Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!

Data: 2011-01-09 22:57:40
Autor: megrims
Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!
W dniu 2011-01-09 21:54, Max_P pisze:
W ciągu kończącego się weekendu byłem zmuszony zrobić ze 400 km. Robiłem
to w dzień i drogami, które do tej pory mogłem jechać na pamięć, na
niektorych odcinkach znalem rozkład setek dziur z dokładnością do 10 cm.
Jakież bylo moje zdziwienie, gdy z każdą godziną czerniejącego spod
breji asfaltu zaczęły wyłazić coraz to nowe i na dodatek głębsze i
większe - w ilościach wręcz podejrzanych! Są odcinki na dróg - wcale nie
gminnych, na których nie istnieje możliwość takiego manewrowania
kierownicą, by któreś koło nie siedziało w dziurze. Jeszcze ze 2, 3
cykle mróz - odwilż i z tych naszych pieprzonych dróg nie zostanie nawet
podbitka! Nie wyobrażam sobie jazdy w nocy.
Zaczyna się jakaś Apokalipsa albo coś z kosmosu rozpieprza nam molekuły
w asfalcie?

Max

26 grudnia widziałem dziure od mrozu na środku autostrady A9
w okolicach Norymbergi. Jak już tam są dziury to by znaczyło,
że już tam dotarli nasi :D.

A tak serio, to w POZ Aleja Mieszka I - koszmar największy.

Data: 2011-01-10 00:27:33
Autor: J.F.
Iloœć dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!
On Sun, 09 Jan 2011 22:57:40 +0100,  megrims wrote:
26 grudnia widziałem dziure od mrozu na środku autostrady A9
w okolicach Norymbergi. Jak już tam są dziury to by znaczyło,
że już tam dotarli nasi :D.

No wiesz, teraz to juz jest pelna unijna dowolnosc.

Moze byc polski wykonawca, podwykonawca lub pracownicy :-)

J.

Data: 2011-01-11 14:47:19
Autor: szymo
Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!

A tak serio, to w POZ Aleja Mieszka I - koszmar największy.

Zapraszam do BYDG na ulicę zamczysko i pod skarpą ale dojazd do domu tylko PKP bo samochód nie przeżyje jazdy w dwie strony jeśli Mieszka I to koszmar to pomnóż to x 10 i dodaj z wiaderko wyrazów na 11 literę alfabetu :)

Data: 2011-01-12 21:10:35
Autor: Jawi
W dniu 2011-01-11 14:47, szymo pisze:

[...]

ano potwierdzam, ale szczęka mi opadła wczoraj, najdłuższa ulica bydzi Fordońska, łączy bydzie z największą jej dzielnicą Fordonem (chyba 70-80 tys luda). Teraz wyskoczyło tyle dziur że przejechać nie można. Postawili barany by nie płacic odszkodowań ograniczenia prędkości 30km:))
Teren słabo albo niemal wcale nie zabudowany.
Jadę dzisiaj rano do centrum, a tu korek na jakieś 4 km albo lepiej bo znajomi już przed rogatkami bydgoszczy stali. Wszyscy sądzili, że jakiś wypadek. A tu dojeżdżam do pewnego momentu i nic, ruch żwawszy i korka dalej nie ma. Prze dziury w jezdni taki bałagan się robi.

Data: 2011-01-12 21:39:45
Autor: J.F.
On Wed, 12 Jan 2011 21:10:35 +0100,  Jawi wrote:
[...]

Cos w TV mowia ze to moze nie byc wystarczajace.
Powinien byc znak "uwaga dziury", a ze takiego znaku nie ma .. :-)

J.

Data: 2011-01-13 13:39:45
Autor: szymo
Ilo�ć dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!
J.F. pisze:
[...]

Tam można jedynie postawić znak brak drogi. Po co na kartoflisku przestrzegać przed dziurami :)

Data: 2011-01-13 13:39:01
Autor: szymo
Jawi pisze:
[...]

Fordońska to jedna wielka dziura a najfajniejsze jest to że nie zaczęli nawet łatać bo nie ma kasy :) wymówki mają w stylu misiowym - nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi. A zobaczysz co się będzie działo za dwie - trzy odwilże normalnie będzie włocławek 2.0 :)

Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!