Ilość dzwonków w Sim+

Data: 2011-07-19 10:53:03
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
Cześć,

Wie ktoś jak można zwiększyć ilość dzwonków w sim+ ? Do wczoraj miałem piękną
starą taryfę Nowy Simplus, ale zachciało mi się nowego i zmieniłem na nowy
Nowy Simplus. Nie dość, że włączyła mi się pg, której nie używam i z tym już
się uporałem, to jeszcze te dzwonki. Teraz dzwoni mi (a raczej dzwoniącym)
tylko 5 razy, wcześniej było z 8 co najmniej.
Do BOK-u dzwoniłem, ale tam jacyś nowi ludzie siedzą... :-(

Pozdro,
ph.

Data: 2011-07-19 13:09:07
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
 phungus <phungus@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Cześć,

Wie ktoś jak można zwiększyć ilość dzwonków w sim+ ?

No cóż, w zasadzie to sam sobie odpowiem:

http://tinyurl.com/3ulk2a3

Mam nauczkę, żeby nie ruszać tego co dobre...:-(

W innych sieciach też tak jest ?

Pozdro,
ph.

Data: 2011-07-20 13:25:23
Autor: SDD
Ilość dzwonków w Sim+

Użytkownik "phungus" <phungus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j03vlj$fih$1inews.gazeta.pl...
phungus <phungus@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Mam nauczkę, żeby nie ruszać tego co dobre...:-(

Ale przeciez mozesz wogole wylaczyc poczte i bedziesz mial dzwonkow "skolko ugodno".

W innych sieciach też tak jest ?

W kazdej sieci czas dzwoneinia, po ktorym zrealizowane zostaje przekierowanie w przypadku nie odbierania telefonu (czy to na poczte,czy to na inny numer) jest parametrem zmiennym. Jest to element standardu GSM.

W niektorych mozna to samemu definiowac takze w prepaidach (T-Mobile, Play, spora czesc wirtualnych), w innych rzeczywiscie tylko abonamentowcy moga to sobie sami ustawiac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-21 07:34:00
Autor:
Ilość dzwonków w Sim+
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):
Ale przeciez mozesz wogole wylaczyc poczte i bedziesz mial dzwonkow "skolko ugodno".

Heh, też tak myślałem i pocztę oczywiście natychmiast wyłączyłem. W efekcie po 5-ciu dzwonkach wpada w zajętość :-)
Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę odebrać...

W kazdej sieci czas dzwoneinia, po ktorym zrealizowane zostaje przekierowanie w przypadku nie odbierania telefonu (czy to na poczte,czy to na inny numer) jest parametrem zmiennym. Jest to element standardu GSM.

W Sim+ niestety nie, w przypadku Plusa abonamentowego owszem tak. Spójrz na mój link 2 w poście 2 od góry - sprawdziłem te kody ;-)

W niektorych mozna to samemu definiowac takze w prepaidach (T-Mobile, Play, spora czesc wirtualnych), w innych rzeczywiscie tylko abonamentowcy moga to sobie sami ustawiac.

No właśnie :-( Tego Sim+ trzymam już 10 lat ze względu na IMHO jednak najlepszą jakość, niezawodność i zasięg Plusa. Szkoda tylko, że ta sieć już nie jest tak user friendly jak za starych dobrych lat i zaczęli stosować masową obsługę klienta :-(

Pozdro,
ph.

Data: 2011-07-21 10:51:59
Autor: Michal Jankowski
Ilość dzwonków w Sim+
" " <phungus@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

Heh, też tak myślałem i pocztę oczywiście natychmiast wyłączyłem. W efekcie po 5-ciu dzwonkach wpada w zajętość :-)
Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę odebrać...

Z ciekawosci - te 5 dzwonkow to ile sekund? A dawniej ile miales? Tez
sekund, nie dzwonkow...

  MJ

Data: 2011-07-21 11:43:00
Autor: SDD
Ilość dzwonków w Sim+

Użytkownik <phungus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j08kp8$rrg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czyli znaczy, ze masz "obowiazkowe" przekierowanie pod jakis numer systemowy , generujacy dzwoniacemu sosowny komunikat, (byc moze tez blednie interpetowany jako zajetosc) i/lub bedacy numerem wejsciowym do uslugi typu "kto dzwonil" itp. (co jest absurdem w przypadku sytuacji nieodebrania telefonu, bo i tak, gdy ktos dzwonil, to wiadomo, ze dzwonil).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-21 11:44:30
Autor: SDD
Ilość dzwonków w Sim+

[...]

Sprawdz *#61#, jakie przekierowanie masz ustawione.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-21 09:52:58
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):
Z ciekawosci - te 5 dzwonkow to ile sekund? A dawniej ile miales? Tez
sekund, nie dzwonkow...

  MJ

No wiec tak: ponieważ sygnał wołania jest w cyklu 1/4 (sekundę dzwoni, 4
sekundy przerwy) daje to 5 sekund na jedno wołanie x 5 wołań, co równe jest 25
sekundom.
Wcześniej było ok. 9-ciu dzwonków (może i 8 jak napisałem wcześniej), co
analogicznie do powyższego dawało 40-45 sek.

Nie zawsze mam tel. przy sobie, czasem muszę przejść do innego pokoju, na
hałaśliwej ulicy też jest zawsze większa szansa, że się coś tam poczuje w
kieszeni. Wiedząc, że mam więcej czasu na odebranie, mogę dokończyć spokojnie
bieżącą czynność (ot, chociażby wytrzeć dłonie, które akurat umyłem w ręcznik,
a nie mokrymi łapami chwytać aparat), jak nie odbiorę to muszę oddzwonić co
generuje koszty itd, itp :-)
Ktoś kto do mnie dzwoni nie denerwuje się, że nie odbieram, tylko cierpliwie
czeka i liczy sobie zwrotne sygnały dzwonienia, nie musi powtarzać wybierania
i w ogóle nie czujemy się skrępowani brakiem aż 20 cennych sekund :-)

Przykładów można mnożyć w nieskończoność.

Pozdrawiam,
ph.

Data: 2011-07-21 10:03:44
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):
Sprawdz *#61#, jakie przekierowanie masz ustawione.

To jest właściwy trop, tylko nie mogę deaktywować przekierowania ani za pomocą kodu ##61#, ani z menu telefonu. Otrzymuję komunikat systemowy, że żądanie nie może zostać spełnione :-) Walnę kawę i dzwonię do BOK-u :-)

Pozdro,
ph.

Data: 2011-07-21 10:58:22
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
 phungus <phungus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):  > Sprawdz *#61#, jakie przekierowanie masz ustawione.
> To jest właściwy trop, tylko nie mogę deaktywować przekierowania ani za pomocą kodu ##61#, ani z menu telefonu. Otrzymuję komunikat systemowy, że żądanie nie może zostać spełnione :-) Walnę kawę i dzwonię do BOK-u :-)

Kobita w BOK-u twierdzi, że w Plusie na Kartę usługa przekierowań nie
występuje, tak więc kody mi nie zadziałają i przekierowania na pocztę nie da
się zdjąć. Można jedynie wyłączyć pocztę, co nie jest jednoznaczne z
deaktywacją przekierowania. Innymi słowy przekierowanie będzie na nieaktywną
skrzynkę i stąd ta "zajętość".
No i lipa. Dzięki SDD i wszystkim za pomoc.

Pozdro,
ph.

Data: 2011-07-22 17:04:56
Autor: Wojciech Nawara
Ilość dzwonków w Sim+
W dniu 2011-07-21 12:58, phungus pisze:

[...]

Na jaki numer masz to przekierowanie? Jeżeli +48601100155 to nie poczta głosowa, tylko "Kto dzwonił".

Spróbuj ją wyłączyć:
http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlienci/KtoDzwonil/

Data: 2011-07-22 17:15:18
Autor: Wojciech Nawara
Ilość dzwonków w Sim+
W dniu 2011-07-22 17:04, Wojciech Nawara pisze:

Na jaki numer masz to przekierowanie? Jeżeli +48601100155 to nie poczta
głosowa, tylko "Kto dzwonił".

Spróbuj ją wyłączyć:
http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlienci/KtoDzwonil/

Sprawdziłem na swoim abonamentowym Plusie - wyłączenie "Kto dzwonił?" nie powoduje wyłączenia przekierowań do +48601100155. Nawet gdy próbuję je uwalić ręcznie to i tak wracają. Dziwne...

Data: 2011-07-22 17:18:46
Autor: Wojciech Nawara
Ilość dzwonków w Sim+
W dniu 2011-07-22 17:15, Wojciech Nawara pisze:

[...]

Sam z sobą rozmawiam, to źle? ;-)

Głupot nagadałem, Ty mówisz o przekierowaniu "gdy nie odbiera", a przekierowanie do "Kto dzwonił?" na numer +48601100155 nie jest ustawiane dla wariantu "gdy nie odbiera", więc to na pewno nie to.

Powracam zatem do pierwszego pytania - na jaki numer masz to przekierowanie "gdy nie odbiera"?

WN

Data: 2011-07-25 08:13:55
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> napisał(a):
W dniu 2011-07-22 17:15, Wojciech Nawara pisze:

Powracam zatem do pierwszego pytania - na jaki numer masz to przekierowanie "gdy nie odbiera"?

Przekierowanie jest aktywowane dokładnie na numer "Kto Dzwonił", czyli 601100155. Usługa wyłączona już dawno, w EBOK sprawdzałem - wyłaczona, SMSa wysłałem - już wyłączona.

Pozdro,
ph.

Data: 2011-07-22 01:34:58
Autor: Animka
Ilość dzwonków w Sim+
W dniu 2011-07-21 09:34, phungus@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

To niech tym dzwonkiem będzie mp3.
Mnie tam długo dzwoni.

--
animka

Data: 2011-07-22 11:32:40
Autor: SDD
Ilość dzwonków w Sim+

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:j0ad3g$ia1$1node2.news.atman.pl...

To niech tym dzwonkiem będzie mp3.
Mnie tam długo dzwoni.

Dobre, dobre.
U Animki 20 sekund mprójki trwa dłużej niz 20 sekund  nie-mp-trójkowego dzwonka.
Ciekawe, czy kilogram jej mózgu tez wazy mniej niz kilogram mozgu normalnego czlowieka :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-22 11:42:58
Autor: Liwiusz
Ilość dzwonków w Sim+
W dniu 2011-07-22 11:32, SDD pisze:
[...]

Za szczeniackich czasów na koloniach bulwersowałem się, że pani w sklepie mi sprzedaje "arbuza z dziurami w środku" i ja za to płacę, i dopiero po pewnym czasie wykoncypowałem, że skoro to produkt na wagę, to za dziury się nie płaci :)

--
Liwiusz

Data: 2011-07-22 14:46:44
Autor: Tomek
Ilość dzwonków w Sim+

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał :

dopiero po pewnym czasie wykoncypowałem, że skoro to produkt na wagę, to za dziury się nie płaci :)

Za dziury nie, ale za skórę tak. Gdyby większość arbuza stanowiły dziury, płaciłbyś za to, czego nie zjesz :)

Data: 2011-07-25 08:17:59
Autor: phungus
Ilość dzwonków w Sim+
Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

To niech tym dzwonkiem będzie mp3.
Mnie tam długo dzwoni.

Dzięki za zaangażowanie i zainteresowanie tematem dobra duszo, ale Tobie nie dzwoni, tylko gra :-)

Pozdro,
ph.

--

Ilość dzwonków w Sim+