym jednak troche szybciej pojechal, nawet przy zalozeniu ze nigdzie mi sie nie spieszy  i mam 12 pkt :-).

Kiedyś fajnie Rafał Gil opisywał wrażenia z przepisowego przejazdu (bo był bliski granicy punktowej). Łącznie z istniejącym potężnym zagrożeniem przy redukcji prędkości z dopuszczalnej 90 poza terenem zabudowanym do 50 :D

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-11-04 10:08:28