Ilość paliwa

Data: 2012-11-05 00:23:26
Autor: Marcin Jan
Ilość paliwa
W dniu 2012-11-04 16:30, bolko pisze:
Obok siebie mam stacje benzynową na której od kilku lat kupuje paliwo.
Zawsze starałem dojeżdżać aż rezerwa się zaświeci i tankować.
Do baku wchodziło mi 50+ litrów paliwa (seat Cordoba 99r benzyna).

We Wszystkich Świetych nie udał mi sie zatankować tam gdzie zawsze tankuje i weszło 46 litrów. Więcej się nie dało bo pistolet nie puszczał.

Przypadek

proste miałeś więcej w baku. Jechałeś "trasą" na groby to ci mniej spalił, a lampka rezerwy nijak się ma do dokładnego ustalenia ile jest w baku. Pamiętam że w jakimś aucie wystarczyło że raz się zapaliła rezerwa (np. na zakręcie) i potem już świeciła do końca tj chyba to ponownego włączenia zapłonu. W starszym aucie  chyba p 405 było tak że w zależności jak bujało wachą w baku tak sobie rezerwa mrugała.
więc wyluzuj i następnym raz weź menzurkę 5 litrową i sprawdź czy nie ma trotylu ;).
Pozdrawiam
MArcin Jan

Data: 2012-11-05 21:38:12
Autor: Paweł Muszyński
Ilość paliwa
W dniu 2012-11-05 00:23, Marcin Jan pisze:

[...]

W moim Volvo 850 jak stanę prawym kołem na krawężniku to mam 10 litrów ropy mniej w baku - do następnego włączenia zapłonu ;-)

P.

Ilość paliwa