Ile za wynajęcie garażu ?

Data: 2009-04-28 21:14:27
Autor: Jacek
Ile za wynajęcie garażu ?
Co Ci da informacja ile płaci się za garaż w Pcimiu Dolnym albo Szczekocinach. Napisz konkretnie o jakie miasto chodzi.
I co to jest za cudo? Murowany, blaszany, z kanałem, wod±, elektryk± ile mkw, na peryferiach, w centrum, w dzielnicy "lataj±cych scyzoryków", czy nie itd...........
Jacek

Data: 2009-04-28 23:02:42
Autor: Daraw
Ile za wynajęcie garażu ?
On 28 Kwi, 21:14, "Jacek" <m...@wp.pl> wrote:
Co Ci da informacja ile płaci się za garaż w Pcimiu Dolnym albo
Szczekocinach. Napisz konkretnie o jakie miasto chodzi.

Chodzi o garaż w centrum dużego osiedla w Siemianowicach ¦l±skich
gdzie trudno znaleĽć miejsce do parkowania. Garaż murowany z
elektryk±, nowy - 2 lata temu postawiony. Okolica raczej zwykła, bez
specjalnych odchyleń w jak±¶ stronę. Lusterko można stracić, komórki
zostawionej w aucie też można już nie odnaleĽć. Wiem to z do¶wiadczeń
znajomych. No i na ciasnych parkingach łatwo o bliskie spotkania z
autami s±siadów i nie tylko :)

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-04-29 09:29:29
Autor: Jacek
Ile za wynajęcie garażu ?
Daraw pisze:
> [...]
zostawionej w aucie też można już nie odnaleĽć. Wiem to z do¶wiadczeń
znajomych. No i na ciasnych parkingach łatwo o bliskie spotkania z

To ja Ci podam po s±siedzku - Bytom, centrum osiedla "Łużycka-Olimpijska" - wynajem garażu około 150-200 zł. Ja natomiast posiadam swój, tyle że 800m spacerek od tego osiedla - czynsz co¶ koło 20 zł :), znajomy za wynajem na tym samym garażowisku 120zł płaci.

--
Jacek

Data: 2009-04-29 03:19:59
Autor: Daraw
Ile za wynajęcie garażu ?
On 29 Kwi, 09:29, Jacek <jacekpla...@pankracek.pl> wrote:

[...]

No to zakładaj±c, że garaż jest niebrzydki,w centrum blokowiska to
może za  200 uda się wynaj±ć. Dzięki za info.

Ile za wynajęcie garażu ?