Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )

Data: 2015-05-12 19:36:21
Autor: ąćęłńóśźż
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
A co na to leguramin aledrogo?
BTW pamiętam, jak jakiś sklep nie przysyłał mi towaru (pamięci SDRAM) przez półtora miesiąca czy dwa (coś tam zwalali na hurtownię, a co mnie to q... obchodzi, że sprzedają coś, czego okazuje się nie maja na stanie), jak napisałem im negatywa, to aledrogo zawiesiło moje konto, nie sklepu a moje ;))
Jak się zadajesz ze złodziejami z RPA to masz za swoje :-)

-- -
Kupiłem na allegro od osoby prywatnej.

Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )