Ile wam bierze oleju na 1000 km ?

Data: 2012-05-26 10:29:55
Autor: szufla
Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

Co chcesz przez to udowodnic i o czym ma to swiadczyc, bo pytanie jest rodem z Koliny ?

sz.

Data: 2012-05-26 11:00:06
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-05-26 10:29, szufla pisze:
Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

Co chcesz przez to udowodnic i o czym ma to swiadczyc, bo pytanie jest
rodem z Koliny ?

Pewnie to, że strasznie dużo spala mu oleju. 100ml na 1000km to wychodzi 1,5l od wymiany do wymiany.

Swoją drogą kiedyś Polonez 1,6 + LPG 1992 r., przy przebiegu prawie 300 tys. km, spalał mi ponad 1l na 1000 km i przy tym nie dymił. Ze względu na koszty lałem do niego najtańszego Lotosa :-) Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy na zaworach, zużycie oleju spadło niemal do 0. Sprzedałem go w 2006 r. jak miał 350 tys. km, z oryginalnym przebiegiem na liczniku 8), i podobno do dnia dzisiejszego jeździ.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-05-27 13:10:59
Autor: Robert Bylinowicz
W dniu 26-05-2012 11:00, Czeslawek pisze:

[...]

Mój Polonez z 1999 ma 361 tysięcy, silnik 1.6 GSI na LPG - nigdy nie miał remontu. Na bagnecie nie ubywa oleju między wymianami. Elf Sporti 15W/40 - mineralny olej używany od nowości.

Data: 2012-05-27 21:24:27
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-05-27 13:10, Robert Bylinowicz pisze:
[...]

Gratuluję :) Ty masz mocniejszy silnik. ja miałem taki 76KM. Większość ludzi ma wyobrażenie, że Poli by tyle nie wytrzymała.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Ile wam bierze oleju na 1000 km ?