Ile za wynajęcie garażu ?

Data: 2009-04-28 12:01:04
Autor: Daraw
Ile za wynajęcie garażu ?
Witam Szanownych Grupowiczów

Chciałem zapytać ile płacicie albo bierzecie za wynajęcie garażu w
poszczególnych miastach ?
Ja staję przed dylematem-sprzedać czy wynająć i stąd moje pytanie..

Za wszelkie odpowiedzi z góry dzięki.

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-04-28 21:14:27
Autor: Jacek
Ile za wynajęcie garażu ?
Co Ci da informacja ile płaci się za garaż w Pcimiu Dolnym albo Szczekocinach. Napisz konkretnie o jakie miasto chodzi.
I co to jest za cudo? Murowany, blaszany, z kanałem, wodą, elektryką ile mkw, na peryferiach, w centrum, w dzielnicy "latających scyzoryków", czy nie itd...........
Jacek

Data: 2009-04-28 23:02:42
Autor: Daraw
Ile za wynajęcie garażu ?
On 28 Kwi, 21:14, "Jacek" <m...@wp.pl> wrote:
Co Ci da informacja ile płaci się za garaż w Pcimiu Dolnym albo
Szczekocinach. Napisz konkretnie o jakie miasto chodzi.

Chodzi o garaż w centrum dużego osiedla w Siemianowicach Śląskich
gdzie trudno znaleźć miejsce do parkowania. Garaż murowany z
elektryką, nowy - 2 lata temu postawiony. Okolica raczej zwykła, bez
specjalnych odchyleń w jakąś stronę. Lusterko można stracić, komórki
zostawionej w aucie też można już nie odnaleźć. Wiem to z doświadczeń
znajomych. No i na ciasnych parkingach łatwo o bliskie spotkania z
autami sąsiadów i nie tylko :)

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-04-29 09:29:29
Autor: Jacek
Ile za wynajęcie garażu ?
Daraw pisze:
> [...]
zostawionej w aucie też można już nie odnaleźć. Wiem to z doświadczeń
znajomych. No i na ciasnych parkingach łatwo o bliskie spotkania z

To ja Ci podam po sąsiedzku - Bytom, centrum osiedla "Łużycka-Olimpijska" - wynajem garażu około 150-200 zł. Ja natomiast posiadam swój, tyle że 800m spacerek od tego osiedla - czynsz coś koło 20 zł :), znajomy za wynajem na tym samym garażowisku 120zł płaci.

--
Jacek

Data: 2009-04-29 03:19:59
Autor: Daraw
Ile za wynajęcie garażu ?
On 29 Kwi, 09:29, Jacek <jacekpla...@pankracek.pl> wrote:

[...]

No to zakładając, że garaż jest niebrzydki,w centrum blokowiska to
może za  200 uda się wynająć. Dzięki za info.

Data: 2009-04-28 21:16:14
Autor: p
Ile za wynajęcie garażu ?

Użytkownik "Daraw" <darek_w@op.pl> napisał w wiadomości news:5b6c7444-bc85-4321-9055-fae34e10186dy33g2000prg.googlegroups.com...
Chciałem zapytać ile płacicie albo bierzecie za wynajęcie garażu w
poszczególnych miastach ?
Ja staję przed dylematem-sprzedać czy wynająć i stąd moje pytanie.

Czynsz zrówna się z ceną sprzedaży po jakim czasie ?
Jak to zwykły garaż, to 10 lat trzeba by wynajmować

http://wynajem.pl/nieruchomo%C5%9Bci/gara%C5%BCe/s_sortuj_cena-rosn%C4%85co.html

Data: 2009-04-28 21:44:11
Autor: fuen
Ile za wynajęcie garażu ?
po 15 latach dzierzawy garaz powinien sie zamortyzowac

czyli za garaz warty 30-35 tys zł - pobiera sie opłatę miesięczną w wysokosci 200 zł

Data: 2009-04-28 21:52:15
Autor: Jacek
Ile za wynajęcie garażu ?
Policz sobie jeszcze podatek, bo nie wszystko, co dostaniesz to Twoje - częśc jest fiskusa. No i nie wiem, czy podatek od nieruchomości za garaż nie podpadnie pod DG
Jacek

Data: 2009-04-28 22:03:15
Autor: owad
Ile za wynajęcie garażu ?
Daraw pisze:
[...]

W Karkowie :) to 200-300zł, chyba, że samochód lepszy to Centusie podnoszą ceny

Data: 2009-04-28 23:03:27
Autor: TomiZS
Ile za wynajęcie garażu ?
Witam Szanownych Grupowiczów

Witaj,

Chciałem zapytać ile płacicie albo bierzecie
za wynajęcie garażu w
poszczególnych miastach ?
Ja staję przed dylematem-sprzedać czy wynająć
i stąd moje pytanie.

Trochę mało informacji, jednak w Wa-wie wynajmuję garaż co zimę (Cabrio zimuje w garażu). Koszty od kilku lat są na podobnym poziomie, t.j. od 200-250zł/mies. W tym roku znajoma wynajęła mi po kosztach (nie ma samochodu) i płaciłem ok 50 zł./mies.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-04-29 10:24:34
Autor: Chris
Ile za wynajęcie garażu ?
Internauta TomiZS (tomi@tomateam.pl) w wiadomości
news:gt7qv0$spt$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

[...]

To ja mam farta, w garażu podziemnym pod blokiem placę 150zł za miejscóweczkę :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-04-29 15:02:53
Autor: Michal k.
Ile za wynajęcie garażu ?
To ja mam farta, w garażu podziemnym pod blokiem placę 150zł za miejscóweczkę :)

ja we wrocku 140 zl brutto ;)
ale nie garaz jako taki, tylko miejsce parkingowe.....

Data: 2009-04-30 08:53:36
Autor: Tatanka
Ile za wynajęcie garażu ?
Daraw <darek_w@op.pl> napisał(a):
Witam Szanownych Grupowicz=F3w

Chcia=B3em zapyta=E6 ile p=B3acicie albo bierzecie za wynaj=EAcie gara=BFu =
poszczeg=F3lnych miastach ?
Ja staj=EA przed dylematem-sprzeda=E6 czy wynaj=B1=E6 i st=B1d moje pytanie=
..

Za wszelkie odpowiedzi z g=F3ry dzi=EAki.

pozdrawiam
Darek

Centrum dolnego Wrzeszcza w Gdansku, garaz stary, murowany, prad, w zespole
garazowym, garaz srodkowy (w sensie - nie skrajny czyli cieplej). Biore 230
zl, place z tego 8.5% ryczatlowego podatku co miesiac.

Data: 2009-04-30 02:28:18
Autor: Daraw
Ile za wynajęcie garażu ?
On 30 Kwi, 10:53, " Tatanka" <bombram...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
zl, place z tego 8.5% ryczatlowego podatku co miesiac.

A jak rozliczasz te 8,5% ? Co rok w PIT37 czy może miesięcznie jakoś
inaczej? Jako osoba fizyczna wynajmujesz?

pozdro
Darek.

Ile za wynajęcie garażu ?