Ile warta trzyletnia Yaris

Data: 2010-12-06 14:28:15
Autor: AL
Ile warta trzyletnia Yaris
amos pisze:
Witajcie,
ojciec pojezdzil niecale 3 lata Toyotka (rocznik 2007, zakup 2008) z
silnikiem 1L i postanowil zmienic na cos z wiekszym silnikiem (pewnie
tez Yaris z silnikiem 1,4L).

W salonie bez ogladania auta zaproponowali mu 21kPLN za auto, ktore
nie mialo zadnych stluczek, przebieg ok 50kkm. Wersja o ile pamietam
Terra (z klima i korbkami w drzwiach, dodatkowy alarm wstawiony w
salonie).

Sprawdzalem na portalach internetowych i rozbieznosc cen jest naprawde
spora. Od 14l do 28k PLN.

Czy Waszym zdaniem oferta salonu jest dobra? Ile praktycznie mozna za
taka Toyke wziac? Da sie realnie wziac 25k, czy moze prosciej zostawic
auto w rozliczeniu?

Oferta z salonu *nigdy* nie bedzie dobra.
Oni to auto tez wystawia i beda chcieli na nim zarobic.
Powiem tak - salom proponowal mi za 7-mio letnie auto 16k pln (niby w rozliczeniu za nowe), a ja je sprzedalem w ciagu tygodnia za 20k pln i to bez laski i targowania.

Sprobuj wpierw wystawic swoja oferte w necie - yarisy maja dobra opinie a plusem tu, ze pierwszy wlasciciel i 'salonowy', wiec ze sprzedaza nie powinienes miec problemu.

I olewaj handlarzy wydzwaniajacych pare razy na dzien - no chyba, ze ich oferta bedzie Cie zadowalala. Powinienes szybko znalezc kupca.

ps.
swoja droga jestem zszokowany, ze po 3 latach auto jest warte polowe
ceny (kupil za 43k!).

popatrz i to dotyczy tez Toyoty ... ;)
(niestety live is brutal, dlatego raczej nie oplaca sie os.prywatnej zmieniac auta co trzy lata - no chyba, ze kogos stac - a to co innego.)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-12-06 16:47:10
Autor: Massai
Ile warta trzyletnia Yaris
AL wrote:

[...]

W dodatku nie poflotowy - a takich zajezdzonych jest duzo.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-06 12:47:32
Autor: amos
Ile warta trzyletnia Yaris
On 6 Gru, 17:47, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
W dodatku nie poflotowy - a takich zajezdzonych jest duzo.

Allegro mowi co innego. Aut w takim wieku z przebiegiem powyzej 120kkm
jak na lekarstwo ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2010-12-07 17:28:19
Autor: Massai
Ile warta trzyletnia Yaris
amos wrote:

On 6 Gru, 17:47, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
> W dodatku nie poflotowy - a takich zajezdzonych jest duzo.
> Allegro mowi co innego. Aut w takim wieku z przebiegiem powyzej 120kkm
jak na lekarstwo ;)

Oszywiscie.

A teraz zadzwon np. do providenta, od jakiegos czasu zmieniaja flote z
toyoty na skode, i dowiedz sie ile maja te yarisy, które sprzedaja po
okolo 18-20 tysiecy ;-)
Pulap jest ustawiony na 150 tysiecy km.

Stoja tego cale place - pracownicy nie chca kupowac, wczesniej byl
pulap 100 tysiecy, i jeszcze bylo warto...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-06 18:18:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ile warta trzyletnia Yaris

Uzytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisal w wiadomosci news:idiodi$9rg$1inews.gazeta.pl...

[...]

oni to przede wszystkim nie beda chcieli stracic, a tylko dobre rozliczenie to gwarantuje.
Niestety rynek samochód uzywanych w Polsce sie popierdolil i to zdrowo.

Sprobuj wpierw wystawic swoja oferte w necie - yarisy maja dobra opinie a plusem tu, ze pierwszy wlasciciel i 'salonowy', wiec ze sprzedaza nie powinienes miec problemu.

zeby tylko po kilku tygodniach nie wrócil do salonu i prosil o ta sama oferte co na poczatku.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Ile warta trzyletnia Yaris