Ile wam zżera prądu auto na posto ju?

Data: 2009-09-16 16:20:28
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Ile wam zżera prądu auto na posto ju?
jarry pisze:
żone w autoalarmy, pomiar z załączonymi alarmami.

Jeśli ktoś zmierzył i pamięta to proszę o wpis. Jak się komuś będzie chciało zmierzyć to też proszę :)

pozdrawiam, j.

mi żarło 200 mA jak miałem podłączone radio źle - czyli że można było słuchać bez kluczyka w stacyjce.
Po zmianie na normalne ustawienie (kluczyk na pozycji I żeby radio chodziło) to zjada mi poniżej 20 mA i taką normę podał rutyniarz staruszek mający od kilkudziesięciu lat sklep z aku. (KRaków teraz prandoty)

Dodatkowo po wyjęciu kluczyka wyłącza się zasilanie zapalniczki - więc ładowarka cały czas jest wpięta.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Ile wam zżera prądu auto na posto ju?