Data: 2013-05-25 16:03:10 | |
Autor: kogutek444 | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duż± prędko¶ci±? :) | |
W dniu niedziela, 26 maja 2013 00:35:27 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
Tylko trochę ponad 4% wypadków poza obszarem zabudowanym spowodowanym No i co z tego. We wszystkich krajach s± maksymalne dozwolone prędko¶ci. Tak wiem na niemieckich autostradach nie ma. Ale s± na wszystkich innych niemieckich drogach. I wszędzie pomimo tego że tylko albo aż 4% to łapi± tych co te prędko¶ci przekraczaj±. Masz jaki¶ pomysł żeby w całej Europie znie¶ć ograniczenia prędko¶ci? |
|
Data: 2013-05-25 23:01:23 | |
Autor: masti | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duż± prędko¶ci±? :) | |
Dnia pięknego Sat, 25 May 2013 16:03:10 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał: W dniu niedziela, 26 maja 2013 00:35:27 UTC+2 użytkownik anacronrightsbbc-uk_part-1_2204233.htm
a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-26 09:32:53 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze:
a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał. Żyjemy w globalnym systemie zamordzia i ingerencji w wolność osobistą. System który myśli dla naszego dobra za nas. System ludzi ma za imbecyli i nakazuje im to i tamto, bo inaczej gdy da tym ludziom wolną rękę, to sobie krzywdę zrobią. Dajmy na to przykład ograniczenie prędkości po za obszarem zabudowanym do 90km/h. Co jest wyznacznikiem tego jak by nie było chorego i dziwnego ograniczenia? Dla czego 90 a nie 70 lub120? Dla kogo jest to ograniczenie? Dla starego wygi czy dla łebka co tydzień temu zdobył prawko? Dla tego co pomyka np trabantem czy tego co pomyka merolem? Są drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie, jest ograniczenie do 90ciu. Są drogi tak fatalne, że jedzie się bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i zdrowia. Ludzie sami ograniczają tę prędkość. Więc po co ta 90tka? Teraz nie ważne czy to noc gwiaździsta czy deszczowa, śnieżna zima czy słoneczne lato itp i itd. Jest do 90km/h które ni jak dopasować. Dla kogo i do jakich warunków jest dostosowane to ograniczenie nie mające odzwierciedlenia z sytuacją na drodze i bezpieczeństwem? Takich pytań można stawiać w nieskończoność. Ale odpowiedz nasuwa się jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotyczą szlachty i ludzi nie pokornych. Dla nich nie ma ograniczeń. -- Krzysiek www.zmieleni.pl |
|
Data: 2013-05-26 03:23:52 | |
Autor: kogutek444 | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu niedziela, 26 maja 2013 09:32:53 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze: Ograniczenia nie s± po to żeby przekraczaj±cy je się nie zabił albo uszkodził. S± po to żeby nie zabił innych. Ograniczenia maj± chronić niewinnych. Jak się kretyn co jeĽdzi za szybko zabije to też szkoda. Za wcze¶nie ZUS wyda kasę na pogrzeb, będzie wypłacał renty rodzinie, samobójca nie zapłaci nigdy więcej podatków. Ale jak zabije a raczej zamorduje innych to wszystko się multiplikuje. Więcej rent a mniej wpływów. No i może zamordować kogo¶ warto¶ciowego. Dlatego będ± łapali i karali przekraczaj±cych prędko¶ć. Skoro tłumaczenie nie daje rezultatu to trzeba użyć innych metod. Metoda wysokich mandatów a dla krn±brnych zabieranie uprawnień jest dobra. Argument o złych drogach jest dęty. Jak liczba zabitych idzie w tysi±ce a kalek w dziesi±tki tysięcy rocznie i to wszystko kosztuje budżet dużo kasy to jak ma jeszcze wystarczyć na dobre drogi? Ubezpieczyciel powinni skorzystać z uprawnień i domagać się zwrotu wypłaconych odszkodowań je¶li wypadek był spowodowany raż±cym naruszeniem przepisów. Umawiaj± się że odpowiadaj± za szkody jakie spowoduj± osoby posiadaj±ce uprawnienia, czyli takie co znaj± przepisy. Było by to dobre rozwi±zanie bo zdjęło by z państwa zarzut że jest fiskalne i że gnębi kierowców. |
|
Data: 2013-05-26 11:37:31 | |
Autor: masti | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 03:23:52 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał: Ograniczenia nie są po to żeby przekraczający je się nie zabił albo czyli twierdzisz, że jadąc na drodze ekspresowej z dwoma pasami ruchu w każdą stronę 80kmh nie zabiję a jadąc 81 zabiję? PS: to nie jest wymysł. takie ograniczenie jest na S8 na węźle Konotopa http://u.42.pl/2JY0 -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-26 14:13:38 | |
Autor: Shrek | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
On 2013-05-26 13:37, masti wrote:
PS: to nie jest wymysł. takie ograniczenie jest na S8 na węźle Konotopato jest lepsze: http://goo.gl/maps/py2Lg Shrek |
|
Data: 2013-05-26 12:25:17 | |
Autor: masti | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 14:13:38 +0200 osobnik zwany Shrek napisał:
On 2013-05-26 13:37, masti wrote: a za tą tablicą widoczną w oddali nad drogą jest sobie wiadukt pod którym staje policja z laserem i łupi -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-05-27 05:47:56 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
On Sun, 26 May 2013, kogutek444@gmail.com wrote:
Ograniczenia nie s± po to żeby przekraczaj±cy je się nie zabił albo uszkodził. Siebie też! Ograniczenia maj± chronić niewinnych. Erystyka. Winnych również! Jak się kretyn co jeĽdzi za szybko zabije to też szkoda. Ale również kiedy kretyn powoli wyjedzie "znienacka", niezgodnie z przepisami, przed luxtorpedę. Ci którzy twierdz± że NIGDY nikomu nie wyjechali powinni zostać z rękami opartymi o mur ;) Nie stawiaj sprawy w ten sposób, jakoby to "naddĽwiękowi" byli z definicji sprawcami wypadków, sama szybko¶ć tylko z rzadka jest przyczyn± wypadku (nieutrzymanie toru jazdy, spowodowanie "niemożliwo¶ci"). Podawane tu warto¶ci rzędu ćwieci liczby wypadków (spowodowanych prędko¶ci±) mog± być faktczne lub nie, ale to nie przes±dza o stratach. Pic w tym, że w razie jakiegokolwiek i czyjegokolwiek błędu owa prędko¶ć bywa zabójcza dla różnych stron (w tym poszkodowanych w ogóle nie zamieszanych w ruch drogowy). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-05-28 06:22:00 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
On 05/27/2013 05:47 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
(ciach) pzdr, Gotfryd Mniei najbardziej bawi, jak na autostrade wjeżdża wężyk aut z prędko¶ci± 50-60 km/h i zaczynaj± się od razu wyprzedzać. I jak polecisz skrajnym lewym nawet te przrpisowe 140 km/h to ma się chęć go¶cia zajebać. Skoro idiotów nie ubywa, to trzeba dać ograniczenie do 80. Łatwiej z 80 zwolnić do 50-60 niz ze 140 lub 200. |
|
Data: 2013-05-26 09:35:58 | |
Autor: DoQ | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 09:32, Krzysztof 45 pisze:
Żyjemy w globalnym systemie zamordzia i ingerencji w wolność osobistą. Bardzo dobrze że myśli. Wystarczy ocenić jazdę, zachowanie czy to co piszą w internecie aby z dużą pewnością założyć, że większość ludzi to imbecyle. |
|
Data: 2013-05-26 14:00:30 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 09:35, DoQ pisze:
W dniu 2013-05-26 09:32, Krzysztof 45 pisze: Dla tego imbecyle że na 90tce jadą 110? Jeżeli myślisz że ten system myśli dla Twojego dobra, to znaczy że jesteś tym (bez urazy) ... myślącym inaczej. Ten system nie sięga tych co maja w dupie ograniczenia. Tacy ludzie lawirują w tym systemie by unikać ich chciwych łap. Tacy ludzie jak już dojdzie co do czego dogadują się z tym systemem. Ten system jest dla szarych uczciwych, zastraszonych ludzi. Takich najłatwiej doić i trzymać za ryj. System tak kombinuje byś zarobił i oddał im jak najwięcej. Byś rentę lub emeryturę dostał jak najmniejszą lub wcale. To samo jest z odszkodowaniami. A na finał tworzy takie przepisy by na mandatach zdoić ile się da. To dla Twojego dobra i bezpieczeństwa? Nie rozwalaj mnie LOL. Ten system nie ma kontroli nad stricte imbecylami. -- Krzysiek www.zmieleni.pl |
|
Data: 2013-05-26 08:36:42 | |
Autor: kogutek444 | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu niedziela, 26 maja 2013 14:00:30 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
W dniu 2013-05-26 09:35, DoQ pisze: Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki kosztuj± rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z mandatów. W zasadzie rz±d mógłby zrezygnować z mandatów. Jak by zostały same punkty to co by¶ powiedział? Że dobrze czy że Ľle? Punkty i oczywi¶cie cała akcja żeby ci co im się należ±, nawet za drobne przewinienie je dostawali. Bez żadnej lito¶ci że kierowca zawodowy i ma nie pracuj±c± żonę i trójkę dzieci. |
|
Data: 2013-05-26 19:50:11 | |
Autor: J.F. | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
Dnia Sun, 26 May 2013 08:36:42 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki kosztuj± rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z mandatów. W zasadzie rz±d mógłby zrezygnować z mandatów. No, ile ? Religa przypominam nalozyl 12% od skladki OC, wtedy skladki byly nizsze, samochodow nieco mniej i to mialo byc ok 0.5 mld. nawet dzis sume skladek OC oceniam na ~10mld, ale to przeciez nie budzet placi ... J. |
|
Data: 2013-05-26 10:56:44 | |
Autor: kogutek444 | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:50:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 26 May 2013 08:36:42 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com Poszukaj ile wtedy nie powiesz że nawijam makaron na uszy. |
|
Data: 2013-05-26 22:32:49 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 17:36, kogutek444@gmail.com pisze:
Tak może trochę za netykietę by¶ się wzi±ł. To już nawet nie jest wiocha :)LOL. Ten system nie ma kontroli nad stricte imbecylami. Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadkiNo to może wrzuć tu trochę cyferek. Ale wł±cznie z przepierdalanymi cyferkami na lewo i prawo. Pobawmy się. Zobaczymy kto pierdoli farmazony :) W zasadzie rz±d mógłby zrezygnować z mandatów.Nie mógłby. Musiał by sobie od ryja odj±ć. Jak nie sobie to innym bo to jeden wór. Efekt byłby podobny. Jak by zostały same punkty to co by¶ powiedział? Że dobrze czy żeWszystko zależy za co te punkty. Każdy normalny wie jaka jest dotkliwa kara. Punkty i oczywi¶cie cała akcja żeby ci co im się należ±, nawet zaJasne. http://demotywatory.pl/4137558/Dobrze-jest-byc-poslem -- Krzysiek www.zmieleni.pl |
|
Data: 2013-05-26 23:21:59 | |
Autor: Pawel O'Pajak | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
Powitanko,
Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki No ile? I co konkretnie kosztuje? Widocznie malo, skoro nie oplaca sie dzialac na rzecz bezpieczenstwa np. budujac bezkolizyjne skrzyzowania, czy chocby ronda, rozdzielajac kierunki ruchu, budujac barierki energochlonne, przebudowujac swiatla, by byla faza do lewoskretu itd. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2013-05-26 15:00:46 | |
Autor: kogutek444 | |
Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu niedziela, 26 maja 2013 23:21:59 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
Powitanko, Żeby budować trzeba mieć za co. Wymy¶l za co można zbudować to co chcesz je¶li Polska żyje z marży ze sprzedaży zagranicznych produktów. Mieszkam w Łodzi. Tutaj nie ma żadnej dużej fabryki. Na wszystkich pofabrycznych budynkach ogłoszenia że pomieszczenia do wynajęcia. Kiedy¶ to było prawie milionowe miasto z przemysłem pracuj±cym na dwie i trzy zmiany. Jak chcesz oduczyć się od palenia to przyjedĽ do Łodzi. WyjdĽ o dowolnej porze na ulicę i zapal papierosa. Na dwustu metrach trzy razy kto¶ będzie chciał od Ciebie fajkę. jedni poprosz± a inni zaż±daj±. Na ulicy palę jak jadę samochodem. Mniejsza szansa że się w ryja dostanie. Połowa mieszkańców Łodzi nigdy nie zapłaci podatku takiego żeby wystarczył na cokolwiek więcej niż zapomogi z opieki społecznej. A Ty chcesz ¶limaki i wielopoziomowe skrzyżowania. |
|
Data: 2013-05-26 15:57:40 | |
Autor: DoQ | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 14:00, Krzysztof 45 pisze:
Bardzo dobrze że myśli. Wystarczy ocenić jazdę, zachowanie czy to coDla tego imbecyle że na 90tce jadą 110? Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co. W którym miejscu policja twierdzi, że najczęstszą przyczyną wypadków jest nadmierna prędkość, szczególnie na drogach dwujezdniowych jednokierunkowych? |
|
Data: 2013-05-26 21:51:57 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 15:57, DoQ pisze:
Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych? -- Krzysiek www.zmieleni.pl |
|
Data: 2013-05-26 21:54:20 | |
Autor: DoQ | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 21:51, Krzysztof 45 pisze:
Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych? I co lemingu, zabrakło argumentów? |
|
Data: 2013-05-26 22:39:48 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 21:54, DoQ pisze:
W dniu 2013-05-26 21:51, Krzysztof 45 pisze:Normalnie mnie powaliłeś słodziutki LOL Pa Ci, kolejność obojętna :) -- Krzysiek www.zmieleni.pl |
|
Data: 2013-05-26 13:47:46 | |
Autor: _Michał | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
On 5/26/2013 9:32 AM, Krzysztof 45 wrote:
Są drogi tak fatalne, że jedzie się bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i Mit !! Obalajmy mity !!! Nie spotkałem drogi tak złej żeby zwolnienie do 60km/h coś dawało, nie daje nic i tnie opony przy takich prędkościach, na dziurowisku dopiero daje zwolnienie do 20..30km/h. a lepsze efekty daje bardzo chwilowe - tylko na dziury - rozpędzenie się do ~120k..140m/h bo wtedy większość dziur się przeskakuje. |
|
Data: 2013-05-26 14:17:07 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 13:47, _Michał pisze:
On 5/26/2013 9:32 AM, Krzysztof 45 wrote: Jeszcze są koleiny i to czasami zajebiste. A co do drogi z dziurami. Są różne drogi. Są takie że wiosną za dnia zwalniasz do 60-70 i ich wypatrujesz by je ominąć. -- Krzysiek www.zmieleni.pl |
|
Data: 2013-05-27 05:47:50 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
On Sun, 26 May 2013, Krzysztof 45 wrote:
ograniczenia? Dla czego 90 a nie 70 lub120? Dla starego wygi któremu łebek z telefonem przy uchu wyjedzie zza przeszkody. Jak to kiedy¶ Henrykowi VIII tłumaczył go¶ć niechętny do mianowania, "głowa może nie pasować" :| S± drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie,[...] Teraz nie ważne czy to noc gwiaĽdzista czy deszczowa, ¶nieżna zima czy Dobrze gadasz, ograniczenia s± "bezwarunkowe na złe przypadki", a interpretacja taka, że "stosuje się zawsze". Z drugiej strony, inna forma byłaby albo nieegzekwowalna (praktycznie) albo wymagała ustawy o rozmiarach księgi a nie aktualnej ustawy :( Jest do 90km/h które ni jak dopasować. Przykładowo po to, aby ci z poprzecznej mieli ułatwion± możliwo¶ć wł±czenia się do ruchu. Ale tego nie przetłumaczysz ("bo oni musz± mi i tak ust±pić, TUP"), więc jest "90 na całokształt", również jak skrzyżowanie jest puste jak okiem sięgn±ć. Takich pytań można stawiać w nieskończono¶ć. Można. Ale odpowiedz nasuwa się jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie A mi tak - konieczno¶ć komplikacji prawa. To *JEST* problem. Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotycz± Co z kolei dowodzi nieprawdziwo¶ci art.2 Konstytucji :> pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-05-27 06:34:37 | |
Autor: MarcinJM | |
Ile % wypadkĂłw poza miastem spowodowan ych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :) | |
W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze:
a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał. No wlasnie, dziwne, ze ma myslec jak warunki sa niekorzystne (dostosowanie do warunkow), natomiast nie moze myslec jak warunki sa znakomite. Co ciekawe karany jest za niemyslenie w przyp.1, jak i rowniez za myslenie w przyp. 2 :) -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |