Ile u was kosztuje serwis klimy?

Data: 2010-07-16 13:21:27
Autor: mirek
Ile u was kosztuje serwis klimy?
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1peih$nub$1inews.gazeta.pl...
Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.
Ile u was kosztuje fullserwis czyli próżnia, płukanie, napełnienie + olej UV, odgrzybienie ?
U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.

w Krakowie, metodą Tune Up + filtr kabinowy 550,00 zł

--
mirek

Data: 2010-07-16 17:43:34
Autor: P_ablo
Użytkownik "mirek" <mirek_lucky@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1pfbi$i4b$1news.onet.pl...

w Krakowie, metodą Tune Up + filtr kabinowy 550,00 zł

ze ile ??

Jestes pewien, ze chodzi o filtr kabinowy a nie osuszacz?

Ta usluga powinna kosztowac nie wiecej niz 150 zl netto + filtr.

--
icasso

Data: 2010-07-17 11:03:41
Autor: mirek
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4c407e2c$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
[...]

wymiana czynnika + sprawdzenie szczelności układu, odgrzybienie, odsmrodzenie itp + wymiana filtra kabinowego/p.pyłkowego - 550 zł brutto.

--
mirek

Data: 2010-07-17 11:39:13
Autor: P_ablo
Użytkownik "mirek" <mirek_lucky@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1rrl8$5fb$1news.onet.pl...

wymiana czynnika + sprawdzenie szczelności układu, odgrzybienie,
odsmrodzenie  itp + wymiana filtra kabinowego/p.pyłkowego - 550 zł brutto.

Mega drogo...
50 zl za ewentualne ubytki oleju i czynnika, 5 zl za robote i 95 za to ze mam maszynke w leasingu...

Wyzsze kwoty to naciaganie ale jesli robiles to w jakims ASO, to sie nie dziwie - takie instytucje sa stworzone do strzyzenia ...

--
Picasso

Ile u was kosztuje serwis klimy?