Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duż± prędko¶ci±? :)

Data: 2013-05-25 16:03:10
Autor: kogutek444
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duż± prędko¶ci±? :)
W dniu niedziela, 26 maja 2013 00:35:27 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
Tylko trochę ponad 4% wypadków poza obszarem zabudowanym spowodowanym

jest nadmierna prędko¶ci±. Tak± informację odnajdziemy w 6 odcinku 10

serii Top Gear. Jako¶ te dane wydaj± mi się bardziej wiarygodne, niż to

co od lat próbuje nam wmówić polska Policja.

http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-episode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

-- Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

No i co z tego. We wszystkich krajach s± maksymalne dozwolone prędko¶ci. Tak wiem na niemieckich autostradach nie ma. Ale s± na wszystkich innych niemieckich drogach. I wszędzie pomimo tego że tylko albo aż 4% to łapi± tych co te prędko¶ci przekraczaj±. Masz jaki¶ pomysł żeby w całej Europie znie¶ć ograniczenia prędko¶ci?

Data: 2013-05-25 23:01:23
Autor: masti
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duż± prędko¶ci±? :)
Dnia pięknego Sat, 25 May 2013 16:03:10 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

W dniu niedziela, 26 maja 2013 00:35:27 UTC+2 uĹĽytkownik anacron
napisał:
Tylko trochÄ™ ponad 4% wypadkĂłw poza obszarem zabudowanym spowodowanym

jest nadmierna prędkością. Taką informację odnajdziemy w 6 odcinku 10

serii Top Gear. JakoĹ› te dane wydajÄ… mi siÄ™ bardziej wiarygodne, niĹĽ to

--

Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

No i co z tego. We wszystkich krajach są maksymalne dozwolone prędkości.
Tak wiem na niemieckich autostradach nie ma. Ale sÄ… na wszystkich innych
niemieckich drogach. I wszędzie pomimo tego że tylko albo aż 4% to łapią
tych co te prędkości przekraczają. Masz jakiś pomysł żeby w całej
Europie znieść ograniczenia prędkości?

a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 09:32:53
Autor: Krzysztof 45
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze:
a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał.

Żyjemy w globalnym systemie zamordzia i ingerencji w wolność osobistą.
System który myśli dla naszego dobra za nas. System ludzi ma za imbecyli i
nakazuje im to i tamto, bo inaczej gdy da tym ludziom wolną rękę, to
sobie krzywdÄ™ zrobiÄ….

Dajmy na to przykład ograniczenie prędkości po za obszarem zabudowanym
do 90km/h.
Co jest wyznacznikiem tego jak by nie było chorego i dziwnego
ograniczenia? Dla czego 90 a nie 70 lub120?

Dla kogo jest to ograniczenie? Dla starego wygi czy dla łebka co tydzień
temu zdobył prawko?

Dla tego co pomyka np trabantem czy tego co pomyka merolem?

Są drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie, jest
ograniczenie do 90ciu.
SÄ… drogi tak fatalne, ĹĽe jedzie siÄ™ bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i
zdrowia. Ludzie sami ograniczają tę prędkość. Więc po co ta 90tka?

Teraz nie ważne czy to noc gwiaździsta czy deszczowa, śnieżna zima czy
słoneczne lato itp i itd. Jest do 90km/h które ni jak dopasować.
Dla kogo i do jakich warunkĂłw jest dostosowane to ograniczenie nie
mające odzwierciedlenia z sytuacją na drodze i bezpieczeństwem?

Takich pytań można stawiać w nieskończoność.
Ale odpowiedz nasuwa siÄ™ jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie
przychodzi mi do głowy. Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotyczą
szlachty i ludzi nie pokornych. Dla nich nie ma ograniczeń.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-26 03:23:52
Autor: kogutek444
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
W dniu niedziela, 26 maja 2013 09:32:53 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze:

> a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby my¶lał.

Żyjemy w globalnym systemie zamordzia i ingerencji w wolno¶ć osobist±.

System który my¶li dla naszego dobra za nas. System ludzi ma za imbecyli i

nakazuje im to i tamto, bo inaczej gdy da tym ludziom woln± rękę, to

sobie krzywdę zrobi±.

Dajmy na to przykład ograniczenie prędko¶ci po za obszarem zabudowanym

[...]

S± drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie, jest

ograniczenie do 90ciu.

S± drogi tak fatalne, że jedzie się bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i

zdrowia. Ludzie sami ograniczaj± tę prędko¶ć. Więc po co ta 90tka?

Teraz nie ważne czy to noc gwiaĽdzista czy deszczowa, ¶nieżna zima czy

słoneczne lato itp i itd. Jest do 90km/h które ni jak dopasować.

Dla kogo i do jakich warunków jest dostosowane to ograniczenie nie

maj±ce odzwierciedlenia z sytuacj± na drodze i bezpieczeństwem?

Takich pytań można stawiać w nieskończono¶ć.

Ale odpowiedz nasuwa się jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie

przychodzi mi do głowy. Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotycz±

szlachty i ludzi nie pokornych. Dla nich nie ma ograniczeń.

-- Krzysiek

www.zmieleni.pl

Ograniczenia nie s± po to żeby przekraczaj±cy je się nie zabił albo uszkodził. S± po to żeby nie zabił innych. Ograniczenia maj± chronić niewinnych. Jak się kretyn co jeĽdzi za szybko zabije to też szkoda. Za wcze¶nie ZUS wyda kasę na pogrzeb, będzie wypłacał renty rodzinie, samobójca nie zapłaci nigdy więcej podatków.  Ale jak zabije a raczej zamorduje innych to wszystko się multiplikuje. Więcej rent a mniej wpływów. No i może zamordować kogo¶ warto¶ciowego. Dlatego będ± łapali i karali przekraczaj±cych prędko¶ć. Skoro tłumaczenie nie daje rezultatu to trzeba użyć innych metod. Metoda wysokich mandatów a dla krn±brnych zabieranie uprawnień jest dobra. Argument o złych drogach jest dęty. Jak liczba zabitych idzie w tysi±ce a kalek w dziesi±tki tysięcy rocznie i to wszystko kosztuje budżet dużo kasy to jak ma jeszcze wystarczyć na dobre drogi? Ubezpieczyciel powinni skorzystać z uprawnień i domagać się zwrotu wypłaconych odszkodowań je¶li wypadek był spowodowany raż±cym naruszeniem przepisów. Umawiaj± się że odpowiadaj± za szkody jakie spowoduj± osoby posiadaj±ce uprawnienia, czyli takie co znaj± przepisy. Było by to dobre rozwi±zanie bo zdjęło by z państwa zarzut że jest fiskalne i że gnębi kierowców.

Data: 2013-05-26 11:37:31
Autor: masti
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 03:23:52 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Ograniczenia nie są po to żeby przekraczający je się nie zabił albo
uszkodził. Są po to żeby nie zabił innych.

czyli twierdzisz, ĹĽe jadÄ…c na drodze ekspresowej z dwoma pasami ruchu w kaĹĽdÄ… stronÄ™ 80kmh nie zabijÄ™ a jadÄ…c 81 zabijÄ™?

PS: to nie jest wymysł. takie ograniczenie jest na S8 na węźle Konotopa
http://u.42.pl/2JY0

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 14:13:38
Autor: Shrek
On 2013-05-26 13:37, masti wrote:

PS: to nie jest wymysł. takie ograniczenie jest na S8 na węźle Konotopa
http://u.42.pl/2JY0

to jest lepsze:

http://goo.gl/maps/py2Lg

Shrek

Data: 2013-05-26 12:25:17
Autor: masti

On 2013-05-26 13:37, masti wrote:

PS: to nie jest wymysł. takie ograniczenie jest na S8 na węźle Konotopa
http://u.42.pl/2JY0

to jest lepsze:

http://goo.gl/maps/py2Lg

Shrek

a za tÄ… tablicÄ… widocznÄ… w oddali nad drogÄ… jest sobie wiadukt pod ktĂłrym staje policja z laserem i Ĺ‚upi

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-27 05:47:56
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 26 May 2013, kogutek444@gmail.com wrote:

Ograniczenia nie s± po to żeby przekraczaj±cy je się nie zabił albo uszkodził.
S± po to żeby nie zabił innych.

  Siebie też!

Ograniczenia maj± chronić niewinnych.

  Erystyka.
  Winnych również!

Jak się kretyn co jeĽdzi za szybko zabije to też szkoda.

  Ale również kiedy kretyn powoli wyjedzie "znienacka", niezgodnie
z przepisami, przed luxtorpedę.
  Ci którzy twierdz± że NIGDY nikomu nie wyjechali powinni zostać
z rękami opartymi o mur ;)

  Nie stawiaj sprawy w ten sposób, jakoby to "naddĽwiękowi" byli
z definicji sprawcami wypadków, sama szybko¶ć tylko z rzadka jest
przyczyn± wypadku (nieutrzymanie toru jazdy, spowodowanie
"niemożliwo¶ci"). Podawane tu warto¶ci rzędu ćwieci liczby
wypadków (spowodowanych prędko¶ci±) mog± być faktczne lub
nie, ale to nie przes±dza o stratach.
  Pic w tym, że w razie jakiegokolwiek i czyjegokolwiek błędu
owa prędko¶ć bywa zabójcza dla różnych stron (w tym poszkodowanych
w ogóle nie zamieszanych w ruch drogowy).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-28 06:22:00
Autor: megrimsNO@interia.pl
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
On 05/27/2013 05:47 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
(ciach)
pzdr, Gotfryd

Mniei najbardziej bawi, jak na autostrade wjeżdża wężyk aut z prędko¶ci±
50-60 km/h i zaczynaj± się od razu wyprzedzać. I jak polecisz skrajnym lewym
nawet te przrpisowe 140 km/h to ma się chęć go¶cia zajebać.

Skoro idiotów nie ubywa, to trzeba dać ograniczenie do 80. Łatwiej z 80
zwolnić do 50-60 niz ze 140 lub 200.

Data: 2013-05-26 09:35:58
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-26 09:32, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Bardzo dobrze że myśli. Wystarczy ocenić jazdę, zachowanie czy to co piszą w internecie aby z dużą pewnością założyć, że większość ludzi to imbecyle.

Data: 2013-05-26 14:00:30
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-26 09:35, DoQ pisze:
[...]

Dla tego imbecyle ĹĽe na 90tce jadÄ… 110?

Jeżeli myślisz że ten system myśli dla Twojego dobra, to znaczy że jesteś tym (bez urazy) ... myślącym inaczej. Ten system nie sięga tych co maja w dupie ograniczenia. Tacy ludzie lawirują w tym systemie by unikać ich chciwych łap. Tacy ludzie jak już dojdzie co do czego dogadują się z tym systemem.
Ten system jest dla szarych uczciwych, zastraszonych ludzi. Takich najłatwiej doić i trzymać za ryj.
System tak kombinuje byĹ› zarobiĹ‚ i oddaĹ‚ im jak najwiÄ™cej. ByĹ› rentÄ™ lub emeryturÄ™ dostaĹ‚ jak najmniejszÄ… lub wcale. To samo jest z odszkodowaniami. A na finaĹ‚ tworzy takie przepisy by na mandatach zdoić ile siÄ™ da. To dla Twojego dobra i bezpieczeĹ„stwa? Nie rozwalaj mnie LOL.  Ten system nie ma kontroli nad stricte imbecylami.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-26 08:36:42
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 26 maja 2013 14:00:30 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> Bardzo dobrze że my¶li. Wystarczy ocenić jazdę, zachowanie czy to co

> pisz± w internecie aby z duż± pewno¶ci± założyć, że większo¶ć ludzi to

> imbecyle.

Dla tego imbecyle że na 90tce jad± 110?

Jeżeli my¶lisz że ten system my¶li dla Twojego dobra, to znaczy że jeste¶ tym (bez urazy) ... my¶l±cym inaczej. Ten system nie sięga tych co maja w dupie ograniczenia. Tacy ludzie lawiruj± w tym systemie by unikać ich chciwych łap. Tacy ludzie jak już dojdzie co do czego dogaduj± się z tym systemem.

Ten system jest dla szarych uczciwych, zastraszonych ludzi. Takich najłatwiej doić i trzymać za ryj.

System tak kombinuje by¶ zarobił i oddał im jak najwięcej. By¶ rentę lub emeryturę dostał jak najmniejsz± lub wcale. To samo jest z odszkodowaniami. A na finał tworzy takie przepisy by na mandatach zdoić ile się da. To dla Twojego dobra i bezpieczeństwa? Nie rozwalaj mnie LOL.  Ten system nie ma kontroli nad stricte imbecylami.

-- Krzysiek

www.zmieleni.pl

Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki kosztuj± rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z mandatów. W zasadzie rz±d mógłby zrezygnować z mandatów. Jak by zostały same punkty to co by¶ powiedział? Że dobrze czy że Ľle? Punkty i oczywi¶cie cała akcja żeby ci co im się należ±, nawet za drobne przewinienie je dostawali. Bez żadnej lito¶ci że kierowca zawodowy i ma nie pracuj±c± żonę i trójkę dzieci.

Data: 2013-05-26 19:50:11
Autor: J.F.
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
Dnia Sun, 26 May 2013 08:36:42 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki kosztuj± rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z mandatów. W zasadzie rz±d mógłby zrezygnować z mandatów.

No, ile ? Religa przypominam nalozyl 12% od skladki OC, wtedy skladki
byly nizsze, samochodow nieco mniej i to mialo byc ok 0.5 mld.

nawet dzis sume skladek OC oceniam na ~10mld, ale to przeciez nie
budzet placi ...

J.

Data: 2013-05-26 10:56:44
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:50:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 26 May 2013 08:36:42 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com

> Zamiast pierdoli� g�upoty poszukaj w necie informacji ile wypadki >kosztuj� rocznie bud�et i potem por�wnaj to z planowanymi wp�ywami >z mandat�w. W zasadzie rz�d m�g�by zrezygnowa� z mandat�w. No, ile ? Religa przypominam nalozyl 12% od skladki OC, wtedy skladki

byly nizsze, samochodow nieco mniej i to mialo byc ok 0.5 mld.

nawet dzis sume skladek OC oceniam na ~10mld, ale to przeciez nie

budzet placi ...

J.

Poszukaj ile wtedy nie powiesz że nawijam makaron na uszy.

Data: 2013-05-26 22:32:49
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-26 17:36, kogutek444@gmail.com pisze:
LOL.  Ten system nie ma kontroli nad stricte imbecylami.

--

Krzysiek

www.zmieleni.pl
Tak może trochę za netykietę by¶ się wzi±ł. To już nawet nie jest wiocha :)

Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki
kosztuj± rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z
mandatów.
No to może wrzuć tu trochę cyferek.
Ale wł±cznie z przepierdalanymi cyferkami na lewo i prawo.
Pobawmy się. Zobaczymy kto pierdoli farmazony :)

W zasadzie rz±d mógłby zrezygnować z mandatów.
Nie mógłby. Musiał by sobie od ryja odj±ć. Jak nie sobie to innym bo to
jeden wór. Efekt byłby podobny.

Jak by zostały same punkty to co by¶ powiedział? Że dobrze czy że
Ľle?
Wszystko zależy za co te punkty.
Każdy normalny wie jaka jest dotkliwa kara.

Punkty i oczywi¶cie cała akcja żeby ci co im się należ±, nawet za
drobne przewinienie je dostawali. Bez żadnej lito¶ci że kierowca
zawodowy i ma nie pracuj±c± żonę i trójkę dzieci.
Jasne.
http://demotywatory.pl/4137558/Dobrze-jest-byc-poslem
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-26 23:21:59
Autor: Pawel O'Pajak
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
Powitanko,

Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki
kosztuj± rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z
mandatów.

No ile? I co konkretnie kosztuje? Widocznie malo, skoro nie oplaca sie dzialac na rzecz bezpieczenstwa np. budujac bezkolizyjne skrzyzowania, czy chocby ronda, rozdzielajac kierunki ruchu, budujac barierki energochlonne, przebudowujac swiatla, by byla faza do lewoskretu itd.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2013-05-26 15:00:46
Autor: kogutek444
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
W dniu niedziela, 26 maja 2013 23:21:59 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
Powitanko,

> [...]

No ile? I co konkretnie kosztuje? Widocznie malo, skoro nie oplaca sie dzialac na rzecz bezpieczenstwa np. budujac bezkolizyjne skrzyzowania, czy chocby ronda, rozdzielajac kierunki ruchu, budujac barierki energochlonne, przebudowujac swiatla, by byla faza do lewoskretu itd.

-- "-Tato, po czym pozna� ma�� szkodliwo�� spo�eczn�?

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroďż˝ek)

Żeby budować trzeba mieć za co. Wymy¶l za co można zbudować to co chcesz je¶li Polska żyje z marży ze sprzedaży zagranicznych produktów. Mieszkam w Łodzi. Tutaj nie ma żadnej dużej fabryki. Na wszystkich pofabrycznych budynkach ogłoszenia że pomieszczenia do wynajęcia. Kiedy¶ to było prawie milionowe miasto z przemysłem pracuj±cym na dwie i trzy zmiany. Jak chcesz oduczyć się od palenia to przyjedĽ do Łodzi. WyjdĽ o dowolnej porze na ulicę i zapal papierosa. Na dwustu metrach trzy razy kto¶ będzie chciał od Ciebie fajkę. jedni poprosz± a inni zaż±daj±. Na ulicy palę jak jadę samochodem. Mniejsza szansa że się w ryja dostanie. Połowa mieszkańców Łodzi nigdy nie zapłaci podatku takiego żeby wystarczył na cokolwiek więcej niż zapomogi z opieki społecznej. A Ty chcesz ¶limaki i wielopoziomowe skrzyżowania.

Data: 2013-05-26 15:57:40
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-26 14:00, Krzysztof 45 pisze:
[...]
co maja w dupie ograniczenia. Tacy ludzie lawirujÄ… w tym systemie by
unikać ich chciwych łap. Tacy ludzie jak już dojdzie co do czego

Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.
W którym miejscu policja twierdzi, że najczęstszą przyczyną wypadków jest nadmierna prędkość, szczególnie na drogach dwujezdniowych jednokierunkowych?

Data: 2013-05-26 21:51:57
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-26 15:57, DoQ pisze:
Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.
Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych?
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-26 21:54:20
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-26 21:51, Krzysztof 45 pisze:
Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.
Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych?

I co lemingu, zabrakło argumentów?

Data: 2013-05-26 22:39:48
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-26 21:54, DoQ pisze:
W dniu 2013-05-26 21:51, Krzysztof 45 pisze:
Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.
Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych?
I co lemingu, zabrakło argumentów?
Normalnie mnie powaliłeś słodziutki LOL
Pa Ci, kolejność obojętna :)
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-26 13:47:46
Autor: _Michał
On 5/26/2013 9:32 AM, Krzysztof 45 wrote:

SÄ… drogi tak fatalne, ĹĽe jedzie siÄ™ bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i
zdrowia. Ludzie sami ograniczają tę prędkość. Więc po co ta 90tka?

Mit !! Obalajmy mity !!!

Nie spotkałem drogi tak złej żeby zwolnienie do 60km/h coś dawało,
nie daje nic i tnie opony przy takich prędkościach, na dziurowisku
dopiero daje zwolnienie do 20..30km/h.

a lepsze efekty daje bardzo chwilowe - tylko na dziury - rozpędzenie
się do ~120k..140m/h bo wtedy większość dziur się przeskakuje.

Data: 2013-05-26 14:17:07
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-26 13:47, _Michał pisze:
[...]

Jeszcze sÄ… koleiny i to czasami zajebiste.

A co do drogi z dziurami. Są różne drogi. Są takie że wiosną za dnia zwalniasz do 60-70 i ich wypatrujesz by je ominąć.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-27 05:47:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 26 May 2013, Krzysztof 45 wrote:

ograniczenia? Dla czego 90 a nie 70 lub120?

Dla kogo jest to ograniczenie? Dla starego wygi czy dla łebka co tydzień
temu zdobył prawko?

  Dla starego wygi któremu łebek z telefonem przy uchu wyjedzie
zza przeszkody. Jak to kiedy¶ Henrykowi VIII tłumaczył go¶ć
niechętny do mianowania, "głowa może nie pasować" :|

S± drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie,
jest ograniczenie do 90ciu.
[...]
Teraz nie ważne czy to noc gwiaĽdzista czy deszczowa, ¶nieżna zima czy
słoneczne lato itp i itd.

  Dobrze gadasz, ograniczenia s± "bezwarunkowe na złe przypadki",
a interpretacja taka, że "stosuje się zawsze".
  Z drugiej strony, inna forma byłaby albo nieegzekwowalna
(praktycznie) albo wymagała ustawy o rozmiarach księgi a nie
aktualnej ustawy :(

Jest do 90km/h które ni jak dopasować.
Dla kogo i do jakich warunków jest dostosowane to ograniczenie nie
maj±ce odzwierciedlenia z sytuacj± na drodze i bezpieczeństwem?

  Przykładowo po to, aby ci z poprzecznej mieli ułatwion± możliwo¶ć
wł±czenia się do ruchu. Ale tego nie przetłumaczysz ("bo oni
musz± mi i tak ust±pić, TUP"), więc jest "90 na całokształt",
również jak skrzyżowanie jest puste jak okiem sięgn±ć.

Takich pytań można stawiać w nieskończono¶ć.

  Można.

Ale odpowiedz nasuwa się jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie
przychodzi mi do głowy.

  A mi tak - konieczno¶ć komplikacji prawa.
  To *JEST* problem.

Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotycz±
szlachty i ludzi nie pokornych. Dla nich nie ma ograniczeń.

  Co z kolei dowodzi nieprawdziwo¶ci art.2 Konstytucji :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-27 06:34:37
Autor: MarcinJM
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze:
a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał.

No wlasnie, dziwne, ze ma myslec jak warunki sa niekorzystne (dostosowanie do warunkow), natomiast nie moze myslec jak warunki sa znakomite.
Co ciekawe karany jest za niemyslenie w przyp.1, jak i rowniez za myslenie w przyp. 2
:)

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'Ăłw, nadwozi rajdĂłwek
przerĂłbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duż± prędko¶ci±? :)