Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Ile sprzedający ma czasu na wysłanie tow aru ( allegro )

Ile sprzedający ma czasu na wysłanie tow aru ( allegro )

Data: 2015-05-12 15:51:56
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie tow aru ( allegro )
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od osoby prywatnej.

Data: 2015-05-12 15:57:41
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Przepisy nie zajmują się takimi pierdołami.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-12 16:05:11
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 15:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Przepisy nie zajmują się takimi pierdołami.


hmm no to może wysłać np po 2 miesiacach ??
Dla przedsiębiorcy jest to 30 dni bo wyczytałem, ale nie wiem jak od osoby prywatnej. Cos gdzieś usłyszałem że "niezwłocznie"
Wg mnie 7 dni jest to czas optymalny

Data: 2015-05-12 16:09:55
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:05, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-12 o 15:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Skoro nie dostałeś, to jeszcze nie kupiłeś (sama zapłata ceny to nie
jest cała umowa sprzedaży).


Przepisy nie zajmują się takimi pierdołami.


hmm no to może wysłać np po 2 miesiacach ??
Dla przedsiębiorcy jest to 30 dni bo wyczytałem, ale nie wiem jak od
osoby prywatnej. Cos gdzieś usłyszałem że "niezwłocznie"
Wg mnie 7 dni jest to czas optymalny

7 dni to nie jest optymalny termin, 99% transakcji jest wysyłanych
szybciej.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-12 16:18:08
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Kupiłem - Zapłaciłem - osoba pieniądze już ma - więc przedmiot należy do mnie.

Pytam się, bo sprzedający mi mówi że ma 30 dni na wysłanie i chciałem wyprowadzić go z błędu.

Data: 2015-05-12 16:26:30
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:18, Brajniak pisze:
Kupiłem - Zapłaciłem - osoba pieniądze już ma - więc przedmiot należy do
mnie.

Pytam się, bo sprzedający mi mówi że ma 30 dni na wysłanie i chciałem
wyprowadzić go z błędu.

Nie ma takiego terminu. Być może pomoże ci art. 491 kc.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-12 16:30:05
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:26, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-12 o 16:18, Brajniak pisze:
Kupiłem - Zapłaciłem - osoba pieniądze już ma - więc przedmiot należy do
mnie.

Pytam się, bo sprzedający mi mówi że ma 30 dni na wysłanie i chciałem
wyprowadzić go z błędu.

Nie ma takiego terminu. Być może pomoże ci art. 491 kc.

Nie chce rezygnować z zakupu bo wylicytowałem za rozsądną cenę i wydaję mi się że kupujący nie chce jej sprzedać za tyle i się wymiguję.

Data: 2015-05-19 11:43:21
Autor: Gotfryd Smolik news
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
On Tue, 12 May 2015, Brajniak wrote:

Kupiem

  Tak.
  O ile transakcja jest zgodna z regulaminem allegro, to mona przyj
e spenia wymogi umowy sprzeday, wic *UMOWA* zakupu zostaa
zawarta.
  I moe by egzekwowana przez sd.

- Zapaciem - osoba pienidze ju ma - wic przedmiot naley do mnie.

  Moesz si myli, i to grubo.
  Co to za przedmiot - jest "rzecz oznaczon", czyli np. sprztem
o KONKRETNYM numerze seryjnym? Czy np. instrument Stadivariusa
numer 76 z roku ... <tu nie chciabym skama :>>
  Czy jest to tylko "jaki dugopis" albo "jaka paczka zota"
(nic to, e warta milion w zotwkach)?

  Bo jak nie jest "oznaczony co do tosamoci", to:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,83224,20150115,art-155-171-przeniesienie-wlasnosci.html
+++
Art. 155.
1. Umowa sprzeday, zamiany, darowizny [...]
2. Jeeli przedmiotem umowy zobowizujcej do przeniesienia wasnoci
  s rzeczy oznaczone tylko co do gatunku, do przeniesienia wasnoci
  potrzebne jest przeniesienie posiadania rzeczy.
-- -

  Wacicielem bdziesz, jak w przedmiot bdziesz mia "w rku".

Pytam si, bo sprzedajcy mi mwi e ma 30 dni na wysanie i chciaem wyprowadzi go z bdu.

  Rzu okiem w dwa miejsca:
- regulamin allegro (zdaje si, e tam jest krcej)
- tre aukcji (czy nie zawar stosownego zastrzeenia)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-05-12 16:20:08
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )

Wg mnie 7 dni jest to czas optymalny

7 dni to nie jest optymalny termin, 99% transakcji jest wysyłanych
szybciej.

Chciałem napisać maksymalny termin 7 dni

Data: 2015-05-12 16:23:24
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:20, Brajniak pisze:

Wg mnie 7 dni jest to czas optymalny

7 dni to nie jest optymalny termin, 99% transakcji jest wysyłanych
szybciej.

Chciałem napisać maksymalny termin 7 dni

To też bez sensu, bo przecież czasem uzasadnionym jest, że się na coś
czeka ponad 7 dni.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-12 16:26:45
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )

To też bez sensu, bo przecież czasem uzasadnionym jest, że się na coś
czeka ponad 7 dni.


Czasem tak, ale tym przedmiotem jest używana gitara która JUŻ JEST WYKONANA :) a sprzedający, nie wiem czy chce sobie jeszcze na niej pograć czy jak, bo napisał że ma 30 dni na wysłanie.

Data: 2015-05-12 16:29:05
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:26, Brajniak pisze:

To też bez sensu, bo przecież czasem uzasadnionym jest, że się na coś
czeka ponad 7 dni.


Czasem tak, ale tym przedmiotem jest używana gitara która JUŻ JEST
WYKONANA :) a sprzedający, nie wiem czy chce sobie jeszcze na niej
pograć czy jak, bo napisał że ma 30 dni na wysłanie.

Po prostu cię zbywa, bo mu dupę zawracasz, a jemu nie zależy na
sprzedaży. Przepisami rzetelnego podejścia do transakcji nie wymusisz.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-12 16:31:12
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )


Po prostu cię zbywa, bo mu dupę zawracasz, a jemu nie zależy na
sprzedaży. Przepisami rzetelnego podejścia do transakcji nie wymusisz.


Jak mu dupe zawracam ??!! Zapłaciłem za przedmiot i żądam jego wydania - PROSTE

Data: 2015-05-12 12:05:27
Autor: witek
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Brajniak wrote:
Zapłaciłem za przedmiot


No to juz teraz wiesz, czemu mu sie nie spieszy.

Data: 2015-05-12 16:33:01
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:31, Brajniak pisze:


Po prostu cię zbywa, bo mu dupę zawracasz, a jemu nie zależy na
sprzedaży. Przepisami rzetelnego podejścia do transakcji nie wymusisz.


Jak mu dupe zawracam ??!! Zapłaciłem za przedmiot i żądam jego wydania -
PROSTE

Ja tylko piszę jak on to odbiera. Wysłanie gitary to nie jest takie
hop-siup włożenie do koperty. Może po prostu mu się nie chce szybko,
albo nie ma czasu.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-12 16:36:24
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 16:33, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-12 o 16:31, Brajniak pisze:


Po prostu cię zbywa, bo mu dupę zawracasz, a jemu nie zależy na
sprzedaży. Przepisami rzetelnego podejścia do transakcji nie wymusisz.


Jak mu dupe zawracam ??!! Zapłaciłem za przedmiot i żądam jego wydania -
PROSTE

Ja tylko piszę jak on to odbiera. Wysłanie gitary to nie jest takie
hop-siup włożenie do koperty. Może po prostu mu się nie chce szybko,
albo nie ma czasu.



Miał cały weekend i czas kiedy trwała licytacja to wiedział że sprzedaje wiec mogl spakować. Na dodatek zapłaciłem za kuriera, wiec nie musi latać po pocztach itd tylko zamawia kuriera i tyle.

Data: 2015-05-12 16:42:15
Autor: m
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 12.05.2015 o 16:36, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-12 o 16:33, Liwiusz pisze:
> W dniu 2015-05-12 o 16:31, Brajniak pisze:
>>
>>>
>>> Po prostu cię zbywa, bo mu dupę zawracasz, a jemu nie zależy na
>>> sprzedaży. Przepisami rzetelnego podejścia do transakcji nie wymusisz.
>>>
>>
>> Jak mu dupe zawracam ??!! Zapłaciłem za przedmiot i żądam jego wydania -
>> PROSTE
>
> Ja tylko piszę jak on to odbiera. Wysłanie gitary to nie jest takie
> hop-siup włożenie do koperty. Może po prostu mu się nie chce szybko,
> albo nie ma czasu.
>

Miał cały weekend i czas kiedy trwała licytacja to wiedział że sprzedaje wiec mogl spakować. Na dodatek zapłaciłem za kuriera, wiec nie musi latać po pocztach itd tylko zamawia kuriera i tyle.

Mogł, ale mu się nie chciało :). Jak Liwiusz napisał - to nie jest takie
hop-siup spakować gitarę tak żeby się jej nic nie stało w podróży.

p. m.

Data: 2015-05-12 16:45:44
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )

Mogł, ale mu się nie chciało :). Jak Liwiusz napisał - to nie jest takie
hop-siup spakować gitarę tak żeby się jej nic nie stało w podróży.

p. m.

Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo wiedział że sprzeda.
Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

Data: 2015-05-12 17:06:07
Autor: Trefni
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towar u ( allegro )
W dniu .05.2015 o 16:45 Brajniak <brajniakpolandpl_91@onet.pl> pisze:


Mog, ale mu si nie chciao :). Jak Liwiusz napisa - to nie jest takie
hop-siup spakowa gitar tak eby si jej nic nie stao w podry.

p. m.

Tak, owszem. Ale ju na ten temat napisaem e mia na to czas bo  wiedzia e sprzeda.
Mog poczeka, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

Gitara zamaa si, sklei i czeka, a klej wyschnie.
:)

--
Trefni

Data: 2015-05-12 19:31:18
Autor: qwerty
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Użytkownik "Brajniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5552121a$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...
Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo wiedział że sprzeda.
Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

Ile czasu czekasz? Sprzedawca odpisuje na e-maile?
Jak tak to jak zbywa?
Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.

Data: 2015-05-12 19:38:18
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 19:31, qwerty pisze:

Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.

Bez sensu, nie pakuj go na minę.
Oszustwo nie jest synonimem nieprawidłowego wywiązywania się z umowy
cywilnej.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-13 08:25:41
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 19:31, qwerty pisze:
Użytkownik "Brajniak"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5552121a$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...
Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo
wiedział że sprzeda.
Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

Ile czasu czekasz? Sprzedawca odpisuje na e-maile?
Jak tak to jak zbywa?
Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.

Na maile nie odpisuje więc zadzwoniłem, telefonu tez nie odebrał więc napisałem smsa żeby podał nr przewozowy jak już wysłał, po paru godzinach odpisał że ma na to 30 dni ...
Czekam 6 dni

Data: 2015-05-13 11:14:16
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 13.05.2015 08:25, Brajniak pisze:

Na maile nie odpisuje więc zadzwoniłem, telefonu tez nie odebrał więc
napisałem smsa żeby podał nr przewozowy jak już wysłał, po paru
godzinach odpisał że ma na to 30 dni ...
Czekam 6 dni

Ponownie: a jaki termin dostawy miałeś w ofercie/umowie?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-05-13 11:19:40
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-13 o 11:14, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 13.05.2015 08:25, Brajniak pisze:

Na maile nie odpisuje więc zadzwoniłem, telefonu tez nie odebrał więc
napisałem smsa żeby podał nr przewozowy jak już wysłał, po paru
godzinach odpisał że ma na to 30 dni ...
Czekam 6 dni

Ponownie: a jaki termin dostawy miałeś w ofercie/umowie?


Nic nie było napisane - tylko że wysyłka kurierska, powołałem się teraz na art 455 kc

Data: 2015-05-13 11:43:53
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 13.05.2015 11:19, Brajniak pisze:

Ponownie: a jaki termin dostawy miałeś w ofercie/umowie?


Nic nie było napisane

Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziałem nieokreślonego terminu.

Podaj link do aukcji - może źle patrzysz.

- tylko że wysyłka kurierska, powołałem się teraz
na art 455 kc

Tylko jeśli to była firma a ty jesteś konsumentem, to zgodnie z ustawą ma domyślnie 30 dni (jeśli nie określono inaczej).

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-05-13 11:47:38
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )

Pisałem że to była osoba prywatna i nic nie pisze o terminie wysyłki

Data: 2015-05-13 13:17:53
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 13.05.2015 o 11:47, Brajniak pisze:

Pisałem że to była osoba prywatna i nic nie pisze o terminie wysyłki


Aukcje Allegro mają na górze w podsumowaniu czas wysyłki. Co tam jest wpisane w Twojej aukcji?

Np. pierwsza z brzegu aukcja:
http://allegro.pl/gitara-2w1-akustyczna-klasyczna-6-kolorow-gratisy-i4837766272.html

Przybliżony czas realizacji: do 2 dni (szczegóły)
Czas na zwrot: 14 dni (szczegóły)
Lokalizacja: RASZYN

Data: 2015-05-13 14:10:27
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 13.05.2015 11:47, Brajniak pisze:

Pisałem że to była osoba prywatna i nic nie pisze o terminie wysyłki

No wiem, że ty nic nie piszesz.

Ja się pytam co było napisane w aukcji.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-05-13 14:13:21
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-13 o 14:10, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 13.05.2015 11:47, Brajniak pisze:

Pisałem że to była osoba prywatna i nic nie pisze o terminie wysyłki

No wiem, że ty nic nie piszesz.

Piszę - ja piszę.

Pisze - on pisze.

Jak się czepiasz, to już rób to z sensem ;)


Ja się pytam co było napisane w aukcji.

Podejrzana sprawa, zdaje się, że nie da się wystawić na allegro aukcji
zupełnie bez określenia zasad wysyłki. Tu problem jest chyba z
czytaniem/obsługą allegro przez kupującego.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-13 15:38:39
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Data: 2015-05-13 16:23:40
Autor: Agnieszka
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mivf56$59o$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2015-05-13 o 14:10, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 13.05.2015 11:47, Brajniak pisze:

Pisałem że to była osoba prywatna i nic nie pisze o terminie wysyłki

No wiem, że ty nic nie piszesz.

Piszę - ja piszę.

Pisze - on pisze.

Jak się czepiasz, to już rób to z sensem ;)


Ja się pytam co było napisane w aukcji.

Podejrzana sprawa, zdaje się, że nie da się wystawić na allegro aukcji
zupełnie bez określenia zasad wysyłki. Tu problem jest chyba z
czytaniem/obsługą allegro przez kupującego.

Tak zupełnie to nie. Trzeba podać przynajmniej jeden sposób dostarczenia towaru (na przykład tylko "odbiór osobisty"), nie ma obowiązku podawania ile czasu klient będzie czekał na towar - to w przypadku kont prywatnych. Jak się kupuje od firm, to faktycznie chyba zawsze taka informacja jest, więc być może jest taki wymóg dla kont firmowych. Może to ma związek z jakiś czas temu zaostrzoną ustawą o prawach konsumenta. Tylko, że aukcje osób prywatnych pod nią nie podpadają.

Agnieszka

Data: 2015-05-14 16:35:01
Autor: poreba
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisa(a):

Nic nie byo napisane
Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziaem nieokrelonego terminu.
Patrz na t aukcje i te nie widz.
Ale moe co niedowidz.
Przecie pado autorytatywne stwierdzenie, e 'zawsze'.
Tu te musi zatem by.
Wskae mi kto gdzie to napisano?

--
pozdro
poreba

Data: 2015-05-15 06:58:40
Autor: Brajniak
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-14 o 16:35, poreba pisze:
Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisa(a):

Nic nie byo napisane
Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziaem
nieokrelonego terminu.
Patrz na t aukcje i te nie widz.
Ale moe co niedowidz.
Przecie pado autorytatywne stwierdzenie, e 'zawsze'.
Tu te musi zatem by.
Wskae mi kto gdzie to napisano?


Nikt Ci teraz nie odpisz :) Myleli e zawiec ale im si nie udao hehe
Grupa - PORAKA

Data: 2015-05-15 07:11:51
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 06:58, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-14 o 16:35, poreba pisze:
Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Nic nie było napisane
Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziałem
nieokreślonego terminu.
Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.
Ale może coś niedowidzę.
Przecież padło autorytatywne stwierdzenie, że 'zawsze'.
Tu też musi zatem być.
Wskaże mi ktoś gdzie to napisano?


Nikt Ci teraz nie odpiszę :) Myśleli że zaświecą ale im się nie udało hehe
Grupa - PORAŻKA

Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 08:00:54
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 07:11, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 06:58, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-14 o 16:35, poreba pisze:
Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Nic nie było napisane
Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziałem
nieokreślonego terminu.
Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.
Ale może coś niedowidzę.
Przecież padło autorytatywne stwierdzenie, że 'zawsze'.
Tu też musi zatem być.
Wskaże mi ktoś gdzie to napisano?


Nikt Ci teraz nie odpiszę :) Myśleli że zaświecą ale im się nie udało hehe
Grupa - PORAŻKA

Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.


Nie masz co odpisać heheh  :)
No pokaż że ZAWSZE JEST PODANY TERMIN WYSYŁKI
A buc to jest z Ciebie palancie:)

Data: 2015-05-15 08:05:29
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 07:11, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 06:58, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-14 o 16:35, poreba pisze:
Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Nic nie było napisane
Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziałem
nieokreślonego terminu.
Patrzę na tę aukcje i też nie widzę.
Ale może coś niedowidzę.
Przecież padło autorytatywne stwierdzenie, że 'zawsze'.
Tu też musi zatem być.
Wskaże mi ktoś gdzie to napisano?


Nikt Ci teraz nie odpiszę :) Myśleli że zaświecą ale im się nie udało hehe
Grupa - PORAŻKA

Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.


Acha i Tomku M. na drugi raz zastanów się zanim coś głupiego napiszesz

Data: 2015-05-15 10:03:27
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 15.05.2015 08:05, Brajniak pisze:

Nikt Ci teraz nie odpiszę :) Myśleli że zaświecą ale im się nie udało
hehe
Grupa - PORAŻKA

Ale z ciebie buc. Nic dziwnego, że cię każdy zlewa, dziecko.


Acha i Tomku M. na drugi raz zastanów się zanim coś głupiego napiszesz

....napisał kretyn, który najpierw zawiera umowę z nieustalonym terminem realizacji, a potem robi awanturę.

Wg mnie gdyby sprawa oparła się o sąd - przegrałbyś, gdyż ustawa o ochronie praw konsumentów ma ZAOSTRZAĆ ochronę konsumenta czyli ustawowy termin 30 dni to ustawowe zaostrzenie terminów wykonania umowy.

Sprzedający nie jest firmą, więc takie zaostrzenie go nie dotyczy a "bezzwłocznie" oznacza "bez zbędnej zwłoki". Jeśli sprzedający wystawił gitarę na sprzedaż a potem wyjechał sobie za granicę - to wysłanie towaru dopiero po powrocie nie będzie zbędną zwłoką tylko nieuniknioną zwłoką.

Skoro nie uzgodniłeś terminu to znaczy że ci na szybkości nie zależało.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-05-15 07:45:19
Autor: Przemysaw Adam miejek
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
W dniu 14.05.2015 o 16:35, poreba pisze:
Patrz na t aukcje i te nie widz.


Na ktr?

Data: 2015-05-15 09:20:59
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
W dniu 14.05.2015 16:35, poreba pisze:
Dnia Wed, 13 May 2015 11:43:53 +0200, Andrzej Lawa napisa(a):

Nic nie byo napisane
Zawsze jest. A przynajmniej ja jeszcze nigdy nie widziaem
nieokrelonego terminu.
Patrz na t aukcje i te nie widz.
Ale moe co niedowidz.
Przecie pado autorytatywne stwierdzenie, e 'zawsze'.
Tu te musi zatem by.
Wskae mi kto gdzie to napisano?


Widz, e dla ciebie czytanie jest tak trudne, e wysiadasz po pierwszym zdaniu...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi
i raduj si yciem!

Data: 2015-05-15 20:47:14
Autor: poreba
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
Dnia Fri, 15 May 2015 09:20:59 +0200, Andrzej Lawa napisa(a):

Nic nie byo napisane
Zawsze jest.
Patrz na t aukcje i te nie widz.
/.../
Wskae mi kto gdzie to napisano?

Widz, e dla ciebie czytanie jest tak trudne, e wysiadasz po pierwszym zdaniu...
Dlatego zwracam si o pomoc, no nie widz tego okreslenia terminu.
* tak, widziaem drugie zdanie

--
pozdro
poreba

Data: 2015-05-15 09:37:53
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 12.05.2015 19:31, qwerty pisze:
Użytkownik "Brajniak"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5552121a$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...
Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo
wiedział że sprzeda.
Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

Ile czasu czekasz? Sprzedawca odpisuje na e-maile?
Jak tak to jak zbywa?
Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.

Może od razu zgwałcenie, co?

Sprzedający może być np. za granicą albo w jakimś szpitalu. Podstawowy błąd to nieuzgodnienie terminu przed finalizacją umowy.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-05-15 09:39:30
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 09:37, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 12.05.2015 19:31, qwerty pisze:
Użytkownik "Brajniak"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5552121a$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...
Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo
wiedział że sprzeda.
Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

Ile czasu czekasz? Sprzedawca odpisuje na e-maile?
Jak tak to jak zbywa?
Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.

Może od razu zgwałcenie, co?

Sprzedający może być np. za granicą albo w jakimś szpitalu. Podstawowy
błąd to nieuzgodnienie terminu przed finalizacją umowy.

Albo po prostu ma dość buca i mu chce wysłać za miesiąc - też żadne
oszustwo, bo nic inaczej nie obiecywał.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:27:08
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Zyczę wam z całego serca żebyscie trafili na jakiegos oszusta ktory wam nie wysle towaru i wtedy zrozumiecie. Bo jak widze jestescie po stronie oszustow a nie zwyklych ludzi
Zegnam was oziemble pajace

Data: 2015-05-15 10:29:00
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Jeszcze wiele się musicie nauczyć

Art. 455. Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

Data: 2015-05-15 10:38:04
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:29, Brajniak pisze:
Jeszcze wiele się musicie nauczyć

Art. 455. Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani
nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione
niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

Jeszcze się doucz znaczenia słowa "niezwłocznie". To nie znaczy
"natychmiast".

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:44:40
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:38, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:29, Brajniak pisze:
Jeszcze wiele się musicie nauczyć

Art. 455. Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani
nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione
niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

Jeszcze się doucz znaczenia słowa "niezwłocznie". To nie znaczy
"natychmiast".

tak "niezwłocznie" dla sądu jest max 14 dni ( dla mnie max 7 ), ale nie 30

Data: 2015-05-15 10:46:27
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:44, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:38, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:29, Brajniak pisze:
Jeszcze wiele się musicie nauczyć

Art. 455. Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani
nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione
niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

Jeszcze się doucz znaczenia słowa "niezwłocznie". To nie znaczy
"natychmiast".

tak "niezwłocznie" dla sądu jest max 14 dni ( dla mnie max 7 ), ale nie 30

Się na prawie znasz tak samo gównianie jak na zakupach przez net.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:49:34
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
heheh znowu Cię zatkało hehehe dobra grupa PRAWO buhahahahhahahahahahahhahahhahahahah :)))

Poczytaj sobie :) -

http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni od wezwania.

Data: 2015-05-15 10:52:00
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:49, Brajniak pisze:
heheh znowu Cię zatkało hehehe dobra grupa PRAWO
buhahahahhahahahahahahhahahhahahahah :)))

Poczytaj sobie :) -

http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.


O boże, ale muł z ciebie. Najpierw twierdzisz, że niezwłocznie to 14
dni, a na poparcie swojej tezy cytujesz, że przyjmowanie jako
niezwłocznie 14 dni jest błędem.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:55:33
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:52, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:49, Brajniak pisze:
heheh znowu Cię zatkało hehehe dobra grupa PRAWO
buhahahahhahahahahahahhahahhahahahah :)))

Poczytaj sobie :) -

http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.


O boże, ale muł z ciebie. Najpierw twierdzisz, że niezwłocznie to 14
dni, a na poparcie swojej tezy cytujesz, że przyjmowanie jako
niezwłocznie 14 dni jest błędem.


Umiesz czytać ?:)

to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.

Pokaż że pisze ze przyjmowanie jako niezwłocznie 14 dni jest błędem :)))))))

Data: 2015-05-15 10:57:59
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:55, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:52, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:49, Brajniak pisze:
heheh znowu Cię zatkało hehehe dobra grupa PRAWO
buhahahahhahahahahahahhahahhahahahah :)))

Poczytaj sobie :) -

http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.


O boże, ale muł z ciebie. Najpierw twierdzisz, że niezwłocznie to 14
dni, a na poparcie swojej tezy cytujesz, że przyjmowanie jako
niezwłocznie 14 dni jest błędem.


Umiesz czytać ?:)

Umiem, za to ty nie.


to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.

NIEWŁAŚCIWYM JEST, że gdy [...] to należy przyjmować [...].

PRZYJMOWANIE jest NIEWŁAŚCIWE.

Kretynie.




Pokaż że pisze ze przyjmowanie jako niezwłocznie 14 dni jest błędem
:)))))))

Nie chce mi się rysować, a czytać nie umiesz.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:47:21
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:44, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:38, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:29, Brajniak pisze:
Jeszcze wiele się musicie nauczyć

Art. 455. Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani
nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione
niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.

Jeszcze się doucz znaczenia słowa "niezwłocznie". To nie znaczy
"natychmiast".

tak "niezwłocznie" dla sądu jest max 14 dni ( dla mnie max 7 ), ale nie 30

Jakbyś się topił na basenie, to ratownik na pewno by cię ratował
"niezwłocznie" czyli wg ciebie - 7 dni lol ;)
Ale to nawet dobrze.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:51:43
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Masz jeszcze raz idioto :) dziewczynko hehe


http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni od wezwania.

Data: 2015-05-15 10:52:51
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:51, Brajniak pisze:
Masz jeszcze raz idioto :) dziewczynko hehe


http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.

Sam jesteś idiotą, nie rozumiejącym zupełnie prostych zdań.
Nie wiem, czy rozumiesz, jak bardzo powyższym się właśnie ośmieszyłeś.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:56:32
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:52, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:51, Brajniak pisze:
Masz jeszcze raz idioto :) dziewczynko hehe


http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Nie­wła­ści­wym jest, czę­sto sto­so­wane w prak­tyce podej­ście, że gdy
z oko­licz­no­ści nic innego nie wynika, to należy przyj­mo­wać, że
speł­nie­nie świad­cze­nia ozna­cza speł­nie­nie go w ter­mi­nie 14 dni
od wezwania.

Sam jesteś idiotą, nie rozumiejącym zupełnie prostych zdań.
Nie wiem, czy rozumiesz, jak bardzo powyższym się właśnie ośmieszyłeś.


Raczej Ty się WIELKI BUHAHAHA ZNAWCO OŚMIESZYŁEŚ :))))))

Napisałem że dla sądu niezwłocznie jest 14 dni i przedstawiłem gdzie o tym piszą - jak ktoś nie umie czytać - jego problem

Data: 2015-05-15 10:53:18
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
A tak w skrócie "BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI"

Data: 2015-05-15 10:54:05
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:53, Brajniak pisze:
A tak w skrócie "BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI"

Idiota.
To właśnie niezwłocznie jest skrótem bez zbędnej zwłoki, a nie bez
zbędne zwłoki jest skrótem niezwłocznie.

No i co z tymi 14 dniami, pajacu?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:57:47
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:53, Brajniak pisze:
A tak w skrócie "BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI"

Idiota.
To właśnie niezwłocznie jest skrótem bez zbędnej zwłoki, a nie bez
zbędne zwłoki jest skrótem niezwłocznie.

No i co z tymi 14 dniami, pajacu?


heheh palancie przeczytaj jeszcze ten link który Ci wkleiłem :))

Data: 2015-05-15 10:56:16
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:51, Brajniak pisze:
Masz jeszcze raz idioto :) dziewczynko hehe


http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Przygłup. Nawet nie wiedziałeś co oznacza słowo niezwłocznie, musiałeś
je wpisać w google i podlinkować tutaj wynik z 3. pozycji.

Z czym do ludzi, prymitywie?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 10:59:27
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 10:56, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 10:51, Brajniak pisze:
Masz jeszcze raz idioto :) dziewczynko hehe


http://legalista.home.pl/blog/wordpress/?p=101

Przygłup. Nawet nie wiedziałeś co oznacza słowo niezwłocznie, musiałeś
je wpisać w google i podlinkować tutaj wynik z 3. pozycji.

Z czym do ludzi, prymitywie?


śmieje się z Ciebie kobieto :))) znawca prawa buhahahahahha - wklejam idiocie linki a ten mi wmawia że jest inaczej buhahah

idz pojezdzij na rolkach i sie przewietrz OKULARNIKU bez żony buhahahah

Data: 2015-05-12 19:28:06
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
W dniu 12.05.2015 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ??? Kupiem na allegro od
osoby prywatnej.

A co byo w umowie/ogoszeniu?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi
i raduj si yciem!

Data: 2015-05-12 19:36:21
Autor: 󶼿
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
A co na to leguramin aledrogo?
BTW pamitam, jak jaki sklep nie przysya mi towaru (pamici SDRAM) przez ptora miesica czy dwa (co tam zwalali na hurtowni, a co mnie to q... obchodzi, e sprzedaj co, czego okazuje si nie maja na stanie), jak napisaem im negatywa, to aledrogo zawiesio moje konto, nie sklepu a moje ;))
Jak si zadajesz ze zodziejami z RPA to masz za swoje :-)


-- -
Kupiem na allegro od osoby prywatnej.

Data: 2015-05-15 11:00:47
Autor: ww
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Tu się raczej nie dowiesz nic więcej niż:

- sam jesteś sobie winny bo trzeba było nie kupować
- trzeba było sprawdzić komentarze i jeżeli jest chociażby neutralny
za najmniejszą pierdołę to nie kupować
- trzeba było uzgodnić kiedy towar zostanie wysłany i co najważniejsze
CZY w ogóle zostanie wysłany, jeżeli nie uzgodniłeś to sprzedawca
ma prawo nie wysyłać wcale
- trzeba uzgodnić czy aby sprzedawca w połowie aukcji nie planuje wyjechać na 3 letnią misję w afryce, jeśli podjął taką decyzję to całkowite olanie cie jest w pełni uzasadnione i zgodne z prawem
- zwyczajowe terminy (w 99,99% przypadków max 1 tydzień) nie mają żadnego znaczenia

A tak poza tym to jak mnie jakiś debil po kilku godzinach od
zakończenia aukcji zaczął straszyć prawnikiem to z przyjemnością
dałem mu do zrozumienia, że będę zwlekał z wysyłką tak długo jak się będzie dało. Czytanie jak się wścieka sprawiło mi dużo przyjemności. Oczywiście wysłałem paczkę po max 1 dniu...

Data: 2015-05-15 11:04:08
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 11:00, ww pisze:
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Tu się raczej nie dowiesz nic więcej niż:

- sam jesteś sobie winny bo trzeba było nie kupować
- trzeba było sprawdzić komentarze i jeżeli jest chociażby neutralny
za najmniejszą pierdołę to nie kupować
- trzeba było uzgodnić kiedy towar zostanie wysłany i co najważniejsze
CZY w ogóle zostanie wysłany, jeżeli nie uzgodniłeś to sprzedawca
ma prawo nie wysyłać wcale
- trzeba uzgodnić czy aby sprzedawca w połowie aukcji nie planuje
wyjechać na 3 letnią misję w afryce, jeśli podjął taką decyzję to
całkowite olanie cie jest w pełni uzasadnione i zgodne z prawem
- zwyczajowe terminy (w 99,99% przypadków max 1 tydzień) nie mają
żadnego znaczenia

A tak poza tym to jak mnie jakiś debil po kilku godzinach od
zakończenia aukcji zaczął straszyć prawnikiem to z przyjemnością
dałem mu do zrozumienia, że będę zwlekał z wysyłką tak długo jak się
będzie dało. Czytanie jak się wścieka sprawiło mi dużo przyjemności.
Oczywiście wysłałem paczkę po max 1 dniu...


Heh dobrze napisane :)
Popieram

Data: 2015-05-15 11:13:41
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 11:04, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-15 o 11:00, ww pisze:
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Tu się raczej nie dowiesz nic więcej niż:

- sam jesteś sobie winny bo trzeba było nie kupować
- trzeba było sprawdzić komentarze i jeżeli jest chociażby neutralny
za najmniejszą pierdołę to nie kupować
- trzeba było uzgodnić kiedy towar zostanie wysłany i co najważniejsze
CZY w ogóle zostanie wysłany, jeżeli nie uzgodniłeś to sprzedawca
ma prawo nie wysyłać wcale
- trzeba uzgodnić czy aby sprzedawca w połowie aukcji nie planuje
wyjechać na 3 letnią misję w afryce, jeśli podjął taką decyzję to
całkowite olanie cie jest w pełni uzasadnione i zgodne z prawem
- zwyczajowe terminy (w 99,99% przypadków max 1 tydzień) nie mają
żadnego znaczenia

A tak poza tym to jak mnie jakiś debil po kilku godzinach od
zakończenia aukcji zaczął straszyć prawnikiem to z przyjemnością
dałem mu do zrozumienia, że będę zwlekał z wysyłką tak długo jak się
będzie dało. Czytanie jak się wścieka sprawiło mi dużo przyjemności.
Oczywiście wysłałem paczkę po max 1 dniu...


Heh dobrze napisane :)

Znowu muł nie zrozumiał, że ostatni akapit o nim.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 11:20:08
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 11:13, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 11:04, Brajniak pisze:
W dniu 2015-05-15 o 11:00, ww pisze:
W dniu 2015-05-12 o 15:51, Brajniak pisze:
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
osoby prywatnej.

Tu się raczej nie dowiesz nic więcej niż:

- sam jesteś sobie winny bo trzeba było nie kupować
- trzeba było sprawdzić komentarze i jeżeli jest chociażby neutralny
za najmniejszą pierdołę to nie kupować
- trzeba było uzgodnić kiedy towar zostanie wysłany i co najważniejsze
CZY w ogóle zostanie wysłany, jeżeli nie uzgodniłeś to sprzedawca
ma prawo nie wysyłać wcale
- trzeba uzgodnić czy aby sprzedawca w połowie aukcji nie planuje
wyjechać na 3 letnią misję w afryce, jeśli podjął taką decyzję to
całkowite olanie cie jest w pełni uzasadnione i zgodne z prawem
- zwyczajowe terminy (w 99,99% przypadków max 1 tydzień) nie mają
żadnego znaczenia

A tak poza tym to jak mnie jakiś debil po kilku godzinach od
zakończenia aukcji zaczął straszyć prawnikiem to z przyjemnością
dałem mu do zrozumienia, że będę zwlekał z wysyłką tak długo jak się
będzie dało. Czytanie jak się wścieka sprawiło mi dużo przyjemności.
Oczywiście wysłałem paczkę po max 1 dniu...


Heh dobrze napisane :)

Znowu muł nie zrozumiał, że ostatni akapit o nim.


hehe kobieto :)) i znowu się mylisz, bo ja napisałem zapytanie po paru dniach :)
Będziesz znany - obiecuje :)

Data: 2015-05-15 11:24:25
Autor: Liwiusz
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 11:20, Brajniak pisze:
hehe kobieto :)) i znowu się mylisz, bo ja napisałem zapytanie po paru
dniach :)

9 maja  sobotę wieczorem wygrałeś aukcję, 12 maja robisz przedokresową
aferę na grupie, to gdzie masz te kilka dni na rozmowę ze sprzedawcą?


Będziesz znany - obiecuje :)

Trudno być obrażonym przez idiotę nie umiejącego czytać.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-15 11:34:46
Autor: Brajniak
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 2015-05-15 o 11:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-05-15 o 11:20, Brajniak pisze:
hehe kobieto :)) i znowu się mylisz, bo ja napisałem zapytanie po paru
dniach :)

9 maja  sobotę wieczorem wygrałeś aukcję, 12 maja robisz przedokresową
aferę na grupie, to gdzie masz te kilka dni na rozmowę ze sprzedawcą?


Będziesz znany - obiecuje :)

Trudno być obrażonym przez idiotę nie umiejącego czytać.


W sobote wieczorem ?:) Jak dla Ciebie po 17 godzinie to wieczór to gratuluje KOBIETO:)))))
Tak, we wtorek napisałem mu czy wysłał przesyłkę, a jak tak to prosze o nr przewozowy, ale tak jak pisałem odpisał że ma na to 30 dni, dlatego chciałem się doradzić - ale jak widać są tutaj same nieudaczniki które myślą że mają wiedzę prawną :)))))

I to co napisał "ww" było do Ciebie :) że tutaj się niczego człowiek nie dowe i tak jak napisałem, będziesz znany :) w sumie już jesteś  - jako TĘPA PAŁA buhahahahah:))

Data: 2015-05-15 11:54:38
Autor: Agnieszka
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
Abstrahując od merytorycznej bądź nie częsci wątku, masz jakiś powód, żeby obrażać kobiety?

Agnieszka

Data: 2015-05-15 16:00:21
Autor: Andrzej Lawa
Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
W dniu 15.05.2015 11:54, Agnieszka pisze:
Abstrahując od merytorycznej bądź nie częsci wątku, masz jakiś powód,
żeby obrażać kobiety?

Oczywiście. Ma kompleksy.

;)

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-05-15 12:36:22
Autor: Kris
Ile sprzedajcy ma czasu na wysanie towaru ( allegro )
W dniu pitek, 15 maja 2015 11:24:34 UTC+2 uytkownik Liwiusz napisa:

Trudno by obraonym przez idiot nie umiejcego czyta.
"Zwrot towaru wysyka mailowa" niedawno taki wtek by. Brajniak pisze podobnym jzykiem jak debil z tamtego wtku. To chyba ta sama osoba.

Ile sprzedający ma czasu na wysłanie tow aru ( allegro )

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona