Ile tak naprawdę kosztuje woda

Data: 2010-03-24 21:16:21
Autor: Monse1
Ile tak naprawdę kosztuje woda
Jeżeli zastanawia was ile przepłacacie w sklepie za wodę mineralną
proszę o to ceny sprzedaży przy dużych ilościach:
http://www.jsw.pl/getfile.php?id=11795&id_przetarg=6269
Monse1

Data: 2010-03-24 21:20:57
Autor: Liwiusz
Monse1 pisze:
Jeżeli zastanawia was ile przepłacacie w sklepie za wodę mineralną
proszę o to ceny sprzedaży przy dużych ilościach:
http://www.jsw.pl/getfile.php?id=11795&id_przetarg=6269
Monse1

10 groszy za butelkę 0,33 to ciekawa cena, natomiast 56gr za 1,5l to już cena supermarketowa :)

Swoją drogą ciekawe kto kupi 1,5l za 56gr, skoro 0,33l kosztuje 10gr.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-25 06:02:59
Autor: digtel.pl
Ile tak naprawdę kosztuje woda
np 1.5l Cisowianki w Makro kosztuje 0.95zł przy czym muszą na tym zarobić
wiec w hurcie wyjdzie jeszcze mnie
w supermarketach ~1.20-1.40zl

Właśnie byłem w Biedrone, jest jakaś Źródlanka, czy podobnie, za 90gr

Data: 2010-03-25 14:06:41
Autor: Stefan
digtel.pl pisze:
Właśnie byłem w Biedrone, jest jakaś Źródlanka, czy podobnie, za 90gr

Woda w kranie też jest ze źródła.

Data: 2010-03-25 09:34:28
Autor: digtel.pl
Ile tak naprawdę kosztuje woda

Woda w kranie też jest ze źródła.
Może i tak, zapewne tak samo jak Laguna Biała "Naturalna woda
źródlana" rozlewana przez Ustroniankę, do kupienia Carefourr Expresie
za 59gr/1,5l

Data: 2010-03-25 12:44:26
Autor: Lukasz W.
Ile tak naprawdę kosztuje woda

10 groszy za butelkę 0,33 to ciekawa cena, natomiast 56gr za 1,5l to już
cena supermarketowa :)

Swoją drogą ciekawe kto kupi 1,5l za 56gr, skoro 0,33l kosztuje 10gr.

jak dla mnie to 1.5l bez rewelacji
cena za 0.33 niezla :)

woda stołowa (z oferty) a woda mineralna to dwa różne produkty
pierwsza - kranówa, druga oczywiście posiada odpowiedni skład minerałów

np 1.5l Cisowianki w Makro kosztuje 0.95zł przy czym muszą na tym zarobić
wiec w hurcie wyjdzie jeszcze mnie
w supermarketach ~1.20-1.40zl

L.W.

Ile tak naprawdę kosztuje woda