Ile wam bierze oleju na 1000 km ?

Data: 2012-05-26 09:20:16
Autor: to
Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
begin Gacekk
Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

Dacia Sandero 1.2 - 0 ml
Tata Indica Vista 1.4 - 0 ml (tak mĂłwi DoQ)

Od razu widać ile są warte te stare, poniemieckie strucle.

Data: 2012-05-26 11:27:33
Autor: DoQ
W dniu 26-05-2012 11:20, to pisze:
Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml
Dacia Sandero 1.2 - 0 ml
Tata Indica Vista 1.4 - 0 ml (tak mówi DoQ)
Od razu widać ile s± warte te stare, poniemieckie strucle.

Dokładnie. Miałem Trabanta 601 i w nim trzeba było dolewać przy każdym tankowaniu!!

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 09:28:32
Autor: to
Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
begin DoQ
Dokładnie. Miałem Trabanta 601 i w nim trzeba było dolewać przy każdym
tankowaniu!!

Czyli jak widać, parafrazując stare przysłowie, niedaleko pada Audi od Trabanta. Żałosne!

Data: 2012-05-26 11:32:00
Autor: szufla
Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
Dokładnie. Miałem Trabanta 601 i w nim trzeba było dolewać przy każdym tankowaniu!!

bo w polskiej skarpecie to nie trzeba bylo ?:)

sz.

Data: 2012-05-26 11:38:51
Autor: DoQ
W dniu 26-05-2012 11:32, szufla pisze:
bo w polskiej skarpecie to nie trzeba bylo ?:)

W syrenie 105 był niemiecki silnik

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 11:49:13
Autor: szufla
Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
W syrenie 105 był niemiecki silnik

Tylko w 103 S

sz.

Data: 2012-05-27 08:05:34
Autor: Rafał Grzelak
Ile wam bierze oleju na 1000 km ?
to wrote:

begin Gacekk

> Ile wam bierze oleju na 1000 km ??
> Audi A4 2.4 1999 rok - ok 100 ml

Dacia Sandero 1.2 - 0 ml
Tata Indica Vista 1.4 - 0 ml (tak mĂłwi DoQ)

Od razu widać ile są warte te stare, poniemieckie strucle.

Ulepszyli niemieckie silniki chlodzone powietrzem - te sa smarowane
powietrzem!
Najlepsze osiagi pewnie w tlusty czwartek.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Ile wam bierze oleju na 1000 km ?