Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?

Data: 2014-04-15 23:20:13
Autor: Arbiter
Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?
Dziś przy tankowaniu podzieliłem i 1,82 l diesla/motogodzinę. Na zbiorniku 35h40 min jazdy

Wydaje mis ie ze mało bierze na motogodzinę

Data: 2014-04-16 00:27:31
Autor: J.F.
Dnia Tue, 15 Apr 2014 23:20:13 +0200, Arbiter napisał(a):
Dziś przy tankowaniu podzieliłem i 1,82 l diesla/motogodzinę. Na zbiorniku 35h40 min jazdy

Jazdy czy postoju ?
Wydaje mis ie ze mało bierze na motogodzinę

No coz, moj na jalowym biegu chwali sie ok 1 l/h.

Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
autostrady :-)

J.

Data: 2014-04-16 00:38:00
Autor: Arbiter
Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1u1vajylz2ig4.11fi44hvjvqih$.dlg40tude.net...

Jazdy czy postoju ?

Myslisz że zatankowałbym zbiornik zeby postac na jałowym prawie 36h? ;)

No coz, moj na jalowym biegu chwali sie ok 1 l/h.

dużo. Chyba że benzyna tyle pali. Diesel mi pokazuje 0,6/mth postoju

Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
autostrady :-)

lubiłeś pojeździć na dwójce na odcince?

Data: 2014-04-16 09:22:19
Autor: Axel
"Arbiter"  wrote in message news:534db4bf$0$2246$65785112news.neostrada.pl...

No coz, moj na jalowym biegu chwali sie ok 1 l/h.

dużo. Chyba że benzyna tyle pali. Diesel mi pokazuje 0,6/mth postoju

Mój pokazuje 0,9-1 l/h bez klimy i 1,2-1,3 z klimą. Banzyna 2.2

Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
autostrady :-)

lubiłeś pojeździć na dwójce na odcince?

Mniemam, że to 2.0 jadąca prawie na odcięciu 200km/h. Moja Nubira 1.6 kombi przy 190km/h ('podłoga'-0,5cm :-) paliła kilkanaście l/100km.
Vectra przy autostradowych 200km/h pokazuje na kompie spalanie 15l/100km. Jazda po niemieckiej pustej autostradzie zgodnie z przepisami (no, +10 :-), do licznikowych 240km/h) dała na tankowaniu średnią 11l/100km. Po pustej polskiej autostradzie 150km/h na tempomacie i zwalnianiu na graniczeniach  - poniżej 9l/100km.

--
Axel

Data: 2014-04-16 10:04:45
Autor: dddddddd
Ile wam pali samoch�d litr�w/motogodz in�?
W dniu 2014-04-16 00:38, Arbiter pisze:
UÂżytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

Jazdy czy postoju ?

Myslisz Âże zatankowaÂłbym zbiornik zeby postac na jaÂłowym prawie 36h? ;)

to co to za pytanie. Przy średniej 150km/h pali mi 10/100, więc w godzinę spali 15l, przy średniej 50km/h też tyle samo może spalić na setkę, więc na godzinę wyjdzie 4,5l
Czyli na godzinę pali mi między mniej niż 1L a 25L :)

Łukasz

Data: 2014-04-19 12:58:18
Autor: J.F.
Dnia Wed, 16 Apr 2014 00:38:00 +0200, Arbiter napisał(a):
[...]

No to tak - 65l/1200km = 5.4l. Oszczednie, ale jak ktos kapeluszniczy i ma malego silnika, to nie
dziwne :)
1200km z predkoscia srednia samej jazdy powiedzmy 50km/h = 24h.
wystarczy 12h na swiatlach i juz tyle wychodzi ...

Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
autostrady :-)
lubiłeś pojeździć na dwójce na odcince?

Tez, ale taki wynik to na piatce :-)

J.

Data: 2014-04-16 00:46:55
Autor: Arbiter
Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1u1vajylz2ig4.11fi44hvjvqih$.dlg40tude.net...

Jazdy czy postoju ?

1200km a postoju tyle co w korkach pewnie parenaście godzin

Nubira za to potrafila 40 l/h przepalic, ale to trzeba pustej
autostrady :-)

Samochody mi znane (diesle) spalały 10l/100km przy jedzie na gazie do dechy na ostatnim biegu (te słabe w których dało sie jechac na gazie do dechy - panda i clio i fabia - gaz do dechy =165-175kmh i 10/100)

1,9TDI nie jestem w stanie jechac na gazie do dechy (nie jezdze takimi drogami i życie mi miłe) więc nie wiem ile spali. Ale raczej nie miałbym tyle odwagi by spalić na odcinku 100km 10l. Po prostu takiego odcinka bym nie znalazł lub bałbym sie tak szybko jechac - to by musiała byc jazda 200kmh nonstop z hamowaniem silnikiem gdyby pas był zajęty

Data: 2014-04-16 03:01:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-04-16 00:46, Arbiter pisze:

[...]

Jak Ty to robiłeś ? Mi thalia i clio nie schodziły w brutalnym traktowaniu poniżej 12 litrów ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-04-16 10:55:35
Autor: J.F
UĹźytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości
[...]

Moze mniejszy silnik :-)
W brutalnym traktowaniu ... gaz do oporu, hamulec, gaz, hamulec ...gaz zawsze do oporu, a predkosc daleka od maksymalnej.

Nubira 2.0 byla na benzyne, moc i predkosc osiagala wieksza, to i spalanie wieksze :-)

Ogolnie jakos bardzo duzo palila, wrecz niewiarygodnie, ale te 40l/h znajduje uzasadnienie w teorii ... to jednak 133KM ..

J.

Ile wam pali samochód litrów/motogodzinę?