Ilośc osób w ciężarowym.

Data: 2010-10-07 19:49:18
Autor: Icek
Ilośc osób w ciężarowym.
Mam Patrola zarejestrowanego jako ciężarowy 2 osobowy, sporadycznie muszę
przewieść 2 pasażerów. Co mnie czeka w przypadku kontaktu z Panami
policjantami? (mandat ile, punkty?) Siedzeń mam dwa, 3 pasażer Nostromo
siedzi na gąbce... ;-)

mandat za uzywanie uata niezgodnie z przeznaczeniem ?

Wielokrotnie mialem kontrole i tylko raz w zyciu policjant zwrocil mi uwage,
ze w samochodzie jest za duzo osob (wiecej niz w DR)

Nigdy nie dostalem mandatu

Icek

Ilośc osób w ciężarowym.