Ile warte sa chain scrubbery np park tool cyclone (kontra popularne szejkowanie?)

Data: 2009-06-24 13:05:43
Autor: mmateusz
Ile warte sa chain scrubbery np park tool cyclone (kontra popularne szejkowanie?)
20 minut niespiesznej pracy, 4-5 razy zmieniajac wode w maszynce.

o ja! 20 minut + jeszcze trzeba myć to ustrojstwo i zmieniać wodę.
napisz jeszcze, czy to chlapie?

szejkowanie zajmuje jakies 6minut:
zakładasz gumowe rękawice i zdejmujesz łańcuch 30sekund.
wrzucasz do butelki i szejkujesz 4-5minut*.
wyciagasz szprychą i rzucasz na szmatkę. przecierasz i zakładasz.
odstawiasz naftę na jakis czas, zlewasz znad osadu.
przy pewnej wprawie jest to na tyle sterylne, ze mozna to nawet w salonie robić.

* ten czas można odzyskać, np. czytając gazetę/książkę podczas szejkowania.

mk

Data: 2009-06-24 05:20:33
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 24 June, 12:05, mmate...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

* ten czas można odzyskać, np. czytając gazetę/książkę podczas szejkowania.

mozliwe. Choc w praktyce ktos ostatnio mi mowil, ze tym sposobem mycie
lancucha zajelo mu dobra godzine.

Ile warte sa chain scrubbery np park tool cyclone (kontra popularne szejkowanie?)