Ile warta trzyletnia Yaris

Data: 2010-12-06 11:18:12
Autor: Lewis
Ile warta trzyletnia Yaris
W dniu 2010-12-06 11:08, amos pisze:
Witajcie,
ojciec pojezdzil niecale 3 lata Toyotka (rocznik 2007, zakup 2008) z
silnikiem 1L i postanowil zmienic na cos z wiekszym silnikiem (pewnie
tez Yaris z silnikiem 1,4L).

W salonie bez ogladania auta zaproponowali mu 21kPLN za auto, ktore
nie mialo zadnych stluczek, przebieg ok 50kkm. Wersja o ile pamietam
Terra (z klima i korbkami w drzwiach, dodatkowy alarm wstawiony w
salonie).

A wspominaliście że chcecie kupić u nich nowe auto?

Sprawdzalem na portalach internetowych i rozbieznosc cen jest naprawde
spora. Od 14l do 28k PLN.

Zależy z ilu innych Yarisów te egzemplarze się składają ;)

Czy Waszym zdaniem oferta salonu jest dobra? Ile praktycznie mozna za
taka Toyke wziac? Da sie realnie wziac 25k, czy moze prosciej zostawic
auto w rozliczeniu?

Pewnie prościej by było zostawić w rozliczeniu, ale trzeba dokładnie sprawdzić na jakich warunkach, może jednak lepiej wyjdzie ją odsprzedać np za 22kzł dla znajomego...

ps.
swoja droga jestem zszokowany, ze po 3 latach auto jest warte polowe
ceny (kupil za 43k!).

To akurat jest całkiem normalne, był czas przywyknąć ;)

P.S. Mój znajomy szuka teraz małego młodego autka, budżet do 35kzł to poleciłem mu udać się do salonu ale może jak byś się zdecydował jednak sprzedać poza salonem to byśmy się dogadali. ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-12-06 03:36:22
Autor: amos
Ile warta trzyletnia Yaris
On 6 Gru, 11:18, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
A wspominali¶cie ¿e chcecie kupiæ u nich nowe auto?

W tym przypadku  to moze jakis lepszy upust. Albo drugi komplet
zimowych dywanikow ;)

Zale¿y z ilu innych Yarisów te egzemplarze siê sk³adaj± ;)

W ofertach jest wszystko cacy, jak nowe, bezwypadkowe, pierwszy
wlasciciel. Wlasciwie to auto ojca niczym specjalnie sie nie wyroznia.
Nawet kolor taki byle jaki...

To akurat jest ca³kiem normalne, by³ czas przywykn±æ ;)

Tego sie spodziewalem. Ba, tak nawet sam radzilem ojcu aby wziac
uzywane z podobnym jak teraz ma przebiegiem. Uparl sie jednak na nowe
z gwarancja.
Sam jednak nie mialem swiadomosci ze AZ TAK auta nie trzymaja
wartosci. Nie mowiac o tym, ze to przeciez nie jest Daewoo ale Toyka,
ktora wzglednie trzyma cene.

Jeszcze jest aspekt poszukiwan tego niemal nowego - gdy wczesniej
ojciec troche pojezdzil ogladac te nowe - po 3 sztuce zrezygnowal z
uzywki. Wiele rzeczy lekko mowiac nie pasuje do opisu internetowego.

Troche to dla mnie niezrozumiale, sam sprezdajac auto opisuje kazda
usterke o ktorej wiem.

P.S. Mój znajomy szuka teraz ma³ego m³odego autka, bud¿et do 35kz³ to
poleci³em mu udaæ siê do salonu ale mo¿e jak by¶ siê zdecydowa³ jednak
sprzedaæ poza salonem to by¶my siê dogadali. ;)

Jakby co, to wiesz gdzie do obejrzenia. Daleko nie masz ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2010-12-06 14:33:44
Autor: Lewis
Ile warta trzyletnia Yaris
W dniu 2010-12-06 12:36, amos pisze:
On 6 Gru, 11:18, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>  wrote:
A wspominaliście że chcecie kupić u nich nowe auto?

W tym przypadku  to moze jakis lepszy upust. Albo drugi komplet
zimowych dywanikow ;)

No no, to niezła oferta ;D

[...]

Trudno wszyscy piszą że ich auta są super cacy i w ogóle, w większości okazuje się że rzeczywisty stan nieco odbiega od zapewnień.

[...]

Właśnie tanie auta dłużej będą trzymać cenę niż te popularne drogie ;)

Troche to dla mnie niezrozumiale, sam sprezdajac auto opisuje kazda
usterke o ktorej wiem.

I dla tego podpowiem znajomemu, że jest całkiem pewne auto do kupienia ;)

Spoko, będziemy w kontakcie ;)