Ile zapale? dziennie to du?o?

Data: 2014-02-18 00:00:41
Autor: Budzik
Ile zapale? dziennie to du?o?
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Macie znajomego kuriera? Co ile czasu leci im rozrusznik?

Sporadycznie.
Courier - jakies 15-20 razy dziennie - przejechane - 970  tysiecy - robiony chyba raz, no chyba ze drugiego nie pamietam.
Scudo - 350 tysiecy, jakies 20 razy - działa.

Kurierzy to chyba czesciej niz 20 razy dziennie. Podejrzewam, ze zdecydowanie powyzej 50 paczek musza rozwieźć.

Data: 2014-02-18 08:16:15
Autor: twistedme
Ile zapale? dziennie to du?o?

Kurierzy to chyba czesciej niz 20 razy dziennie. Podejrzewam, ze
zdecydowanie powyzej 50 paczek musza rozwieźć.

To już wiem czemu u mnie nigdy nie gaszą silnika pod domem :)

Data: 2014-02-18 19:18:49
Autor: giecik
Ile zapale? dziennie to du?o?
W dniu 2014-02-18 08:16, twistedme pisze:

Kurierzy to chyba czesciej niz 20 razy dziennie. Podejrzewam, ze
zdecydowanie powyzej 50 paczek musza rozwieźć.

To już wiem czemu u mnie nigdy nie gaszą silnika pod domem :)
Bo jeśli to nie blok gdzie trzeba iść do klatki tylko wydaję się paczkę "prosto z siedzenia kierowcy" to i po co go gasić :)

Ile zapale? dziennie to du?o?