Ile wam zżera prądu auto na postoju?

Data: 2009-09-16 11:26:06
Autor: Robert Wicik
Ile wam zżera prądu auto na postoju?
Użytkownik "jarry" <j@g.p> napisał w wiadomości news:h8q8q9$qhi$1mx1.internetia.pl...
Trochę się baruję ostatnio z zawyżonymi poborami na postoju auta. Po pewnych działaniach mających na celu obniżenie poboru uzyskałem:

1. Opel Astra 1999r. - 35mA (było 115mA)
2. VW Touran 2004r. - 60mA (było 110mA)

Oba auta wyposażone w autoalarmy, pomiar z załączonymi alarmami.

Jeśli ktoś zmierzył i pamięta to proszę o wpis. Jak się komuś będzie chciało zmierzyć to też proszę :)

Kiedyś mierzyłem w Astrze II 2002 r. bez alarmu - pobór rzędu 10mA.

Data: 2009-09-16 12:11:46
Autor: jarry

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8qaug$2q0$1news.onet.pl...
[...]

no tak właśnie mi się wydaje że alarm koło 20mA może pobierać

Ile wam zżera prądu auto na postoju?