Ile to jest dużo? nt. przebiegu

Data: 2009-04-27 09:32:27
Autor: bratPit[pr]
Ile to jest dużo? nt. przebiegu
wiele razy ostatnio zdarzyło mi się dyskutować nt. przebiegu samochodu. Spotkałem się z różnymi skrajnymi opiniami. Jedni mówią że 200kkm to już jest bardzo duży a inni twierdzą że przy 500kkm samochód się dopiero "dotarł"

kiedyś wydawało mi się że 200kkm to dużo, to "kiedyś" było zanim zacząłem pracować w serwisie, obecnie dużo dla mnie oznacza przebieg >500kkm, ba, sam mam auto z przebiegiem 175kkm i uważam że to... mało :-)
brat

Ile to jest dużo? nt. przebiegu