Ile u was kosztuje serwis klimy?

Data: 2010-07-17 11:15:24
Autor: ALGI
Ile u was kosztuje serwis klimy?
Dnia Fri, 16 Jul 2010 13:08:04 +0200, Piotrek napisał(a):

Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.

To mogę potwierdzić - nie wiem jak teraz ale był okres że był deficyt gazu
na rynku i ceny poszły 2 krotnie do góry..
Dodatkowo pojawił się chiński gaz, którego skład jak zbadaliśmy to okazało
się że to totalny syf odpadowy z fabryk... w dużym cudzysłowie - "zawartość
gazu w gazie" była poniżej 20%

Data: 2010-07-19 08:08:52
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-07-17 11:15,  *ALGI* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Dodatkowo pojawił się chiński gaz, którego skład jak zbadaliśmy to okazało
się że to totalny syf odpadowy z fabryk... w dużym cudzysłowie - "zawartość
gazu w gazie" była poniżej 20%

Jakieś szczegóły tego badania? :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-19 09:47:26
Autor: news.mm.pl
[...]

żadne, te bajki o chińskim gazie (i jego badaniach: "przebaaliśmy") sylyszę od 4 lat.
tzn gaz faktycznie z chin, ale jego badania to już czysty pic i fotomontaż.

wzrost cen być może powsta ze względu na zakaz stosowania zbiorników 1-razowych?

Data: 2010-07-23 21:46:51
Autor: ALGI
Dnia Mon, 19 Jul 2010 09:47:26 +0200, news.mm.pl napisał(a):

[...]

Bo tak Ci się wydaje?
Akurat pracuje u jednego z największych dystrybutorów części samochodowych
w Polsce, a także w Europie (w pewnym zakresie typu części) więc Ty sobie
gdybaj a ja wiem czego NIE zakupiliśmy.

Natomiast pewna sieć warsztatów (nie związana z żadnym PL dystrybutorem)
zakupiła.
Co poniektóre "uczciwe" warsztaty to częściowo pewien mix bardzo
popularnych w PL gazów (sic!!!) dorzucają do czynnika z braku laku...
Kto jest z branży ten wie o czym mówie...

Data: 2010-07-23 21:50:41
Autor: ALGI
Dnia Mon, 19 Jul 2010 08:08:52 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

Specyfikacji Ci nie podam ale większość składu to gazy odpadowe a tego co
powinno być było mało. Nie jestem chemikiem więc nie wnikałem. Ogólnie
mogliśmy wtopić kilkaset tys. USD na tym kontrakcie. W tym momencie mam
stany magazynowe 0 :(

Ile u was kosztuje serwis klimy?