Ile warta jest naprawa silnika?

Data: 2010-11-06 10:17:41
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana wałka rozrz±du, szlifowanie głowicy, uszczelka, zawory, termostat.

Data: 2010-11-06 11:00:02
Autor: Lewis
Ile warta jest naprawa silnika?
W dniu 2010-11-06 10:17, czeslaw pisze:
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana waďż˝ka rozrzďż˝du, szlifowanie gďż˝owicy,
uszczelka, zawory, termostat.

Robocizna z 300-500zł plus części.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-06 10:51:29
Autor: to
Ile warta jest naprawa silnika?
begin Lewis
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana waďż˝ka rozrzďż˝du, szlifowanie
g�owicy, uszczelka, zawory, termostat.

Robocizna z 300-500zł plus części.

Ciekawe kto Ci za tyle zrobi. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-06 14:23:38
Autor: neoniusz
W dniu 10-11-06 11:51, to pisze:
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana waďż˝ka rozrzďż˝du, szlifowanie
g�owicy, uszczelka, zawory, termostat.

Robocizna z 300-500zł plus części.

Ciekawe kto Ci za tyle zrobi. ;-)

Nie pytal za ile ktos zrobi, tylko ile jest warta ;)

Data: 2010-11-06 20:11:14
Autor: J.F.
Ile warta jest naprawa silnika?
On Sat, 06 Nov 2010 14:23:38 +0100,  neoniusz wrote:
W dniu 10-11-06 11:51, to pisze:
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana wa?ka rozrz?du, szlifowanie
g?owicy, uszczelka, zawory, termostat.
Robocizna z 300-500zł plus czę¶ci.
Ciekawe kto Ci za tyle zrobi. ;-)
Nie pytal za ile ktos zrobi, tylko ile jest warta ;)

No coz - usluga jest warta tyle, na ile zgodza sie obie strony :-)

J.

Data: 2010-11-06 16:23:47
Autor: Lewis
Ile warta jest naprawa silnika?
W dniu 2010-11-06 11:51, to pisze:
begin Lewis

Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana waďż˝ka rozrzďż˝du, szlifowanie
g�owicy, uszczelka, zawory, termostat.

Robocizna z 300-500zł plus części.

Ciekawe kto Ci za tyle zrobi. ;-)

Mi nikt, sam bym robił, a regeneracja głowicy to 30zł planowanie i 13.5zł za każde gniazdo.
I jak widać nie pomyliłem się...

Data: 2010-11-06 11:23:19
Autor: marcink
Ile warta jest naprawa silnika?
W dniu 2010-11-06 10:17, czeslaw pisze:
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana waďż˝ka rozrzďż˝du, szlifowanie gďż˝owicy,
uszczelka, zawory, termostat.

Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej kupić nowy..

Data: 2010-11-06 12:11:28
Autor: J.F.
On Sat, 06 Nov 2010 11:23:19 +0100,  marcink wrote:
W dniu 2010-11-06 10:17, czeslaw pisze:
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana wa?ka rozrz?du, szlifowanie g?owicy,
uszczelka, zawory, termostat.
Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej kupić nowy..

nowy pojazd ? :-)

Tu akurat zakres robot jest ograniczony, ale walki i zawory to nie sa
tanie rzeczy. Plus uszczelka i robocizna - i pewnie z 1000zl wyjdzie.

J.

Data: 2010-11-06 13:09:13
Autor: Mirosław

Użytkownik "marcink" <marcink121@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib3aar$n2t$1inews.gazeta.pl...
[...]

(rozumie nowy w sensie używany)dokładnie, z gwarancją itp
mirek

Data: 2010-11-06 13:46:23
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?
Użytkownik "Mirosław" >> Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej kupić nowy..
(rozumie nowy w sensie używany)dokładnie, z gwarancj± itp
mirek

Rzeczywiscie jest wiele ofert silników taki jak mój na allegro dla przykładu. I w cenie takiej jak moj remont. Ale jak stwierdzic ze stan oferowanych silników jest lepszy od stanu mojego?

Data: 2010-11-07 09:29:40
Autor: Mirosław
Ile warta jest naprawa silnika?

Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cd54e0e$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

z 8 lat temu też miałem podobny dylemat,
i pamiętam że sprzedawane silniki były sprawdzane, jakie¶ wykresy,
gwarancja itp,gdzie¶ w bytomiu, jednak nie w końcu zrezygnowałem z kupna silnika gdyż
poleciały inne rzeczy i nieopłacało się naprawiać,
mirek

Data: 2010-11-06 12:35:17
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?
Juz odebrałem i wyszło tak
Czę¶ci:
-kaplet uszczelek 350
-wałek rozrzadu 400
termostat 50

Razem czesci 800 zł

Robocizna:
-Naprawa głowicy (planowanie gniazda) 200
- Wymiana uszczelk, walka 250

Razem robocizna 450

Razem za naprawę 1250 zł

Czy do czego¶ mozna się przyczepić czy przepłaciłem? Miasto byłe wojewodzkie.

Data: 2010-11-06 13:16:50
Autor: =Marcos=
Ile warta jest naprawa silnika?
Razem za naprawę 1250 zł

A podpowie kto¶ ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-11-06 15:36:02
Autor: J.F.
On Sat, 6 Nov 2010 13:16:50 +0100,  =Marcos= wrote:
Razem za naprawę 1250 zł
A podpowie kto¶ ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

Na ile sie umowisz. Jak ostatnio uslyszalem u mechanika terminy po dwa tygodnie - cos tu
bedzie musialo podrozec :-)

J.

Data: 2010-11-06 18:19:40
Autor: BearBag
Dnia Sat, 6 Nov 2010 13:16:50 +0100, =Marcos= napisał(a):

Razem za naprawę 1250 zł

A podpowie kto¶ ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

mi to robi± troche po znajomo¶ci za 250zł, cena normalna pewnie w okolicach
350zł. Ze dwa lub trzy takie silniki przekładałem u nich, mowa o 1.4 lub
1.6, nie opłaca sie tego remontowac.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-06 18:40:49
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?
Użytkownik "BearBag"
mi to robi± troche po znajomo¶ci za 250zł, cena normalna pewnie w okolicach
350zł. Ze dwa lub trzy takie silniki przekładałem u nich, mowa o 1.4 lub
1.6, nie opłaca sie tego remontowac.

Jak puszczasz na handel to może jest Ci obojętna jako¶ć silnika byleby był na chodzie i samochód sie sprzedał. Jak oceniasz jako¶ć silnika do przekładania? Czy za 1200 zł kupisz nowy albo w dobrym stanie?

Data: 2010-11-07 15:42:42
Autor: BearBag
Ile warta jest naprawa silnika?
Dnia Sat, 6 Nov 2010 18:40:49 +0100, czeslaw napisał(a):

UÂżytkownik "BearBag"
mi to robi± troche po znajomo¶ci za 250z³, cena normalna pewnie w okolicach
350zÂł. Ze dwa lub trzy takie silniki przekÂładaÂłem u nich, mowa o 1.4 lub
1.6, nie opÂłaca sie tego remontowac.

Jak puszczasz na handel to moze jest Ci obojĂŞtna jakosc silnika byleby byl na chodzie i samochĂłd sie sprzedal. Jak oceniasz jakosc silnika do przekladania? Czy za 1200 zl kupisz nowy albo w dobrym stanie?

Te silniki nie padają bez powodu, to prosta konstrukcja. Jesli silnik byłby
uwalony to nie poszedłby do sprzedania w całosci tylko na części. Takie
silniki spokojnie kupisz za 500-600zł w dobrym stanie.
Przy naprawie tez nie masz ĹĽadnej gwarancji ĹĽe zrobiÄ… to dobrze, raz sie
uda a raz nie. Myśle że wieksze szanse na sprawny silnik masz wymieniając
na uĹĽywke niz grzebanie w starym uszkodzonym, do tego ta druga opcja jest
conajmniej dwa razy droĹĽsza.

Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-07 07:15:25
Autor: Pszemol
"czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> wrote in message news:4cd53d69$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z ciekawo¶ci zapytam, przy jakim przebiegu robiłe¶ ten remont, Czesław?

Data: 2010-11-08 08:36:41
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?

Użytkownik "Pszemol"
Z ciekawo¶ci zapytam, przy jakim przebiegu robiłe¶ ten remont, Czesław?

Na liczniku 230 tys km ale kupiłem go od handlarza wiec nie wiem czy jest autentyczny. Jedyny plus tego samochodu to niezłe wyposazenie i to ze byl wyprodukowany pod koniec produkcji modelu. No chyba ze papiery  były sfałszowane.

Data: 2010-11-06 19:01:29
Autor:
Ile warta jest naprawa silnika?

Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cd51d24$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana wałka rozrz±du, szlifowanie głowicy, uszczelka, zawory, termostat.

jakis czas temu w Astrze G 1,6 16V robilem silnik
uszczelka planowanie uszczelniacze i inne "bebechy" ktore mozna bylo wymienic i wyszlo 1300 PLN
propoponowano mi kupic silnik inny ale nigdy sie nie wie co i jak z nim jest....
zrobilem ponad 30 000 km i nawet olej przestal brac :)

Data: 2010-11-07 07:15:08
Autor: Pszemol
"ML" <krog_007@go2.pl> wrote in message news:ib455q$hl1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z ciekawo¶ci zapytam, przy jakim przebiegu robiłe¶ ten remont, ML?

Ile warta jest naprawa silnika?