Ile to jest dużo? nt. przebiegu

Data: 2009-04-27 10:57:07
Autor: kamil
Ile to jest dużo? nt. przebiegu

"macko" <kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl> wrote in message news:gsvjr3$eda$1inews.gazeta.pl...
Hello

wiele razy ostatnio zdarzyło mi się dyskutować nt. przebiegu samochodu. Spotkałem się z różnymi skrajnymi opiniami. Jedni mówią że 200kkm to już jest bardzo duży a inni twierdzą że przy 500kkm samochód się dopiero "dotarł". Chciałbym wrzucić tą luźną weekendową polemikę i poznać Wasze zdanie na ten temat. Jaki dla Was przebieg samochodu mieści się pod pojęciem dużo? Ile tysięcy kilometrów mają Wasze wehikuły?

Dla malego taniego toczydla ujezdzanego ciagle w miejskich korkach przez oszczednego glaba (czytaj: zmieniajacego biegi przy zdecydowanie za niskich obrotach dla danego silnika), 100kkm okaze sie zabojcze. Dla wiekszego samochodu, obliczanego na wieksze przebiegi, ujezdzanego za miastem czy po autostradach - 500kkm moze byc malo.

Pozdrawiam
Kamil

Ile to jest dużo? nt. przebiegu