Ile w tym bolu

Data: 2010-05-30 11:36:28
Autor: awe
Ile w tym bolu
Data: 2010-05-30 11:46:45
Autor: Rafał Lepudruk
Ile w tym bolu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:httb62$h0c$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=4umc87T5UMs&feature=related

A ile po obejrzeniu tego: ;-)))

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

R.L.

Data: 2010-05-30 12:04:20
Autor: awe
Ile w tym bolu

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c02346e$3$19160$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:httb62$h0c$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=4umc87T5UMs&feature=related

A ile po obejrzeniu tego: ;-)))

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

R.L.

Opinia
"
Wlasnie przejrzalam filmy na youtube pod adresem PiS-u i PO. Co ciekawe opierajace sie na krytyce PO to w wiekszości zwykle montaże wypowiedzi Panów z partii, w przypadku przeciwników PO autorzy angażują się o wiele bardziej emocjonalnie i siłę swoich filmów próbują opierać na silnych epitetach (jak w tym przypadku SZUJA) i malo udanych zdjeciach kandydatow (np. Pan Macierewicz wcinajacy? kanapke). To sa czyste propagandowe, agresywne chwyty.
marlenbla 6 dni temu "

Data: 2010-05-30 19:30:34
Autor: Tomy M.
Ile w tym bolu

[...]

Znowu widzę ten durny film ... i nadal go nie rozumiem.
Ty chyba go rozumiesz więc nam wytłumacz o co w nim chodzi?

Rozumiem że potwarzą ma być przyrównanie Jaroslawa Kaczyńśkiego
do Wałęsy ... fakt, gdyby mnie ktoś tak przyrównał to bym się
ze wstydu spalił.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 12:41:24
Autor: awe
Ile w tym bolu

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c02a0bd$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

[...]

no jasne ze to glupota. zeby byc walesa trzeba by wspolpracowac z SB
awe

Ile w tym bolu