Ile warta moja Ninja? - Pro¶ba o wycenę.

Data: 2009-05-25 08:27:32
Autor: Kefir
Ile warta moja Ninja? - Pro¶ba o wycenę.
Elou!@
"DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> wrote in message news:gvcdel$n6v$1inews.gazeta.pl...
Witam
Zastanawiam się czy nie sprzedać swojej ZX-6R i nie kupić co¶ nowszego ale nie wiem na ile wycenić motocykl. Czy kto¶ mógłby mi pomóc i podpowiedzieć co¶ na ten temat.

Motocykl jest wart dokladne tyle ile ktos zechce za niego zaplacic. Kilka tygodni temu ssanie bylo dosc spore i kilku kolegow rozstalo sie z maszynami wystawionymi do sprzedazy blyskawiczie,  zanim zaczeli przyzwyczajac sie do mysli o rozstaniu. Mowa oczywiscie o sprzetach z umiarkowana historia.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-31 21:14:36
Autor: DarkDaro
Ile warta moja Ninja? - Prosba o wycene.
[...]

Miales racje. W czwartek wieczorem wystwilem sprzet , w piatek juz dzwonili. W sobote rano rozstalem sie ze sprzetem troszke zszokowany. Myslalem, ze z miesiac czy dwa jeszcze pojezdze. Chlopaki nawet sie nie targowali, zachwalali Ninje i pospieszali, zeby szybko pisac umowe.

--
DarkDaro
ZX-6R `02 w kolorze blue

Ile warta moja Ninja? - Pro¶ba o wycenę.