Ile wolniej jezdzcie w nocy?

Data: 2010-06-28 11:08:52
Autor: Paweł Andziak
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
W dniu 28.06.2010 11:02, Jacek Czerwinski pisze:
Ile wolniej jezdzicie w nocy?

Wybralem sie, wracalem wioskami w nocy, czesto bardzo wolno, wrecz jak
d..a.
Panike przezylem dojezdzajac do szczytu niewielkiego wzgorza, nie
wiedzialem absolutnie nic, czy potem jest zakret, czy prosta. Chyba do
20km/h wyhamowalem...

Naked, GS500, z jednym oczkiem, swiatla mijania maszynka jakos
podejrzanie wysokie ma.

Pojedź na stację kontroli pojazdów, zobaczyć czy świeci jak powinno.
Tylko jak masz anglika lub amerykańca, to będziesz musiał lampe wymienić ;]

Czy dolozenie reflektorka-soczewki nie na czesci skrecanej, tylko na
sztywnej, cos moze dac na plus?

NiektĂłrzy sobie chwalili ĹĽarĂłwki Philips VisionPlus. Ale nie wiem czy w
GSie.

--
ganda

Data: 2010-06-28 11:18:30
Autor: Jacek Czerwinski
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
W dniu 2010-06-28 11:08, Paweł Andziak pisze:
[...]

O dziwo, reflektor jest jak fabryczny, numer europejski kontynentalny.
Mijania sa asymetryczne, w prawo, czyli rzeczywiscie europa, tylko na moje poczucie komfortu w zbyt malym odstepie katowym od drogowych.
Nie obnize, bo drogowe mi sie zbyt obniza (i tak juz nie sa zbyt wysoko).
Ale rzeczywiscie, potestuje kilka zarowek jakie mam w dyspozycji, moze trafie zeby wlokno milimetr inaczej szlo.

Ale na noc, mzawke, droge z dziurami, to mi juz nie dacie gotowej recepty ;)

Data: 2010-06-30 08:50:41
Autor: Nikanor
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
On 28 Cze, 11:18, Jacek Czerwinski <x...@y.z.pl> wrote:
Ale na noc, mzawke, droge z dziurami, to mi juz nie dacie gotowej recepty ;)

Akcesoryjne ksenony. Można dokupić zewnętrzne i założyć np. pod
kierownic±. Jak tu:

http://www.futurevisionhid.com/products/motorcycle-hid-driving-lights/hid-auxiliary-projector-light-kit.html

--
Nikanor [DR350, Agility125-do wzięcia]

Data: 2010-07-01 01:01:00
Autor: sowa
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
Użytkownik "Nikanor" <pawel.dondzillo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e5ce65f8-5d5d-4db0-9407-46be96078ef1c33g2000yqm.googlegroups.com...
Akcesoryjne ksenony. Można dokupić zewnętrzne i założyć np. pod
kierownic±. Jak tu:
http://www.futurevisionhid.com/products/motorcycle-hid-driving-lights/hid-
auxiliary-projector-light-kit.html

zajebiaszcze....
tylko czemu takie drogie?;]

jakies tansze rozwiazanie?
halogeny w rownie malej obudowie?

--
pozdrawiam,
Sowa

Data: 2010-07-01 11:52:47
Autor: Qlfon
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
sowa pisze:

jakies tansze rozwiazanie?
halogeny w rownie malej obudowie?
Poszukaj zestawu do konwersji na HID. SNa powyższej stronie maj± takie zestawy. Szukaj na ebay "HID converison kit" + swój rodzaj żarówek jakie masz w moto. Pamiętaj jednak o tym, że to rozwi±zanie nie musi być legalne i generalnie powinno być stosowane w lampach projektorowych.

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-07-01 12:36:21
Autor: sowa
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c2c6586news.home.net.pl...
[...]

nieee...
ja nie chce wsadzac palnikow do lampy...
mi chodzi o cos dodatkowego, tzw. halogeny, "lightbary"...
no jak zwal tak zwal...
dodatkowe 2 zrodla swiatla, montowane "na zewnatrz" glownej lampy...
ufff, sam sie zgubilem;]

Data: 2010-07-01 12:51:40
Autor: Jacek Czerwinski
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
W dniu 2010-07-01 12:36, sowa pisze:
[...]

Tez o czyms takim myslalem, reflektorki soczewkowe dla mlodych tjjjuningowcow w wersji zewnetrznej, tzn z obudowa ?
Trochę wstyd do takiego sklepu wchodzić, jak do sex-shopu, ale czego sie nie robi...

Sa odpowiednikami mijania / drogowych / obu ?

Ktos probowal?

Data: 2010-07-01 13:25:53
Autor: sowa
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
Użytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0hrvv$pb2$1news.onet.pl...
Tez o czyms takim myslalem, reflektorki soczewkowe dla mlodych tjjjuningowcow w wersji zewnetrznej, tzn z obudowa ?

ooo, wlasnie...
nawet niekoniecznie soczewki...
byle swiatlo jebutne bylo:)

Sa odpowiednikami mijania / drogowych / obu ?
Ktos probowal?

i jakby to ze strobo polaczyc?:)) (doktorski miaj w fujarce)
iiiihhhhaaaaaa ....