Ile zarabiacie na bankach ?

Data: 2011-10-26 20:05:15
Autor: Simple Man
Ile zarabiacie na bankach ?
Oferta gdzie wszystko jest darmowe to ĹĽadna oferta. Ile zarabiacie na bankach ?

W bieżącym roku na usługach bankowych zarobiłem już netto (odliczając koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetową w BGŻ) prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?

1) mBank KK + Blucash (ok 3000 PLN),
2) konto z podwyĹĽkÄ… BGĹ» (540 PLN),
3) Impresja z Millennium (ok 300-400 PLN).

Wszystko to dowodzi, że pozornie niewielkie kwoty mogą dać całkiem spory profit w końcu 4000 PLN (w zasadzie za nic) to już jest niezły laptop albo jakiś ciekawy wyjazd.

OczywiĹ›cie moĹĽna osiÄ…gnąć lepszy wynik (Dobre Konto, dowolna karta z cashback : Alior, Polbank, Wydajesz & Zarabiasz, oprocentowany  rachunek bieĹĽÄ…cy) ale mnie siÄ™ juĹĽ nie chciaĹ‚o Ĺ‚adować w wiÄ™cej produktĂłw, zwĹ‚aszcza w rachunki i karty debetowe, bo wtedy musiaĹ‚bym "mrozić" na nich Ĺ›rodki. Brakuje mi w moim portfelu jakiejĹ› ogĂłlnej karty wĹ‚aĹ›nie z cashback lub innym bonusem (Payback) ale niestety wyczerpaĹ‚em swojÄ… zdolność kredytowÄ….

A Wy, ile zarabiacie na bankach ?

Data: 2011-10-26 12:40:00
Autor: Zbigniew Sosnowski
Ile zarabiacie na bankach ?
On 26 PaĽ, 20:05, Simple Man <f...@vp.pl> wrote:
Oferta gdzie wszystko jest darmowe to żadna oferta. Ile zarabiacie na
bankach ?

W bież±cym roku na usługach bankowych zarobiłem już netto (odliczaj±c
koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetow± w BGŻ)
prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?

1) mBank KK + Blucash (ok 3000 PLN),
2) konto z podwyżk± BGŻ (540 PLN),
3) Impresja z Millennium (ok 300-400 PLN).

Wszystko to dowodzi, że pozornie niewielkie kwoty mog± dać całkiem spory
profit w końcu 4000 PLN (w zasadzie za nic) to już jest niezły laptop
albo jaki¶ ciekawy wyjazd.

Oczywi¶cie można osi±gn±ć lepszy wynik (Dobre Konto, dowolna karta z
cashback : Alior, Polbank, Wydajesz & Zarabiasz, oprocentowany  rachunek
bież±cy) ale mnie się już nie chciało ładować w więcej produktów,
zwłaszcza w rachunki i karty debetowe, bo wtedy musiałbym "mrozić" na
nich ¶rodki. Brakuje mi w moim portfelu jakiej¶ ogólnej karty wła¶nie z
cashback lub innym bonusem (Payback) ale niestety wyczerpałem swoj±
zdolno¶ć kredytow±.

A Wy, ile zarabiacie na bankach ?

Na BGŻ - tyle samo
w Millenium konta nie mam
na KK jakie¶ połowę tego co Ty
dochodzi jeszcze parę stówek za różne wi¶nie.

Przy okazji mogliby¶cie podpowiedzieć co zrobić aby dostać ofertę dla
Ciebie podwyższaj±c± limit KK. Mam konto w Multi od końca marca i do
dzisiaj nie dostałem żadnej sensownej oferty.

Data: 2011-10-26 22:06:43
Autor: neoniusz
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 26.10.2011 21:40, Zbigniew Sosnowski pisze:
Przy okazji mogliby¶cie podpowiedzieć co zrobić aby dostać ofertę dla
Ciebie podwyższaj±c± limit KK.

Aktywnie korzystac.

Data: 2011-10-26 21:59:51
Autor: mvoicem
Ile zarabiacie na bankach ?
(26.10.2011 20:05), Simple Man wrote:
[...]

prawie 3000 PLN, a pewnie dobijÄ™ do ok 4000 PLN. W jaki sposĂłb ?

[...]

albo jakiĹ› ciekawy wyjazd.

Czy rzeczywiście za nic? Ile czasu spędziłeś na tym zarabianiu 4000zł? Ile byś przez ten czas zarobił, jakbyś poświęcił ten czas na pracę zawodową?

p. m.

Data: 2011-10-26 22:07:38
Autor: neoniusz
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 26.10.2011 21:59, mvoicem pisze:
[...]

A ile czasu to moze trwac? mBÄ…k to kilka minut na przelew. BGZ to tylko czas zalozenie konta. Impresja to zakupy, wiec i tak sie je robi.

Data: 2011-10-26 23:33:01
Autor: Marcin
Ile zarabiacie na bankach ?

> Czy rzeczywi¶cie za nic? Ile czasu spędziłe¶ na tym zarabianiu 4000zł?

A ile czasu to moze trwac? mB±k to kilka minut na przelew. BGZ to tylko
czas zalozenie konta. Impresja to zakupy, wiec i tak sie je robi.

czy mógłbym poprosić o wyja¶nienie o co chodzi z tym "zarabianiem" na
KK mBanku ?

Marcin

Data: 2011-10-27 11:05:30
Autor: Kris
Ile zarabiacie na bankach ?
Użytkownik "Marcin"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:075c5228-6b2d-48fe-bfd9-2bd8ae3c3ffc@a7g2000yqd.googlegroups.com...

czy mógłbym poprosić o wyja¶nienie o co chodzi z tym "zarabianiem" na
KK mBanku ?

W skrócie:wypłacasz kasę z kk i wpłacasz na lokatę dzienn± np
Aby zarobić 300 zł miesięcznie musisz mieć kartę z limitem ok 70tys(przyjmuj±c że znajdziesz ofertę lokat netto ok 6%).
Po 54 dniach spłacasz kartę i robisz następny manewr jak wyżej

Data: 2011-10-27 11:27:30
Autor: mvoicem
Ile zarabiacie na bankach ?
(27.10.2011 11:05), Kris wrote:
[...]

Bior±c pod uwagę, że nie da się tego zautomatyzować (tj, trzeba pamiętać o terminach), zapomnienie, czeski bł±d w kwocie spłaty (71232.12 zamiast 71232.21) daje stratę która pochłonie zyski za kilka miesięcy.

p. m.

Data: 2011-10-27 19:43:10
Autor: Simple Man
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-10-27 11:27, mvoicem pisze:
Bior±c pod uwagę, że nie da się tego zautomatyzować (tj, trzeba pamiętać
o terminach), zapomnienie, czeski bł±d w kwocie spłaty (71232.12 zamiast
71232.21) daje stratę która pochłonie zyski za kilka miesięcy.

A wiesz jak w mBanku wygl±da spłacanie karty ? Jest tam np. opcja "pozostała kwota do spłaty z ostatniego wyci±gu". Oczywi¶cie można zrobić czeski ale wybieraj±c ww. jest to raczej mało prawdopodobne.

Data: 2011-10-27 11:46:39
Autor: Marcin
Ile zarabiacie na bankach ?
> [...]

70tys(przyjmuj±c że znajdziesz ofertę lokat netto ok 6%).
Po 54 dniach spłacasz kartę i robisz następny manewr jak wyżej

no to widzę 2 problemy
- jak wypłacić z kk "gotówkę" bez płacenia od razu za kredyt -
bluecash na takie cos pozwala? jak?
- jak dostać limit w wys. 70.000 w mBanku?? jakos wydaje mi się
niemożliwe, chyba, że się zarabia 50.000 miesięcznie...

Marcin

Data: 2011-10-27 21:16:36
Autor: osa
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-10-27 20:46, Marcin pisze:
no to widzę 2 problemy
- jak wypłacić z kk "gotówkę" bez płacenia od razu za kredyt -
bluecash na takie cos pozwala? jak?
pozwala, mtransfer z kk to transakcja bezgotówkowa

- jak dostać limit w wys. 70.000 w mBanku?? jakos wydaje mi się
niemożliwe, chyba, że się zarabia 50.000 miesięcznie...
można nie mieć dochodu i limit 100k na kk, system mbanku jest nieobliczalny ;)

Data: 2011-10-28 00:58:46
Autor: Krzysztof Halasa
Ile zarabiacie na bankach ?
Marcin <pl.biznes.banki@comarch.net> writes:

- jak dostać limit w wys. 70.000 w mBanku?? jakos wydaje mi się
niemożliwe, chyba, że się zarabia 50.000 miesięcznie...

Bez przesady, 10-krotnosc zarobkow to chyba nic magicznego?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-10-29 18:09:29
Autor: Ralf
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-10-27 11:05, Kris pisze:
[...]

A co z prowizj± bluecash?

Data: 2011-10-29 18:47:44
Autor: Piotr Gralak
Ile zarabiacie na bankach ?
Ralf napisał(a):

[...]

stanowi koszt uzyskania przychodu :)

Data: 2011-10-27 10:49:53
Autor: mvoicem
Ile zarabiacie na bankach ?
(26.10.2011 22:07), neoniusz wrote:
[...]

Wszystko to kilka minut, ale wydaje mi się, że jak się zbierze do kupy to wszystko, uwzględniając to że trzeba to jakoś opanować rozumem, oderwać uwagę od innych zadań, to może wyjść żenująco niska stawka godzinowa tego zysku.

Tak przynajmniej wynika z moich osobistych doświadczeń, kiedy się jeszcze bawiłem optymalizacja odsetek (dzielenie na małe lokaty poniżej belki, to było przed jednodniowymi lokatami), umieszczaniem środków na spłatę KK na lokatach itd.... być może jestem w tym jakoś wyjątkowo wolny albo mało ogarnięty ...

p. m.

Data: 2011-10-27 19:41:20
Autor: Simple Man
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-10-26 21:59, mvoicem pisze:
Czy rzeczywiście za nic? Ile czasu spędziłeś na tym zarabianiu 4000zł?
Ile byś przez ten czas zarobił, jakbyś poświęcił ten czas na pracę
zawodowÄ…?

Kilkanaście minut raz na miesiąc na przelewy z mBanku. Impresja i BGŻ obsługują się same. Nie wiem jak to wycenić ale myślę, że mogę taki koszt pominąć.

Data: 2011-10-26 22:51:47
Autor: Karol Y
Ile zarabiacie na bankach ?
W bież±cym roku na usługach bankowych zarobiłem już netto (odliczaj±c
koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetow± w BGŻ)
prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?

[ciach]

A Wy, ile zarabiacie na bankach ?

Pytanie jaki to procent z Twoich rocznych zarobków i ile zarabiasz w przeliczeniu na godzinę zajmuj±c się tym.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-10-27 09:04:50
Autor: z
Ile zarabiacie na bankach ?
Karol Y pisze:
[...]

Dokładnie.
Je¶li kto¶ ma czas i chce wej¶ć w temat. Przeczytać te wszystkie druczki, pilnować terminów i to lubi to proszę bardzo.
Ja mam do¶ć wyczerpuj±c± pracę umysłow± i po godzinach nie mam na to siły. Pół godziny więcej snu jest dla mnie więcej warte niż 333 zł miesięcznie. Czasem potrafi uchronić przed strat± tych 4000 PLN.

Data: 2011-10-27 19:46:30
Autor: Simple Man
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-10-26 22:51, Karol Y pisze:
Pytanie jaki to procent z Twoich rocznych zarobków i ile zarabiasz w
przeliczeniu na godzinę zajmuj±c się tym.

Ja się tym zajmuję hobbistycznie, ani mnie to nie absorbuje, ani nie zajmuje mi wiele czasu. Regulaminy banków, w których mam produkty i tak muszę czytać, podobnie jak i ¶ledzić zmiany w nich zachodz±ce, bo jest to w moim interesie.

A taki zarobek daje mi dodatkowo spor± satysfakcję.

Data: 2011-10-28 07:41:46
Autor: Karol Y
Ile zarabiacie na bankach ?
[...]

No chyba, że tak. Kto co lubi.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-10-27 06:41:34
Autor:
Ile zarabiacie na bankach ?
ja bym raczej powiedziała że to banki zarabiaj± na tobie

i ogłupiły cie - stałe¶ się zakładnikiem tych groszy,

pewnie budzisz się i każdego dnia my¶lisz gdzie ci dadz± 1 %, gdzie 2 % a
gdzie 3% i życie mija ci na takich głupotach - spędĽ lepiej więcej czasu z rodzin±

a banki sie ciesz±

Data: 2011-11-02 10:08:05
Autor: Glaukon
Ile zarabiacie na bankach ?

i życie mija ci na takich głupotach - spędĽ lepiej więcej czasu z rodzin±

lepiej napisz na czym mija tobie. Notabene istniej± rodziny, dla których nawet
nie cztery tysie, a chociaż jeden tysi±c dodatkowo miesięcznie byłby duż±
ulg±, ale pozostaje w sferze marzeń.

Data: 2011-11-02 22:28:48
Autor: Jacek Midura
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-11-02 11:08, Glaukon pisze:

[...]

Bez przesady, w±tkodawca pisał o skali rocznej, nie miesięcznej.

--
Jacek Midura

Data: 2011-11-04 10:32:16
Autor: Kris
Ile zarabiacie na bankach ?
Użytkownik "Glaukon"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j8r4q5$16g$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Po pierwsze pisał o 4 tysi±cach rocznie czyli ok 300 zł miesięcznie.
A aby "zarobić" te 300 zł miesięcznie trzeba mieć zdolno¶ć kredytow± na kartę z limitem ok 70 tys zł czyli całkiem przyzwoite dochody.
Dodatkowo wystarczy spóĽnić się jeden dzień/niespłacić całego limitu karty w terminie(nawet kilka groszy niedopłaty) aby zapłacić ok 2tys zł odsetek.
Ale jak to mawiaj± niektórzy: "jest ryzyko jest zabawa".;))

Data: 2011-11-04 11:17:50
Autor: Waldek
Ile zarabiacie na bankach ?

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j90bf0$nj2$1news.onet.pl...

kartę z limitem ok 70 tys zł czyli całkiem przyzwoite dochody.
Dodatkowo wystarczy spóĽnić się jeden dzień/niespłacić całego limitu karty w terminie(nawet kilka groszy niedopłaty) aby zapłacić ok 2tys zł odsetek.

Oswiec mnie skad te 2kzl odsetek ... za 1 dzien zwloki ?

Data: 2011-11-04 11:25:36
Autor: Piotr Gałka
Ile zarabiacie na bankach ?

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomo¶ci news:j90e4l$29e$1news.onet.pl...

[...]

Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.
P.G.

Data: 2011-11-04 12:31:55
Autor: Waldek
Ile zarabiacie na bankach ?

Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eb3bdce$1news.home.net.pl...

Oswiec mnie skad te 2kzl odsetek ... za 1 dzien zwloki ?

Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.
P.G.

No tak - to zmienia postac rzeczy ...
coz,  dosc kosztowne takie spoznienie ;)
zakladajac np. aliorowe 6,03 & 10x 7kzl
z ~400 zl zysku robi sie 1600 straty  LOL

Data: 2011-11-04 12:41:02
Autor: witrak()
Ile zarabiacie na bankach ?
Waldek <niet@niet.net> wrote on 2011-11-04_12:31

Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał
w wiadomości news:4eb3bdce$1news.home.net.pl...

[...]

Oczywiście, ryzyko jest duże. A jak to porównać z giełdowym ? ;-)

witrak()

Data: 2011-11-04 14:18:53
Autor: Waldek
Ile zarabiacie na bankach ?

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j90h55$9a6$2srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Ano tak, ze na GPW mozna tylez samo zarobic co i stracic
tu przez drobna nieuwage mozesz stracic wiecej niz zarobiles
co prawda przelew odroczony trudno porownywac ze stoplosem :D

Data: 2011-11-04 14:46:43
Autor: witrak()
Ile zarabiacie na bankach ?
Waldek <niet@niet.net> wrote on 2011-11-04_14:18

[...]

Hm, a myślałeś o kontraktach ?

witrak

Data: 2011-11-04 14:59:39
Autor: Maruda
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-11-04 14:46, witrak() pisze:

Oczywiście, ryzyko jest duże. A jak to porównać z giełdowym ? ;-)

Ano tak, ze na GPW mozna tylez samo zarobic co i stracic

Hm, a myślałeś o kontraktach ?

Chciałeś powiedzieć, że na kontraktach można więcej stracić, niż zarobić?
Akurat siÄ™ zgadzam, ale -
nie tylko, nie tylko (na kontraktach) :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-04 15:02:30
Autor: Waldek
Ile zarabiacie na bankach ?

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j90ogp$ck4$2srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

No nie bralem pod uwage lewara ;)

Data: 2011-11-04 15:17:30
Autor: witrak()
Ile zarabiacie na bankach ?
Waldek <niet@niet.net> wrote on 2011-11-04_15:02

[...]

Ale warunki muszą być porównywalne! W rozważanym rozwiązaniu
jedyne, co jest, to lewar (możliwy dzięki pożyczce
nieoprocentowanej z karty) :-)

witrak()

Data: 2011-11-06 17:04:06
Autor: Michal Tyrala
Ile zarabiacie na bankach ?
On Fri, 4 Nov 2011 15:02:30 +0100, Waldek wrote:

> Hm, a my¶lałe¶ o kontraktach ?

 No nie bralem pod uwage lewara ;)

W kwestii formalnej: nawet z lewarem mozna tyle samo zarobic, ile
stracic (tyle, ze mozna wtopic wiecej niz kapital poczatkowy, ale nie
taka jest teza powyzej ;)).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-11-06 19:47:11
Autor: Andrzej Kubiak
Ile zarabiacie na bankach ?
Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:04:06 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

W kwestii formalnej: nawet z lewarem mozna tyle samo zarobic, ile
stracic (tyle, ze mozna wtopic wiecej niz kapital poczatkowy, ale nie
taka jest teza powyzej ;)).

Ba, nawet potencjalnie zarobić można znacznie więcej, niż potencjalnie
stracić :)

AK

Data: 2011-11-06 19:24:40
Autor: Simple Man
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-11-04 11:25, Piotr Gałka pisze:
Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.

A ile razy spóĽnili¶cie się ze spłat± karty kredytowej ? Mnie się to jeszcze nigdy nie przytrafiło. Wystarczy pewne rzeczy zaznaczyć sobie w kalendarzu i już (jako ubezpieczenie rutyny). Oczywi¶cie je¶li zajdzie jaki¶ przypadek losowy (wpadnę pod autobus, poważnie zachoruję) to karty nie spłacę i te 2000 odsetek faktycznie się nalicz± ale wtedy to nie będzie moje największe zmartwienie.

Data: 2011-11-06 12:15:25
Autor: MK
Ile zarabiacie na bankach ?
On 6 Lis, 19:24, Simple Man <f...@vp.pl> wrote:
> [...]

jaki¶ przypadek losowy (wpadnę pod autobus, poważnie zachoruję) to karty
nie spłacę i te 2000 odsetek faktycznie się nalicz± ale wtedy to nie

Mi sie zdarzylo w ubieglym miesiacu, a ze bylo to w Multi to
1/ odsetki od daty transakcji
2/ odsetki karne za brak splaty
3/ oplata za monit
w sumie ok 200,
pociesza mnie to, ze moge to sobie odbic na BRE bez wiekszego
problemu.

MK

Data: 2011-11-07 00:07:42
Autor: Animka
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-11-06 21:15, MK pisze:
On 6 Lis, 19:24, Simple Man<f...@vp.pl>  wrote:
W dniu 2011-11-04 11:25, Piotr Gałka pisze:

Przy założeniu 70000, 20% i GP=52: 70000*0,2*(52+1)/365 = 2032.

A ile razy spóźniliście się ze spłatą karty kredytowej ? Mnie się to
jeszcze nigdy nie przytrafiło. Wystarczy pewne rzeczy zaznaczyć sobie w
kalendarzu i już (jako ubezpieczenie rutyny). Oczywiście jeśli zajdzie
jakiĹ› przypadek losowy (wpadnÄ™ pod autobus, powaĹĽnie zachorujÄ™) to karty
nie spłacę i te 2000 odsetek faktycznie się naliczą ale wtedy to nie
[...]

Bankom już nie wolno pobierać opłat za monity.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-04 12:17:10
Autor: Kris
Ile zarabiacie na bankach ?
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j90e4l$29e$1@news.onet.pl...

[...]

ZA 54 dni;))

Data: 2011-11-04 12:42:50
Autor: witrak()
Ile zarabiacie na bankach ?
Kris <kszysztofcWYWAL@wp.pl> wrote on 2011-11-04_12:17
UĹĽytkownik "Waldek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości

kartę z limitem ok 70 tys zł czyli całkiem przyzwoite dochody.
Dodatkowo wystarczy spóźnić się jeden dzień/niespłacić całego
limitu karty w terminie(nawet kilka groszy niedopłaty) aby
zapłacić ok 2tys zł odsetek.

Oswiec mnie skad te 2kzl odsetek ... za 1 dzien zwloki ?

ZA 54 dni;))

Kris proszony jest o przeczytanie zasad funkcjonowania kart
kredytowych :-)

Okres, za który naliczane są odsetki liczy się od daty wypłaty.
(tu logiczne jest, że jest to pierwszy dzień nowego okresu
rozliczeniowego).
Zwłoka tutaj liczy się od najpóźniejszego terminu spłaty nie
powodującego naliczenia odsetek, czyli dzień wygenerowania
poprzedniego wyciÄ…gu, plus G.P.

witrak()

Data: 2011-11-05 15:37:19
Autor: Piotr Gałka
Ile zarabiacie na bankach ?

Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:j90h8q$9a6$4srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

Jak przy okazji szukania KH wczytałem się w opis (obniżającej marżę) KK KredytBanku to mi wyszło, że u nich jak się spóźnisz to GP+miesiąc do tyłu (jakieś takie chytre sformułowanie warunków dla 0%). KB zapytany potwierdził, że dobrze to rozumiem.
P.G.

Data: 2011-10-27 08:57:45
Autor: Kris
Ile zarabiacie na bankach ?
UĹĽytkownik "Simple Man"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j89i4v$n8g$1@news.onet.pl...

) ale niestety wyczerpałem swoją zdolność kredytową.

Ot i cały Twój "zarobek"

Data: 2011-10-27 12:50:41
Autor: Borys Pogoreło
Ile zarabiacie na bankach ?
Dnia Thu, 27 Oct 2011 08:57:45 +0200, Kris napisał(a):

) ale niestety wyczerpałem swoj± zdolno¶ć kredytow±.

Ot i cały Twój "zarobek"

 Ale w czym problem? Zamknie kartę i ma z powrotem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-10-27 19:47:33
Autor: Simple Man
Ile zarabiacie na bankach ?
W dniu 2011-10-27 08:57, Kris pisze:
Ot i cały Twój "zarobek"

Jak będę do czegoś naprawdę potrzebował zdolności to zamknę kartę, co za problem ?

Ile zarabiacie na bankach ?