Ile za wynajęcie garażu ?

Data: 2009-04-28 23:03:27
Autor: TomiZS
Ile za wynajęcie garażu ?
Witam Szanownych Grupowiczów

Witaj,

Chciałem zapytać ile płacicie albo bierzecie
za wynajęcie garażu w
poszczególnych miastach ?
Ja staję przed dylematem-sprzedać czy wynająć
i stąd moje pytanie.

Trochę mało informacji, jednak w Wa-wie wynajmuję garaż co zimę (Cabrio zimuje w garażu). Koszty od kilku lat są na podobnym poziomie, t.j. od 200-250zł/mies. W tym roku znajoma wynajęła mi po kosztach (nie ma samochodu) i płaciłem ok 50 zł./mies.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-04-29 10:24:34
Autor: Chris
Ile za wynajęcie garażu ?
Internauta TomiZS (tomi@tomateam.pl) w wiadomości
news:gt7qv0$spt$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

[...]

To ja mam farta, w garażu podziemnym pod blokiem placę 150zł za miejscóweczkę :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-04-29 15:02:53
Autor: Michal k.
Ile za wynajęcie garażu ?
To ja mam farta, w garażu podziemnym pod blokiem placę 150zł za miejscóweczkę :)

ja we wrocku 140 zl brutto ;)
ale nie garaz jako taki, tylko miejsce parkingowe.....

Ile za wynajęcie garażu ?