Ile warta jest naprawa silnika?

Data: 2010-11-06 12:35:17
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?
Juz odebrałem i wyszło tak
Części:
-kaplet uszczelek 350
-wałek rozrzadu 400
termostat 50

Razem czesci 800 zł

Robocizna:
-Naprawa głowicy (planowanie gniazda) 200
- Wymiana uszczelk, walka 250

Razem robocizna 450

Razem za naprawę 1250 zł

Czy do czegoś mozna się przyczepić czy przepłaciłem? Miasto byłe wojewodzkie.

Data: 2010-11-06 13:16:50
Autor: =Marcos=
Ile warta jest naprawa silnika?
Razem za naprawę 1250 zł

A podpowie ktoś ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-11-06 15:36:02
Autor: J.F.
On Sat, 6 Nov 2010 13:16:50 +0100,  =Marcos= wrote:
Razem za naprawę 1250 zł
A podpowie ktoś ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

Na ile sie umowisz. Jak ostatnio uslyszalem u mechanika terminy po dwa tygodnie - cos tu
bedzie musialo podrozec :-)

J.

Data: 2010-11-06 18:19:40
Autor: BearBag
Dnia Sat, 6 Nov 2010 13:16:50 +0100, =Marcos= napisał(a):

Razem za naprawę 1250 zł

A podpowie ktoś ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

mi to robią troche po znajomości za 250zł, cena normalna pewnie w okolicach
350zł. Ze dwa lub trzy takie silniki przekładałem u nich, mowa o 1.4 lub
1.6, nie opłaca sie tego remontowac.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-06 18:40:49
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?
Użytkownik "BearBag"
mi to robią troche po znajomości za 250zł, cena normalna pewnie w okolicach
350zł. Ze dwa lub trzy takie silniki przekładałem u nich, mowa o 1.4 lub
1.6, nie opłaca sie tego remontowac.

Jak puszczasz na handel to może jest Ci obojętna jakość silnika byleby był na chodzie i samochód sie sprzedał. Jak oceniasz jakość silnika do przekładania? Czy za 1200 zł kupisz nowy albo w dobrym stanie?

Data: 2010-11-07 15:42:42
Autor: BearBag
Ile warta jest naprawa silnika?
Dnia Sat, 6 Nov 2010 18:40:49 +0100, czeslaw napisał(a):

UÂżytkownik "BearBag"
mi to robiÂą troche po znajomoÂści za 250zÂł, cena normalna pewnie w okolicach
350zÂł. Ze dwa lub trzy takie silniki przekÂładaÂłem u nich, mowa o 1.4 lub
1.6, nie opÂłaca sie tego remontowac.

Jak puszczasz na handel to moze jest Ci obojĂŞtna jakosc silnika byleby byl na chodzie i samochĂłd sie sprzedal. Jak oceniasz jakosc silnika do przekladania? Czy za 1200 zl kupisz nowy albo w dobrym stanie?

Te silniki nie padają bez powodu, to prosta konstrukcja. Jesli silnik byłby
uwalony to nie poszedłby do sprzedania w całosci tylko na części. Takie
silniki spokojnie kupisz za 500-600zł w dobrym stanie.
Przy naprawie tez nie masz żadnej gwarancji że zrobią to dobrze, raz sie
uda a raz nie. Myśle że wieksze szanse na sprawny silnik masz wymieniając
na uĹźywke niz grzebanie w starym uszkodzonym, do tego ta druga opcja jest
conajmniej dwa razy droĹźsza.

Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-07 07:15:25
Autor: Pszemol
"czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> wrote in message news:4cd53d69$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z ciekawości zapytam, przy jakim przebiegu robiłeś ten remont, Czesław?

Data: 2010-11-08 08:36:41
Autor: czeslaw
Ile warta jest naprawa silnika?

Użytkownik "Pszemol"
Z ciekawości zapytam, przy jakim przebiegu robiłeś ten remont, Czesław?

Na liczniku 230 tys km ale kupiłem go od handlarza wiec nie wiem czy jest autentyczny. Jedyny plus tego samochodu to niezłe wyposazenie i to ze byl wyprodukowany pod koniec produkcji modelu. No chyba ze papiery  były sfałszowane.

Ile warta jest naprawa silnika?