Ile zarabia instruktor?

Data: 2009-03-09 12:45:56
Autor: Mlody
Ile zarabia instruktor?
Użytkownik "adamoxx1" <adamox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp2uv4$2jo$1news.onet.pl...
Ile zarabia instruktor jazdy (samochody osobowe) w Warszawie?

Jestem studentem i zastanawiam sie czy to dobry sposob na jakis zarobek
podczas studiow. Wydaje sie, ze godziny pracy sa tam dosc elastyczne, no
nie?

Kolega się w to bawił przez jakiś czas, ale zrezygnował.
Nie wiem dokłądnie ile zarabiał, ale stwierdził że kokosów z tego nie ma a nerwów kosztuje tyle że nie warto, a on w sumie spokojny jest.
Coś w tym jest instruktor który mnie uczył był już po dwóch zawałach...
Więc jeżeli masz nerwy ze stali to możesz próbować.

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-03-09 18:12:56
Autor: neelix
Ile zarabia instruktor?

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz zero).pl> napisał w wiadomości news:gp3028$ckd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba wcale nie mieć nerwów, a na dodatek mieć predyspozycje do szybkiego zasypiania, by regenerować siły. Praca siedząca to tycie i kręgosłup.

neelix

Ile zarabia instruktor?