Ile transmisji z Berlina leci do Polski?

Data: 2009-08-22 22:27:46
Autor: Wojciech Apel
Ile transmisji z Berlina leci do Polski?
Mam w domu telewizje JAMBOX, duży i dobry telewizor Sharpa - a to sprawia, że jak nigdy wcześniej oglądam sobie sport, a dokładnie mistrzostwa w Berlinie. Oglądam i widzę ciekawe efekty:

- na TVP HD leci wersja międzynarodowa, z polskim komentarzem robionym z Warszawy. Obraz przepiękny, choć jak TVP robi rano powtórki to już jest nieco gorszy niż ten co leci na żywo. (Można by sprawdzić jakim strumieniem to leci, ale jak na moje oko to gdzieś pod 20Mb/s jak nic).

- na Eurosporcie leci wersja EuroSportowa (Europejska), z polskim komentarzem ale nie wiem czy komentatorzy siedzą na stadionie, czy też w studiu w Wawie. Wersja ta ma wiele wywiadów z zawodnikami najczęściej jednak z Niemcami lub Anglikami. Obraz taki sobie, po prostu SD. Komentarz redaktorów jest świetny gdyby nie dźwięk. Dźwięk jest fatalny, bo automat realizuje miksowanie fonii i gdy tylko redaktor zamilknie pojawia się głosny szum ze stadionu. Wstydzili by się - to płatny kanał a taka zła jakość fonii.

- na TVP Sport, z kopią czasem na TVP Info i czasem TVP 2 leci wersja polska (inna niż na TVP-HD), z innymi komentatorami chyba siedzącymi w Berlinie na stadionie, w każdym razie są wstawki z wywiadami z polskimi sportowcami i to jest fajne. Jakoś tego obrazu jest fatalna, do tego 16:9 robione poprzez czarne paski na górze i dole. Jak ktoś ma jednocześnie HD to żal na to patrzeć.

Ot, taka ciekawostka.

W.

Data: 2009-08-22 23:10:59
Autor: Cezar

"Wojciech Apel" <wojtek@nieeespamuuus.3s.pl> wrote in message news:h6p9me$nhe$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja jeszcze dorzuce ze BBC HD w kablówce ma strumien ok 18Mb/s ale prawdziwe HD jest tylko wtedy gdy BBC robi komentarz ze swoimi zawodnikami lub rozmawiaja ze studia stadionowego. Wtedy mozna liczyc wloski na glowie ludzi. Regularna transmisja z tego co sie dzieje na stadionie juz nie jest taka idealna ale tez da sie ogladac.

c.

Data: 2009-08-23 15:15:03
Autor: jerzu
Ile transmisji z Berlina leci do Polski?
On Sat, 22 Aug 2009 23:10:59 +0100, "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl>
wrote:

[...]

Pewnie też jest jeszcze na Eurosport HD.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-08-23 19:54:58
Autor: Wojciech Apel
[...]

Teraz nie mam w jamboxie Eurosportu HD ale jak była olimpiada w Pekinie to porównywałem strumienie jakie leciały na żywca w Eurosporcie i w TVP-HD. Różnica poteżna na korzyść TVP. Eurosport to było przeciętne HD, w TVP obraz robił wrażenie. Ale za kilka dni włączą mi Eurosport HD i sobie zbadam strumienie i przepływności.

W.

Data: 2009-08-23 20:24:49
Autor: Adam
Użytkownik "Wojciech Apel" <wojtek@nieeespamuuus.3s.pl> napisał w wiadomości

[...]

Tym dziwniejsze, że taki syfiasty sygnał jest na TVP Sport.
Kompresja prawie jak na Skype :(

A.

Data: 2009-08-24 08:15:01
Autor: pawell32
Wojciech Apel pisze:
[...]

transmisja z olimpiady na eurosporcie czasem leciała w 1080i (nativ hd),
i nie zauważyłem, choć nie śledzę sportu na bieżąco,
by na była gorsza jakość. tak dla ciekawości, ponieważ tvp hd ruszyło
wraz ze startem olimpiady, pojawiły się również komentarze na jednym
z forów ad. słabej jakości obrazu na tym kanale ;-)
teraz jest eurosport hd i eurosport2 hd.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-22 23:28:00
Autor: games
Ile transmisji z Berlina leci do Polski?
porownaj do ARD i ZDF   tez leci to samo.

Data: 2009-08-24 01:18:57
Autor: Cezar
Ile transmisji z Berlina leci do Polski?
I jeszcze takie spostrzezenie..

Kanal MTV HD ogladam na c+ jak i na kablówce (Virgin Media UK)
Na kablówce obraz jest miodzio ... a na c+ jest to tak przekontrastowione ze np jak jest jakis koncert to na drugim planie jest wszytstko czarne a na Virgin  widac dokladnie wszystkie szczegoly.  Przez taki myk  c+ pewnie zyskuje kilka Mb/s pasma bo wiadomo ze czarne (jednolite)  sie dobrze kompresuje.

c.

Data: 2009-08-24 08:19:48
Autor: pawell32
Cezar pisze:
[...]

nie wiem skąd sygnał bierze twoja kablówka, na spisie widzę
tylko w jednym miejscu z którego biorą nasi operatorzy.
wg mnie zależy to tylko od dekodera, u mnie też ten obraz
jest ok.

Data: 2009-08-24 10:39:38
Autor: Cezar
[...]

roznica jest naprawde kolosana. Postaram sie zrobic screenshoty

c.

Ile transmisji z Berlina leci do Polski?