Ilość znaków

Data: 2013-12-03 08:34:20
Autor: Myjk
Ilość znaków
Tue, 03 Dec 2013 06:43:00 +0100, Jacek
Liczba znaków 249 (tylko stricte znaki pionowe, bez tablic z nazwami i bez znaków kierunku i miejscowości).
Średnia prędkość 45 km/h
To daje 21,6 znaku na 1 km czyli znak średnio co 46 m.
Średnia prędkość 45 km/h = 12,5 m/s
a więc mamy 1 znak co 3,7 sekundy.

Jak już bierzesz się za statystyki, to rób je porządnie i uwzględnij ile z
tych znaków było NIEPOTRZEBNYCH. Samo podawanie ile ich napotkałeś po
drodze jest kompletnie bez sensu.

Wydaje mi się, że to już przekracza możliwości percepcji, a chcąc wszystkie znaki odczytać nie będzie kiedy patrzeć na to, co się dzieje na drodze.

Możesz wyjaśnić po co chcesz WSZYSTKIE znaki czytać? --
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-03 09:21:13
Autor: masti
Ilo¶æ znaków
Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 08:34:20 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

a potrafisz ocenić czy dany znak ma dla Ciebie znaczenie czy nie bez patrzenia na niego? Wróżka?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-03 11:15:59
Autor: Myjk
Ilo¶æ znaków
Tue, 3 Dec 2013 09:21:13 +0000 (UTC), masti
a potrafisz ocenić czy dany znak ma dla Ciebie znaczenie czy nie bez patrzenia na niego? Wróżka?

Owszem, potrafię nie patrzeć bezpośrednio na znak i wiedzieć czy mnie
akurat dotyczy, czy muszę zwrócić na niego szczególną uwagę. Zatem jak nie
zamierzam się zatrzymywać/parkować w najbliższym czasie, to mnie nie
interesują znaki z tej serii (a jeśli mnie "przyciśnie" a nie wiem czy
mogę, to się nie zatrzymuję póki pewności mieć nie będę). Jak nie jadę
ciÄ…gnikiem z przyczepÄ…, to mnie znaki o masie nie interesujÄ…, itd. Proste i
skuteczne rozwiÄ…zanie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-03 10:33:10
Autor: masti
Ilo¶æ znaków
Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 11:15:59 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

ale jednak musisz na niego spojrzeć i go zanalizować. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-03 12:44:19
Autor: Myjk
Ilo¶æ znaków
Tue, 3 Dec 2013 10:33:10 +0000 (UTC), masti
ale jednak musisz na niego spojrzeć i go zanalizować.

Tylko jeśli mnie dotyczy to muszę go analizować. Ale nie jest tak jak
sugeruje autor wątku, że muszę dogłębnie analizować WSZYSTKIE mijane znaki,
skupiać się na nich aż nie pozostaje mi czasu na obserwację drogi. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-03 11:48:39
Autor: masti
Ilo¶æ znaków
Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 12:44:19 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

nie mówię, że masz się na nim skupiać ale chociażby musisz go zobaczyć, ustalić co to jest i podjąc decyzję czy cię interesuje. To też zabiera czas

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-03 12:55:31
Autor: AL
Ilość znaków
On 2013-12-03 12:44, Myjk wrote:
[...]

hmm - ale zeby sprawdzic, czy dany znak Cie dotyczy MUSISZ na niego spojrzec i przeanalizowac w sensie: dotyczy/nie dotyczy.

Jeśli postawia Ci znak 'zakaz wjazdu' (a ktorego dzien wczesniej nie bylo) - to sad bedziesz wiedzial czy to dotyczy czy nie?
Analizujesz je podprogowo - ale analizujesz.

Ale zgadzam sie z wczesniejsza wypowiedzia odnosnie, ze nie liczy sie ile znakow jest na dany km, ale ile z tych znakow jest bezsensownych i niepotrzebnych.

Data: 2013-12-03 11:36:34
Autor: t-1
Ilość znaków

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:k0fqnmv9p6xm$.dlgmyjk.org...
[...]

Ot, mądrego to i przyjemnie posłuchać.

Data: 2013-12-03 13:39:17
Autor: Jan Koval
Ilość znaków

Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomości news:l7kc78$fhu$1pippin.nask.net.pl...
[...]

No to po co te całe larum, że znaków dużo? Z tego wynika, że każdy wybierze z tego lasu znaków drogowych
te co go interesujÄ… i pozamiatane.

--
J.

Data: 2013-12-03 14:31:42
Autor: Myjk
Ilość znaków
Tue, 3 Dec 2013 13:39:17 +0100, Jan Koval
te co go interesujÄ… i pozamiatane.

Ma "wybrać" te, które go akurat DOTYCZĄ. To nie jest trudne.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-03 11:13:07
Autor: kogutek444
Ilo¶æ znaków
W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 08:34:20 UTC+1 u¿ytkownik Myjk napisa³:
Tue, 03 Dec 2013 06:43:00 +0100, Jacek > Liczba znaków 249 (tylko stricte znaki pionowe, bez tablic > z nazwami i bez znaków kierunku i miejscowo¶ci).

> ¦rednia prêdko¶æ 45 km/h

> To daje 21,6 znaku na 1 km czyli znak ¶rednio co 46 m.

> ¦rednia prêdko¶æ 45 km/h = 12,5 m/s

> a wiêc mamy 1 znak co 3,7 sekundy.

Jak ju¿ bierzesz siê za statystyki, to rób je porz±dnie i uwzglêdnij ile z

tych znaków by³o NIEPOTRZEBNYCH. Samo podawanie ile ich napotka³e¶ po

drodze jest kompletnie bez sensu.

> Wydaje mi siê, ¿e to ju¿ przekracza mo¿liwo¶ci percepcji, > a chc±c wszystkie znaki odczytaæ nie bêdzie kiedy patrzeæ > na to, co siê dzieje na drodze.

Mo¿esz wyja¶niæ po co chcesz WSZYSTKIE znaki czytaæ? -- Pozdor Myjk

Otó¿ to. Pytanie brzmi ile by³o zbêdnych, postawionych na pa³ê a nie wed³ug jaki¶ obowi±zuj±cych przepisów. Obstawiam ¿e nie by³o na tym odcinku zbêdnego znaku.

Ilość znaków