Ile to jest dużo? nt. przebiegu

Data: 2009-04-25 21:41:13
Autor: bosskg
Ile to jest dużo? nt. przebiegu
Użytkownik "macko" <kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsvjr3$eda$1inews.gazeta.pl...
Hello

wiele razy ostatnio zdarzyło mi się dyskutować nt. przebiegu samochodu. Spotkałem się z różnymi skrajnymi opiniami. Jedni mówią że 200kkm to już jest bardzo duży a inni twierdzą że przy 500kkm samochód się dopiero "dotarł". Chciałbym wrzucić tą luźną weekendową polemikę i poznać Wasze zdanie na ten temat. Jaki dla Was przebieg samochodu mieści się pod pojęciem dużo? Ile tysięcy kilometrów mają Wasze wehikuły?

Zacznę ja :)
Opel Astra 1,7TD (X17DTL), kombi, 1996 rok, przebieg 296 kkm- liczę że jeszcze 100kkm zrobi (w miarę bezawaryjnie)

Ciekawe znane mi przypadki:
Seat Toledo, 1,6, 1992r, przebieg 197kkm (pierwszy właściciel)
Honda Civic, 1,5Vtec, 1997, przebieg 110kkm
Toyota Hilux, 2,5D4D, 2004, przebieg 65kkm

Bravo 1.4 12V, 1997, przebieg 205kkm

--
Pozdrawiam | Krzysiek

Ile to jest dużo? nt. przebiegu