Ile zarabia instruktor?

Data: 2009-03-09 21:26:10
Autor: zorby
Ile zarabia instruktor?
mój kumpel jezdzi ma swoje auto jezdzi ok 8 godz dziennie zarabia ok 3,5-4tys na miesiac

Data: 2009-03-10 16:07:51
Autor: neelix
Ile zarabia instruktor?

Użytkownik "zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp3u15$74p$1inews.gazeta.pl...
mój kumpel jezdzi ma swoje auto jezdzi ok 8 godz dziennie zarabia ok 3,5-4tys na miesiac

No to fajnie, że ma tyle roboty. Czy zarabia tyle to nie jestem przekonany. Albo robi u siebie, albo ma dobry układ, albo liczyć nie umie i tak mu się tylko wydaje, albo robi na czarno. Obrót nie równa się dochód. Wychodzi mu 20zł/h Jeśli w tym są wszystkie opłaty to dokłada do interesu tylko jeszcze tego nie wie. Jeśli ma tyle na czysto to tylko pozazdrościć.

neelix

Data: 2009-03-10 17:42:17
Autor: zorby
Ile zarabia instruktor?

-- -- - Original Message -- -- - From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Data: 2009-03-10 18:26:42
Autor: neelix
Ile zarabia instruktor?

Użytkownik "zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp659a$gnv$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to nie ma tematu. Auto na 3 lata to jakieś tak pi razy drzwi 1200 zł i zus. Masz 2000 kosztów? Paliwo~1200. Masz 3200. Ile zostanie? 300zł? 800 zł? A jak ktoś ma auto na raty? Kogo nowego stać kupić auto za gotówkę? A liczyć i tak musi, bo na drugie musi uzbierać samodzielnie.

neelix

Ile zarabia instruktor?