Ile to jest dużo? nt. przebiegu

Data: 2009-04-27 11:20:43
Autor: omega_fan
Ile to jest dużo? nt. przebiegu

"macko" <kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl> wrote in message news:gsvjr3$eda$1inews.gazeta.pl...
Hello

wiele razy ostatnio zdarzyło mi się dyskutować nt. przebiegu samochodu. Spotkałem się z różnymi skrajnymi opiniami. Jedni mówią że 200kkm to już jest bardzo duży a inni twierdzą że przy 500kkm samochód się dopiero "dotarł". Chciałbym wrzucić tą luźną weekendową polemikę i poznać Wasze zdanie na ten temat. Jaki dla Was przebieg samochodu mieści się pod pojęciem dużo? Ile tysięcy kilometrów mają Wasze wehikuły?

Znajomego - Audi A6, 2006 - 250 tyś km.
Passat B5 1.9 TDI '98, coś ponad 1 000 000 km (przy niecałych 700 tyś był wymieniany
silnik).

To są dla mnie duże przebiegi.

Ile to jest dużo? nt. przebiegu