Ile wytrzyma rozładowany aku ?

Data: 2012-02-19 21:29:06
Autor: Michał
Ile wytrzyma rozładowany aku ?
ile sobie może aku stać zanim padnie ?
to że się psuje to wiem, ale czasu nie mam - tylko bym podmienił (na przydład za tydzień = 2.5 tyg stania na 0V) ten 40Ah na 85Ah - lepszy będzie ?

Ok, po 5 tygodniach z czego 2.5 rozładowany do mniej więcej zera
przetrwał - i się naładował w 30min (kabelkami) tak żeby przekręcić
i odpalić 2 litry - potem już można było gasić i odpalać.

nic nie trzeba było nosić :)
więc chyba działa i nic złego mu się nie stało

tani aku. z Tesco noname za coś koło 370pln :)

--

Ile wytrzyma rozładowany aku ?