Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?

Data: 2011-12-19 16:54:01
Autor: Obserwator
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?

....warto przypomniec i porownac z sytuacja obecna:)

Rola perelowskiej TV w propagandzie sukcesu:

1/2 lata 70-te 70's Edward Gierek propaganda sukcesu PRL http://www.youtube.com/watch?v=1G-JK4O0fcU

Data: 2011-12-19 18:01:43
Autor: Leprechaun
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jcnq78$8er$1inews.gazeta.pl...

Tu jest lepsze: http://www.youtube.com/watch?v=vVEwa-y7Etc i tu"
http://www.youtube.com/watch?v=_GiCK9g8J_k&feature=related

BomBel

Data: 2011-12-19 18:02:45
Autor: abc
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?
W roku 1980 frekwencja w wyborach do Sejmu wyniosła 98,87%. Według
obwieszczenia Państwowej Komisji Wyborczej[2] na listy FJN oddano 99,52%
ważnych głosów. Głosów nieważnych oddano 13 692, czyli 0,06% wszystkich
oddanych głosów.

Data: 2011-12-19 18:06:21
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eef6e58$0$1449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już ten odsetek nieważnych głosów wczoraj, a dziś mówi jasno, o fałszowanych wyborach dzisiaj...

boukun

Data: 2011-12-20 05:55:43
Autor: stevep
Dnia 19-12-2011 o 18:06:21 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A nie te 99,52% "wczoraj"?

--
stevep

Data: 2011-12-19 18:42:21
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 19 grudzień 2011 18:02:

[...]

Jeśli weźmie się pod uwagę, że glosowanie wyglądało mniej więcej tak: wejdź do lokalu, pokarz dowód, weź listę, przenieś listę do urny, wrzuć listę do urny, wyjdź z lokalu. A gdzie oddawanie głosu, skreślanie? Wtedy gdy ordynacja podczas wyborów 4.06.1989 nakazywała skreślać (tylko wtedy można było oddać ważny głos), to dopiero była jazda. :-)

Data: 2011-12-19 20:32:37
Autor: abc
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?
A gdzie oddawanie głosu, skreślanie?

Za kotarą.

Data: 2011-12-19 20:46:48
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 19 grudzień 2011 20:32:

A gdzie oddawanie głosu, skreślanie?

Za kotarą.

A znasz hasło: "głosujemy bez skreśleń"?

Data: 2011-12-19 21:34:30
Autor: daniloff
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?

" Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:jcnq78$8er$1inews.gazeta.pl...

...warto przypomniec i porownac z sytuacja obecna:)

Rola perelowskiej TV w propagandzie sukcesu:

1/2 lata 70-te 70's Edward Gierek propaganda sukcesu PRL

Propogandowac dobrze czy  zle mozna tylko to co istnieje .
Ale jezeli dzisiaj nie ma sukcesow...
Propoganduj- nie propaganduj - zawsze otrzymasz ....

http://www.youtube.com/watch?v=1G-JK4O0fcU

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-12-19 17:45:26
Autor: Obserwator
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisał(a):
Propogandowac dobrze czy  zle mozna tylko to co istnieje .
Ale jezeli dzisiaj nie ma sukcesow...
Propoganduj- nie propaganduj - zawsze otrzymasz ....

piszesz z Rosji, wiec nie masz pojecia o demokracji. Czy w krajach zachodniej
Europy ktore byly po drugiej stronie kurty istniala tego typu propaganda?

NIE ! A jak tam spoleczenstwa zyly??

Macie warosciowych ludzi i da Bog, ze to oni u was zaczna miec cos do powiedzenia.

Na pohybel wszystkim psychopatom i satrapom.

Data: 2011-12-19 19:28:40
Autor: Obserwator
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisał(a):

piszesz z Rosji,

zaraz, zaraz daniloff,cos sobie przypomialem. Ja juz z toba tu rozmawialem.
Pare lat temu to bylo.

Musze wiec skorygowac *piszesz z Rosji*, na piszesz z serwera rosyjskiego;)

To bedzie blizej prawdy:)

Data: 2011-12-20 09:20:42
Autor: daniloff
19.12.2011 23:28,  Obserwator пишет:
[...]

netfront.net nie jest Rosyski serwer, ale zawsze bylem Rosjaninem nawet pare lat temu :-)

Data: 2011-12-21 20:02:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-20 06:20, daniloff pisze:

netfront.net nie jest Rosyski serwer, ale zawsze bylem Rosjaninem nawet pare lat temu :-)

A więc przeproś Polaków za te wszystkie krzywdy jakich doznaliśmy z waszych rąk. .

Data: 2011-12-21 20:24:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jctaef$u3b$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-20 06:20, daniloff pisze:

netfront.net nie jest Rosyski serwer, ale zawsze bylem Rosjaninem nawet pare lat temu :-)

A więc przeproś Polaków za te wszystkie krzywdy jakich doznaliśmy z waszych rąk. .

I my przeprośmy wszystkich Rosjan za te wszystkie krzywdy jakich doznali z naszych rąk.

Kazanie na gĂłrze:

"Ojcze nasz, który jesteś w niebie,
niech się święci imię Twoje!
Niech przyjdzie krĂłlestwo Twoje;
niech Twoja wola spełnia się na ziemi, tak jak i w niebie.
Chleba naszego powszedniego*daj nam dzisiaj;
i przebacz nam nasze winy, jak i my przebaczamy tym, ktĂłrzy przeciw nam zawinili;
i nie dopuść, abyśmy ulegli pokusie, ale nas zachowaj od złego!
Jeśli bowiem przebaczycie ludziom ich przewinienia, i wam przebaczy Ojciec wasz niebieski.
Lecz jeśli nie przebaczycie ludziom, i Ojciec wasz nie przebaczy wam waszych przewinień."

I to byłoby na tyle w kwesti przebaczania.

Data: 2011-12-22 04:27:23
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 20:02:09 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-12-20 06:20, daniloff pisze:

netfront.net nie jest Rosyski serwer, ale zawsze bylem Rosjaninem nawet  pare lat temu :-)

A więc przeproś Polaków za te wszystkie krzywdy jakich doznaliśmy z  waszych rąk. .

Cały świat ma nas przepraszać?

--
stevep

Data: 2011-12-19 21:57:37
Autor: daniloff
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?

" Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:jcnt7m$hi5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ozcywiscie ze istniala.
Takiego czy innego typu, ale stniala i dzisiaj istnieje.

NIE ! A jak tam spoleczenstwa zyly??

Roznie zyly.

Macie warosciowych ludzi i da Bog, ze to oni u was zaczna miec cos do powiedzenia.

Na pohybel wszystkim psychopatom i satrapom.

Hitler doszedl do wladzy metodami demokratycznymi

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-12-19 18:08:11
Autor: Obserwator
> [...]

Ozcywiscie ze istniala.
Takiego czy innego typu, ale stniala i dzisiaj istnieje.

ale jakos nikt do Rosji nie chcial i nadal nie chce emigrowac:)
Dzieci kagiebistow i czlonkow partii komunistycznej, tez wolaly i nadal wola
studiowac na brytyjskich, jankeskich czy innych zachodnich uczelniach, a nie
moskiweskich czy innych waszych.

Ba...dzieci komunistow z Koreii Pol. czy Chin, tez studiuja na zachdzie i
szpanuja bo maja kupe forsy kosztem i oglupionego i zniewolonego,
zdeprawowanego narodu.

Mlodzi zyjacy w krajach zachodnich, nie musza byc bogaci aby studiowac na
najlepszych uczelniach.

> NIE ! A jak tam spoleczenstwa zyly??

Roznie zyly.

...ale zyly coraz LEPIEJ, a nie coraz gorzej !

> Macie warosciowych ludzi i da Bog, ze to oni u was zaczna miec cos do > powiedzenia.
>
> Na pohybel wszystkim psychopatom i satrapom.

Hitler doszedl do wladzy metodami demokratycznymi

ale jaka zastosowal PROPAGANDE ? Czy typowa dla systemu demokratycznego ?

Data: 2011-12-19 10:48:46
Autor: daniloff
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?
понедельник, 19 декабря 2011 г. 22:08:11 UTC+4 пользователь  Obserwator написаН:
daniloff <mdan...@yandex.ru> napisał(a): > > piszesz z Rosji, wiec nie masz pojecia o demokracji. Czy w krajach > > zachodniej
> [...]

zdeprawowanego narodu.

Mlodzi zyjacy w krajach zachodnich, nie musza byc bogaci aby studiowac na

Oto piękny przykład propagandy w stylu oswiaty politycznej, "ale u was Murzyni sa zlinczowany" :-)
Przeciez mowilismy o współczesnej Polsce i jej sukcesach

Data: 2011-12-19 19:05:02
Autor: Obserwator
Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisał(a): Oto piękny przykład propagandy w stylu oswiaty politycznej, "ale u was Murzyni
sa zlinczowany" :-)
Przeciez mowilismy o współczesnej Polsce i jej sukcesach
***************************

to sa FAKTY , a nie propaganda. Wiesz jaka jest roznica miedzy faktami a
propaganda?

Fakty mozesz osobiscie i namacalnie sprawdzic, natomist propaganda = kazanie
podane do wierzenia....Mozesz  sobie w nia wierzyc do usranej smierci. Wot co:)

Data: 2011-12-20 09:12:16
Autor: daniloff
19.12.2011 23:05,  Obserwator пишет:
[...]

Propaganda - to nie sa same fakty ale ich interpretacja.
Naprzyklad - na pytanie jakie sukcesy otrzymala dzisiejsza polska slysze - wladze w Rosje to skurwisynie.
Dobra, zgadzam sie, skurwisynie.
Ale co tam z polskimi sukcesami?

Ilu Polakow ufalo Gierkowi przed upadkiem PRL-u?