Ile smsow miesci sie w E51?

Data: 2009-08-24 13:33:44
Autor: qwerty
Ile smsow miesci sie w E51?
Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h6tp9q$5i8$1@inews.gazeta.pl...
Ile smsow miesci sie w E51? Zawsze wydawalo mi sie ze nie ma organiczen, jedynie co do wolnej pamieci telefonu, a tu nagle przy okolo 500 wywala mi komunikat zebym skasowal pare smsow by odebrac nowe. Co to za lipa? Wolnej pamieci mam az nadto....

A skąd wiesz, że pamięci na sms masz aż nadto?

Ile smsow miesci sie w E51?