Ile smsow miesci sie w E51?

Data: 2009-08-24 12:16:23
Autor: Korsarz
Ile smsow miesci sie w E51?
Ile smsow miesci sie w E51? Zawsze wydawalo mi sie ze nie ma organiczen, jedynie co do wolnej pamieci telefonu, a tu nagle przy okolo 500 wywala mi komunikat zebym skasowal pare smsow by odebrac nowe. Co to za lipa? Wolnej pamieci mam az nadto....

Data: 2009-08-24 13:33:44
Autor: qwerty
Ile smsow miesci sie w E51?
Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h6tp9q$5i8$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd wiesz, że pamięci na sms masz aż nadto?

Data: 2009-08-24 15:05:12
Autor: spiderpl
Ile smsow miesci sie w E51?
W dniu 24-08-2009 12:16, Korsarz pisze:

[...]

To ustaw aby zapisywały się na karcie pamięci

--
Pan młody wyniósł z płonącego domu swoją świeżo upieczoną małżonkę
www.aloes.kylos.pl

Data: 2009-08-24 15:21:40
Autor: Korsarz
Ile smsow miesci sie w E51?
To ustaw aby zapisywały się na karcie pamięci

Jak sobie ją kupie to tak ;)

Data: 2009-08-25 09:12:35
Autor: FD
Ile smsow miesci sie w E51?
Korsarz pisze:
To ustaw aby zapisywały się na karcie pamięci

Jak sobie ją kupie to tak ;)

przeciez byla w zestawie......

Data: 2009-08-25 10:57:29
Autor: qwerty
Ile smsow miesci sie w E51?
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7031u$191$1@atlantis.news.neostrada.pl...
przeciez byla w zestawie......

W kradzionych chyba nie dają (tak jak instrukcji obsługi).

Data: 2009-08-26 05:30:05
Autor: Grzegorz Sułek
Ile smsow miesci sie w E51?
FD <fakedetector@o2.pl> wrote:
Korsarz pisze:
> [...]

przeciez byla w zestawie......

W erze były bez karty. --
gs

Data: 2009-09-09 13:14:10
Autor: FD
Ile smsow miesci sie w E51?
Grzegorz Sułek pisze:
FD <fakedetector@o2.pl> wrote:
Korsarz pisze:
To ustaw aby zapisywały się na karcie pamięci
Jak sobie ją kupie to tak ;)
W erze były bez karty.
bzdury gadasz... mam wlasnie erową

Data: 2009-12-19 22:41:31
Autor: Grzegorz S
Ile smsow miesci sie w E51?
FD <fakedetector@o2.pl> wrote:
Grzegorz Sułek pisze:
> [...]

No zobacz, a ja mam przed sobą 60 nowych e51 z ery i w żadnej z nich nie ma karty pamięci.

--
gs

Data: 2009-12-19 23:51:13
Autor: Motylek
Ile smsow miesci sie w E51?
Użytkownik Grzegorz S napisał:
FD <fakedetector@o2.pl> wrote:
Grzegorz Sułek pisze:
FD <fakedetector@o2.pl> wrote:
Korsarz pisze:
[...]

Bez karty e51 miesci jakies 2000+ smsow :)

Ile smsow miesci sie w E51?