Ile wolniej jezdzcie w nocy?

Data: 2010-06-28 11:11:18
Autor: Grzegorz Rogala
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
Jacek Czerwinski pisze:
Ile wolniej jezdzicie w nocy?
[cut]
nie ma reguly, jadac do Rozanskich w nocy na Warmii przy 120-130 zobaczylem jelenie czy inne rogate i ... zaczalem jechac wolniej :P
A tak serio dolozenie swiatel zawsze ma sens bo im wiecej widac tym szybciej da sie jechac.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-06-28 11:26:18
Autor: Cezar
Ile wolniej jezdzcie w nocy?

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisał w wiadomości news:i09ovi$sus$1news.onet.pl...
Jacek Czerwinski pisze:
[...]

Ja chcę zrobić w swoim Trampku modyfikację instalacji tak aby przy przełączeniu na długie nie gasł żarnik krótkiego. Jak na razie wspomagam się flash-em ale na dłuższą metę niewygodnie.

Cezar

Data: 2010-06-28 09:31:19
Autor: AZ
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
On 2010-06-28, Cezar <czafie@wp.pl> wrote:

Ja chcê zrobiÌ w swoim Trampku modyfikacjê instalacji tak aby przy prze³¹czeniu na d³ugie nie gas³ ¿arnik krótkiego. Jak na razie wspomagam siê flash-em ale na d³u¿sz¹ metê niewygodnie.

Dioda + zmostkowanie odpowiednio kabli sterujacych przekaznikiem dlugich/krotkich. Rozumiem ze przemyslales wszystkie aspekty takiej modyfikacji?
W szczegolnosci to, jak wplynie ciagle 115W wewnatrz reflektora, a konczac
na bilansie energetycznym instalacji?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-28 19:45:34
Autor: Sir Piernik
Ile wolniej jezdzcie w nocy?
Cezar pisze:
....>8
> Ja chcę zrobić w swoim Trampku modyfikację instalacji tak aby przy
> przełączeniu na długie nie gasł żarnik krótkiego.

Jesli jezdzisz dalej niz pare km to juz zacznij sie rozgladac za nowym lustrem :(
Wiesz ile wiecej ciepla bedzie Ci sie w reflektorze wydzielac?!
I drugie, wiesz ilu juz wczesniej na to wpadlo? I jakos sie nie przyjelo. Pomysl dlaczego!

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Ile wolniej jezdzcie w nocy?