Ile tam w koncu jest kibicow?

Data: 2009-10-15 09:14:12
Autor: ..Aldi..
Ile tam w koncu jest kibicow?
pierwsze, co mi sie rzucilo w oczy po wlaczeniu
telewizora (zdazylem na druga polówke) to:
- kur**! gdzie jest podgrzewana murawa!?toz to Stadion Narodowy
- gdzie jest kur** (a jakze!) kontrastujaca pilka?!
- taki kiks jak Gancarczyk to ja móglbym zrobic, ale ja pracuje
    w sprzedazy, a nie jestem zawodowym pilkarzem

a na koniec jednotylko pytanie:
ILE STRZALÓW I OKAZJI MUSI MIEC POLSKA REPREZENTACJA
W PILKE NOZNA, ABY STRZELIC BRAMKE PRZECIWNIKOWI????

oni mogli wygrac ten mecz 2 lub 3 lub 4:1!!!!

Ile tam w koncu jest kibicow?