Ile ta szopka kosztowała ??

Data: 2009-09-02 18:54:41
Autor: MH
Ile ta szopka kosztowała ??
Ową akademię można określić jedynie w kategorii szopki..  Scenariusz spełnił się
w zasadzie zgodnie z przewidywaniami. Aniela zgodnie z przewidywaniami
wyszprechała bez jakichkolwiek głębszych emocji "Mea Culpa" , eminencje z
poważnymi i zatroskanymi minami siedziały na piedestale poprawiając od czasu do
czasu sukienki (trochę wiało) , Jankesy osrały imprezę z definicji , bo grilla
nie było w planie i żadnej potańcówy , reszta wzajemnie się poopluwała ,
kombatanci gdzieś tam w tle jako żywe maskotki (jak na Mundialu) , Julkę
znudziła drętwa atmosfera i wypaliła na imprę do Kadafiego...  I tyle..  Aha ,
jeszcze Rusek zamknął jeden hotel.
Ale chyba za swoje. A może się mylę ??  I już !!  Jak sądzicie , ile to kosztowało?
Ja nie mam pojęcia , ale zaryzykuję twierdzenie , że zasoby dorobku życia
przeciętnego Kowalskiego nie starczyłyby na uświetnienie impry poprzez obecność
eminencji...

I to by było na tyle ...

MH

Data: 2009-09-02 11:31:05
Autor: Mariusz Merta
zapomniał pan dodać heil putin...
qrka wodna, przed tzw. wielka rewolucją pażdziernikową to były lekcje
dobrych manier dla oficerów...
szkoda, że nkwd, potem kgb a dzisiaj fsb olało lekcje dobrych manier i
poprawnego języka...a szkoda...
przydałoby się wam towarzyszu
Mariusz Merta

Data: 2009-09-02 21:18:06
Autor: konserwator
Ile ta szopka kosztowała ??

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000043f.4a9ea351newsgate.onet.pl...
[...]

Najwiecej kosztowal koncert tego pierdolnietego zyda Mahlera co sobie w leb -zdaje sie strzelil, czy jakos inaczej popelnil samobojstwo...

Data: 2009-09-02 22:33:37
Autor: awe
Ile ta szopka kosztowała ??

[...]

na pewno tysiace razy wielokrotnie mniej niz rzady nieudacznikow z PO
awe

Ile ta szopka kosztowała ??