Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?

Data: 2021-01-13 08:33:07
Autor: Piotrek
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
Pytam oczywi軼ie nie z ch璚i zysku, ale dla porz康ku,
bo co mi si nie zgadza. Od bodaj瞠 2016 roku posiadam
w Pekao SA Eurokonto Mobilne (wcze郾iej, chyba od 2007,
mia貫m u nich Eurokonto Student). Z informacji uzyskanych
z kilku stron internetowych wynika, 瞠 roczne oprocentowanie
tego konta to 0,01%. Tymczasem dzi w oddziale banku
konsultantka poinformowa豉 mnie, 瞠 wynosi ono 0,0001%
(100 razy mniej). Kto ma racj i gdzie w internecie znale潭
oficjaln informacj o oprocentowaniu tego konta w kolejnych
latach? Nie jest ono oferowane nowym klientom ju chyba od
3 lat, wi璚 znalezienie jakichkolwiek pewnych danych na ten
temat graniczy z cudem.

Data: 2021-01-14 03:37:46
Autor: Dawid Rutkowski
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
鈔oda, 13 stycznia 2021 o17:33:09 UTC+1 Piotrek napisa(a):
[...]

Hmm, ale ile pieni璠zy trzymasz na tym koncie?
I to nie jest z這郵iwo嗆, na w豉sne oczy widzia貫m przypadkiem w cudzym ST dobrze ponad 100k na ROR (i to z debet闚k) - wi璚 mo積a i tak.
Przy takiej sumie przy 0,01% powinno by miesi璚znie ok. 83gr odsetek minus 16 gr podatku, a przy 0,0001% 1 gr odsetek minus 1 gr podatku...

Data: 2021-01-14 11:53:50
Autor: J.F.
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
U篡tkownik "Piotrek"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:11a96184-a647-4650-8351-eb6fb90e529dn@googlegroups.com...
[...]

moze sie pani te "od setki" pomylily.  0.01 to 1/100, % to 1/100,
razem 1/10000 ...

[...]

Tabela odsetek, dzial produkow wycofanych.
A jak nie znajdziesz ... to email do prezesa :-)

0.0001% byloby IMO bardzo dziwne ...

J.

Data: 2021-01-14 12:43:51
Autor: Kamil Jo鎍a
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

0.0001% byloby IMO bardzo dziwne ...

Wcale nie.
Kiedy tego typu zagrywk robi這 si w sytuacji, kiedy w regulaminie by
zapis "rachunek jest oprocentowany". No wi璚 jest. :)
A 瞠 w praktyce jest to 0 ...
KJ

Data: 2021-01-14 04:14:55
Autor: Dawid Rutkowski
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
czwartek, 14 stycznia 2021 o12:49:05 UTC+1 Kamil Jo鎍a napisa(a):
"J.F." writes: [...]
Wcale nie. Kiedy tego typu zagrywk robi這 si w sytuacji, kiedy w regulaminie by zapis "rachunek jest oprocentowany". No wi璚 jest. :) A 瞠 w praktyce jest to 0 ...

"Cho to fizyce wbrew - wskaz闚ka cofa si!"
Bo 0 to wcale nie musi by najgorzej, pewnie mo積a by si spiera, ale "oprocentowany" nie musi oznacza "dodatnio oprocentowany" - i mo瞠 przecie te "ujemnie oprocentowany".
Hmm, a to 簑br ma taki zapis?

Ja jeszcze z 2003 pami皻am, jak oprocentowanie ROR 簑bra spad這 do 0,1% - a potem jeszcze wprowadzili op豉t 3z/mc, czego ju nie zdzier篡貫m i poszed貫m do mB彗a - to by造 czasy, konto si zak豉da這, dostaj帷 listem zwyk造m umow z kopert zwrotn w 鈔odku - i jeden podpisany egzemplarz odsy豉這 si te zwyk陰 poczt w tej kopercie, po prostu wrzucaj帷 do skrzynki. I wcale nie by這 to takie wolne - zw豉szcza por闚nuj帷 to z sytuacj, gdy zak豉da貫m konto w VW banku i na kuriera czeka貫m tydzie (no ale to by inpost w pocz徠kach dzia豉lno軼i i mieli "problem naszej klasy" - zainteresowanie przeros這 ich mo磧iwo軼i obs逝gi).

A mo瞠 dlatego, 瞠 to konto nazywa si "mobilne"? Wtedy by jaki sza na t "mobilno嗆", ja specjalnie zamyka貫m konto w mB彗u, 瞠by sobie m鏂 otworzy to "mobilne" (bo by這 tylko dla "nowych") - op豉ci這 si, do dzi warunki dobre, cho ju oprocentowania nie ma (a by這 chyba 2%, podczas gdy wszystkie RORy mia造 wtedy ju dawno 0%).

Data: 2021-01-14 14:49:32
Autor: J.F.
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
U篡tkownik "Kamil Jo鎍a"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:87lfcvkako.fsf@alfa.kjonca...
[...]

0.01% tez nie jest duzo, a ilez trzeba sprawdzic czy 0.0001% zadziala ....

J.

Data: 2021-01-14 14:50:29
Autor: Piotrek
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
Przejrza貫m dzi wszystkie umowy/aneksy, kt鏎e z nimi podpisywa貫m plus informacje, kt鏎e
uda這 mi si wygrzeba ze strony banku po zalogowaniu i powiem wam, 瞠 to s jakie jaja - w
真brze maj jakie rozdwojenie (albo i roztrojenie) ja幡i. W dodatku wychodzi na to, 瞠
od lat r積 mnie na odsetkach. Za konkretne obliczenia i analiz historii rachunku
zabior si w weekend, a w przysz造m tygodniu wybior si do swojej plac闚ki
z zamiarem wyja郾ienia ca貫j sytuacji, dzi gar嗆 fakt闚 dla zainteresowanych:

1) rok 2007 - pierwsza umowa z bankiem, Eurokonto Akademickie

oprocentowanie: 0,01% (jedna setna procenta)

Gdzie pomi璠zy rokiem 2007 a rokiem 2016 konto uleg這 chyba
samoprzekszta販eniu w Eurokonto Intro

2) 22.04.2016 - aneks do umowy Eurokonto Intro

oprocentowanie: 0,0001% (jedna dziesi璚iotysi璚zna procenta,
100 razy mniej ni dla pierwszego konta)

3) 14.09.2016 - kolejny aneks do umowy Eurokonto Intro,
przekszta販aj帷y konto w Eurokonto Mobilne

i tu chyba najwi瘯sza ciekawostka: oprocentowanie: 0,01
(tak, w umowie stoi jak byk jedna setna bez jakiegokolwiek symbolu %,
czyli zgodnie z logik ca造 jeden procent)

Potem ju nic wi璚ej z nimi nie podpisywa貫m. Po zalogowaniu
na konto przejrza貫m archiwalne wiadomo軼i wysy豉ne mi
przez bank, nie znalaz貫m w鈔鏚 nich 瘸dnych powiadomie
o zmianie oprocentowania po roku 2016.

Po zalogowaniu i wy鈍ietleniu szczeg馧闚 konta pojawia mi si
jednak informacja, 瞠 aktualne oprocentowanie wynosi 0,0001%
(jedna dziesi璚iotysi璚zna procenta).

Na tym jednak nie koniec. 疾by by這 鄉ieszniej, w zak豉dce
"e-Dokumenty" znalaz貫m trzy zestawienia op豉t. Pobra貫m
stosowne pliki pdf i oto co w nich zobaczy貫m:

- w zestawieniu z 02.11.2018 (za okres 01.08.2018 - 31.10.2018)
podana roczna stopa procentowa to 0,0001% (jedna dziesi璚iotysi璚zna procenta)

- w pozosta造ch 2 zestawieniach: z 01.10.2019 (za okres 01.11.2018 - 30.09.2019)
i z 18.11.2020 (za okres 01.10.2019 - 30.09.2020) podana roczna stopa procentowa
to jednak 0,01% (jedna setna procenta)

Rozumiecie co z tego? Bo ja nie. Jakie jest w ko鎍u aktualne oprocentowanie na moim
koncie (0,0001%, 0,01% czy 1%) i jak zmienia這 si na przestrzeni lat? Do kogo si z tym
zwr鏂i? Czy ta sprawa jest do wyja郾ienia w lokalnym oddziale banku, czy mo瞠 trzeba
b璠zie uderzy do wy窺zej instancji i w jakiej formie to zrobi? W razie czego do ilu
lat wstecz mo積a co ugra?

Zdecydowanie co tu 鄉ierdzi i to mocno, przynajmniej w odniesieniu do okresu, kiedy
oprocentowanie wynosi這 rzekomo 0,01%. W ci庵u najbli窺zych dni przejrz wszystko dok豉dnie, ale
jestem na 99% pewien, 瞠 przez wszystkie te lata jedyne operacje zwi您ane z odsetkami,
jakie widzia貫m na koncie, to dopisanie 1 grosza i automatyczne pobranie go na poczet
podatku Belki, co jest jawnym kantem skoro z bardzo pobie積ych oblicze wychodzi
mi, 瞠 dla takiego oprocentowania ju przy saldzie rz璠u 2000 z odsetki "na czysto" powinny
by niezerowe, a w rozpatrywanym okresie moje saldo nigdy nie spada這 poni瞠j tej warto軼i.

Wiem, 瞠 chodzi o 鄉ieszne kwoty, ale nie zamierzam tego bagatelizowa dla zasady.
W ko鎍u to bank, instytucja finansowa, gdzie ka盥a transakcja musi si zgadza co do grosza,
a wygl康a na to, 瞠 przez lata robili mnie w bambuko na odsetkach..  Poza tym je郵i skarb闚ka
nie uznaje za 鄉ieszne zabierania grosza, to dlaczego ja mia豚ym uznawa za 鄉ieszne
upominanie si o kwoty wi瘯sze od grosza?

Data: 2021-01-16 06:34:48
Autor: Dawid Rutkowski
Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?
czwartek, 14 stycznia 2021 o23:50:30 UTC+1 Piotrek napisa(a):

[...]

Pewnie, zasady s wa積e (jak m闚i Franz do Ola).
Kiedy mB彗owi co odwali這 i zrobi kapitalizacj 2 razy w jednym miesi帷u - a 瞠 mia貫m wtedy eKonto mobilne z chyba 2%, to straci貫m na tym grosz.
Po reklamacji zwr鏂ili.
W ksi璕owo軼i musi si co do grosza zgadza.
Skarb闚ka z tych groszy sk豉da niez豉 kas na kie豚as wyborcz :(

Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "真brze"?