Ile trwa przeniesienie numeru?

Data: 2012-10-16 12:24:16
Autor: redi
Ile trwa przeniesienie numeru?
Witam,

Przenoszę pre-paida z T-Mobile do Orange. Całą papierkologię mam już załatwioną tydzień temu, otrzymałem smsa, że planowane przeniesienie nastąpi 16.10.2012 (czyli dzisiaj). Dzisiaj mniej więcej od północy karta T-Mobile przestała się logować do sieci, włożyłem nową z Orange (simlocka nie mam) i ta tez się nie loguje (mam dostępne tylko poł. alarmowe). Jak dzwonię z innego tel. na przenoszony numer, to słyszę "nie ma takiego numeru". Ile takie coś jeszcze może potrwać, czy może coś skopali podczas przenoszenia ?

pozdr.
Radek

Data: 2012-10-16 19:08:02
Autor: Piotr M
W dniu 16.10.2012 o 12:24 redi <redi@spam.pl> pisze:

[...]

Chyba coś skopali, zrób restart fona ;)

Ja ostatnio (w lato) przenosiłem dwa numery, Play -> Orange i Orange ->  Play i trwało to 2 dni. Jeden z nich przenosiłem w czwartek (wizyta u  Dealera) i o dziwo w sobotę miałem przeniesiony.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-16 20:38:28
Autor: bolo
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.wl967otq13q3bqmasneti-pl...
[...]

OT: ale po co to zrobiłeś? Nie mogłeś zmienić po prostu sposobu używania tych numerów, skoro chciałeś mieć jeden w play, a jeden w orange? ;)

Data: 2012-10-17 00:59:49
Autor: Piotr M
W dniu 16.10.2012 o 20:38 bolo <bolo@polbox.pl> pisze:

[...]

A daj przykład jak mógłbym zmienić sposób używania.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-17 14:44:37
Autor: bolo
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.wmanhz2e13q3bqmasneti-pl...
[...]

Mieć dwa numery w różnych sieciach i zamienić te numery w ramach tych sieci, to dla mnie komiczna sytuacja i wybacz nie bardzo rozumiem sens?
Komplikacja i burdel z numeracją.
Jeden prywatny, a drugi służbowy tak, czy jak?

Data: 2012-10-17 18:53:52
Autor: Piotr M
W dniu 17.10.2012 o 14:44 bolo <bolo@polbox.pl> pisze:

[...]

Na przykład.
Dwa numery to dwa całkiem różne obszary. Jeden nr jest wykorzystywany do  innych celów niż drugi :) Jeden nr zaczęło być korzystniej mieć w jednej  sieci, a drugi w drugiej :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-17 05:43:41
Autor: patryk.swatowski
On Tuesday, October 16, 2012 7:08:07 PM UTC+2, Piotr M wrote:
> [...]

Ja ostatnio (w lato) przenosiłem dwa numery, Play -> Orange i Orange ->  Play i trwało to 2 dni. Jeden z nich przenosiłem w czwartek (wizyta u  Dealera) i o dziwo w sobotę miałem przeniesiony.

Jeżeli data została przekroczona na planowane przeniesienie możliwe, że jeden z wymaganych warunków w tym procesie nie został zachowany np.. brak zgodności danych osobowych na formularzu, prawidłowa rejestracja numeru, brak aktywności numeru w okresie na odbieranie połączeń. Regulaminowo na skuteczne przeniesienie numeru wszyscy operatorzy mają 24 godziny, licząc od momentu potwierdzenia przekazania numeru nowemu operatorowi.
Proponuję kontakt w tej sprawie do BOKu Orange pod numerem 510 100 100 gdzie Konsultant będzie mógł wykazać ewentualne błędy w procesie MNP. Może również skorzystać z innych form kontaktu np. mailowej wysyłając na adres bok@orange.pl lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na facebooku: http://on.fb.me/HY1mml
Pozdrawiam,
Patryk.

Ile trwa przeniesienie numeru?