Ile warta jest naprawa silnika?

Data: 2010-11-06 19:01:29
Autor:
Ile warta jest naprawa silnika?

Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomości news:4cd51d24$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
Oplowski 8V benzyna. 75 KM  Wymiana wałka rozrządu, szlifowanie głowicy, uszczelka, zawory, termostat.

jakis czas temu w Astrze G 1,6 16V robilem silnik
uszczelka planowanie uszczelniacze i inne "bebechy" ktore mozna bylo wymienic i wyszlo 1300 PLN
propoponowano mi kupic silnik inny ale nigdy sie nie wie co i jak z nim jest....
zrobilem ponad 30 000 km i nawet olej przestal brac :)

Data: 2010-11-07 07:15:08
Autor: Pszemol
"ML" <krog_007@go2.pl> wrote in message news:ib455q$hl1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z ciekawości zapytam, przy jakim przebiegu robiłeś ten remont, ML?

Ile warta jest naprawa silnika?